AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2023 #1 Del Skrevet 18. oktober 2023 Når jeg får opp Internett på datamaskinen, så har jeg satt opp at jeg ønsker en søkemotor som startside. Men det er ikke alltid at denne nettsiden dukker opp automatisk. Flere ganger har det vært sånn at jeg bare får opp en helt blank nettside, og det står about;blank i adresse-feltet øverst på nettsiden. Men hvis jeg skriver inn søkemotoren, så får jeg selvfølgelig opp den nettsiden. Men hvorfor får jeg ikke opp denne søkemotoren automatisk med en gang, sånn det egentlig skal gjøre?? Anonymkode: 5308e...dd7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ubulu Skrevet 18. oktober 2023 #2 Del Skrevet 18. oktober 2023 Dobbelt sjekk hva du har skrevet at skal være hjemmesiden. Har du flere nettlesere og/eller brukere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #3 Del Skrevet 19. oktober 2023 Ubulu skrev (12 timer siden): Dobbelt sjekk hva du har skrevet at skal være hjemmesiden. Har du flere nettlesere og/eller brukere? Selvfølgelig står adressen skrevet korrekt, og noen ganger fungerer siden som den skal. Men ikke alltid. Bruker den samme nettleseren også, ikke flere brukere som jeg veit om i alle fall... Anonymkode: 5308e...dd7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ytmnd Skrevet 21. oktober 2023 #4 Del Skrevet 21. oktober 2023 (endret) Du får som regel kun opp about;blank som startside hvis det er huket av for å vise en tom side i innstillinger. Det kan skje at innstillinger forsvinner eller tilbakestiller seg etter oppdateringer av operativsystemet på din maskin. Vanskelig å vite når du ikke spesifiserer hvilken nettleser du bruker, men jeg tipper Edge eller Safari? Søkemotorer kan du forresten bruke rett fra adresselinja i de fleste nettlesere. Endret 21. oktober 2023 av ytmnd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå