Gå til innhold

Startsiden fungerer ikke alltid? Hva kan årsaken være`?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når jeg får opp Internett på datamaskinen, så har jeg satt opp at jeg ønsker en søkemotor som startside. Men det er ikke alltid at denne nettsiden dukker opp automatisk. 

Flere ganger har det vært sånn at jeg bare får opp en helt blank nettside, og det står about;blank i adresse-feltet øverst på nettsiden. Men hvis jeg skriver inn søkemotoren, så får jeg selvfølgelig opp den nettsiden. Men hvorfor får jeg ikke opp denne søkemotoren automatisk med en gang, sånn det egentlig skal gjøre??              

Anonymkode: 5308e...dd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ubulu skrev (12 timer siden):

Dobbelt sjekk hva du har skrevet at skal være hjemmesiden. Har du flere nettlesere og/eller brukere?

Selvfølgelig står adressen skrevet korrekt, og noen ganger fungerer siden som den skal. Men ikke alltid. 

Bruker den samme nettleseren også, ikke flere brukere som jeg veit om i alle fall...     

Anonymkode: 5308e...dd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får som regel kun opp about;blank som startside hvis det er huket av for å vise en tom side i innstillinger. Det kan skje at innstillinger forsvinner eller tilbakestiller seg etter oppdateringer av operativsystemet på din maskin. Vanskelig å vite når du ikke spesifiserer hvilken nettleser du bruker, men jeg tipper Edge eller Safari?

Søkemotorer kan du forresten bruke rett fra adresselinja i de fleste nettlesere.

Endret av ytmnd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...