Gå til innhold

Å crushe på en tilfeldig person på toget

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen historier å dele om crush på totalt ukjente mennesker de har sett bare i et øyeblikk? 

Hadde en merkelig opplevelse. Satt helt i mine egne tanker på toget og hørte på musikk og dvelte over egen heart break. Legger ikke merke til hun som sitter ved siden av meg bortsett fra at hun holdt frenetisk på med telefonen. 

I det jeg skal av gir hun plass og serverer meg et smil som får universet til å stå stille i et par sekunder. Peneste smilet jeg kan huske å ha sett. Nå selv et par dager etterpå sitter det fortsatt på netthinnen. 

Jeg er en voksen mann, men jeg innrømmer at den episoden der får meg til å føle meg som en teit 17-åring 🤣 

Kommer nok aldri til å se henne igjen og hun er sikkert ikke singel heller. Så bare å glemme. Men helt ærlig. Det var et lyspunkt den dagen! Jeg tar det! 😁

Måtte bare dele. Flere som har opplevd sånt? It's weird.. 

Anonymkode: cb9ff...d8f

• Hjerte 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Crush..?

Anonymkode: 0cd0e...bc5

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Crush..?

Anonymkode: 0cd0e...bc5

Tja. Kall det hva du vil. Ikke viktig 

• Liker 2
Skrevet

Njæ var en fyr på en buss en gang en sånn man reiser langt med til vestlandet typ. Jeg la merke til armene hans med en gang de var sykt sexy på en dyrisk måte. Det var noe med blodårene og hvordan de snirklet seg på under armen 🤭jeg ble helt fascinert blikket mitt ble dratt dit hele tiden og jeg måtte tvinge meg til å se vekk 🤭

Crush vil jeg ikke kalle det men mer dyrisk /instinkt tiltrekning husker fortsatt på det mange år etter🤭😇

Anonymkode: c36f8...a21

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Nei, høres litt skrullete ut at man tenker på smilet til en person selvom om det var fra det motsatte kjønn, det meste som har skjedd meg at jeg tar flere ganger kikk dersom mannen var super kjekk og thats it, ingen tanker om det senere

Anonymkode: 77662...435

Skrevet

Jeg hadde et skikkelig girl crush på en dame som tok samme bane som meg en periode. Jeg er vel relativt straight, men det var et eller annet med henne, utrolig fascinerende ansikt. Aldri sett henne siden, men husker henne fortsatt 😊

Anonymkode: f25f1...a37

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • 1 måned senere...
Skrevet

Var på ferie i utlandet for et år siden. Handlet vann fast på butikken ved siden av hotellet, hvor en fin jente jobbet der av og til. jeg hadde lowkey et crush på henne. Siste dagen der spurte jeg om instaen hennes. Viste seg at hun også likte meg. Ble ikke noe ut av det. Poenget mitt: Du lever bare en gang, så go for it. G21

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.10.2023 den 22.48):

Har noen historier å dele om crush på totalt ukjente mennesker de har sett bare i et øyeblikk? 

Hadde en merkelig opplevelse. Satt helt i mine egne tanker på toget og hørte på musikk og dvelte over egen heart break. Legger ikke merke til hun som sitter ved siden av meg bortsett fra at hun holdt frenetisk på med telefonen. 

I det jeg skal av gir hun plass og serverer meg et smil som får universet til å stå stille i et par sekunder. Peneste smilet jeg kan huske å ha sett. Nå selv et par dager etterpå sitter det fortsatt på netthinnen. 

Jeg er en voksen mann, men jeg innrømmer at den episoden der får meg til å føle meg som en teit 17-åring 🤣 

Kommer nok aldri til å se henne igjen og hun er sikkert ikke singel heller. Så bare å glemme. Men helt ærlig. Det var et lyspunkt den dagen! Jeg tar det! 😁

Jeg leste ikke tråden, men vedkommende er ekstremt deilig? 

Anonymkode: b60c7...3d3

Skrevet

Jeg var med på en vandring på et historisk sted noen timer for mange år siden. Jeg følte meg «magisk» tiltrukket av en i gruppen. Aldri følt noe lignende før. Og vet ikke hva som var så spesielt ved ham. Han var stille og alvorlig, ikke noe smil. 

Anonymkode: e8f7b...d7e

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.10.2023 den 22.48):

Du får glede deg over livets små og store øyeblikk. Et godt minne for deg høres det ut som. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg var med på en vandring på et historisk sted noen timer for mange år siden. Jeg følte meg «magisk» tiltrukket av en i gruppen. Aldri følt noe lignende før. Og vet ikke hva som var så spesielt ved ham. Han var stille og alvorlig, ikke noe smil. 

Anonymkode: e8f7b...d7e

Kanskje han var veldig kjekk? Du har en ting for stille, alvorlige menn? Eller kanskje han hadde rett lukt (😅) uten at du nødvendigvis luktet på han på den måten 😂, vet ikke om kroppen merker sånnt på avstand. 

Om du er singel, kanskje han viser seg å være din utvalgte? Det har vært koslig, krysser fingrene for at du møter han igjen 😊🤞

Anonymkode: 81300...f87

Skrevet

De sidste reisende
vi fulgte til døren;
farvellets rester
i morgenrøren.

Det var et tog kun,
før tunnellen den sorte;
hun var passasjer kun, 
og nu er hun borte.

-TS 😉

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.10.2023 den 22.53):

Tja. Kall det hva du vil. Ikke viktig 

Bare litt weird.

Anonymkode: e7ffb...e16

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...