AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2023 #1 Skrevet 18. oktober 2023 Har jeg møtt en gift mann kanskje? Han deler ikke sitt arbeidssted, ikke forteller han meg så mye om sitt liv. Vi møttes første gang idag, og før det så tok jeg insj til å møtes. Han er i midten av 40-årene, og jeg kan si at alderforskjellen er veldig stor over 17 år. Han sier han er skilt til meg Han har en unge også, og jeg måtte foreslå å møtes jeg sa at jeg kom til å miste interessen om vi ikke møtes fort snart. Han skrev etter daten da sees vi igjen når når det passer da. Så svarte jeg: ja det gjør vi, kanskje så fort du har mulighet. Og da sa han: ja vi bare ser ann da. Ville si at han var dårlig til å foreslå dates før dette også, han har ikke noe på tinder om hva han søker, ikke spurte han meg heller. Ikke mye fysisk kontakt heller. Ja vet jeg høres naiv ut nå. Kan noen gi tips om jeg burde dumpe ham eller noe? Han gir meg alltid komplimenter og sender masse snapper av seg selv. Og noen gang virker han veldig off iblant. Kan jo hende dama er en sykepleier som jobber skift på sykehuset, og han er utro. Hva vet jeg. Bare det at han er vag i sine svar, og virker som han ikke Inkluderer meg i sine fremtidsplaner f.eks ved å si når vi går tur f.eks hadde vært koselig å bade sammen, eller skal vi gjøre noe gøy sammen, drikke vin. Jeg føler jeg blir behandlet som ei vennine og tidsfordriv. Han sier han ikke har tid til å date så mye. Han sa også at han ikke alltid titter på tinder Anonymkode: cbd28...021
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2023 #2 Skrevet 18. oktober 2023 Vi har ikke hatt sex eller hatt en hjemmedate enda. Anonymkode: cbd28...021
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2023 #3 Skrevet 18. oktober 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Vi har ikke hatt sex eller hatt en hjemmedate enda. Anonymkode: cbd28...021 Ser ikke noe tegn til at han er gift i det du skriver, hvorfor tror du det siden han ikke deler så mye ? om jobb etc, er ikke det bare å spørre ? Anonymkode: e8398...be7
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2023 #4 Skrevet 18. oktober 2023 Hallo, du har møtt han en gang?! Du forventer alt for mye av han. Anonymkode: a3047...e5b
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2023 #5 Skrevet 18. oktober 2023 Du vet vel navnet hans? Du kan søke opp hvem som bor på adressen, der står det som regel samboer/ektefelle. Ut fra navnet kan du også ofte se hva en person jobber med. Men, jeg skjønner egentlig lite av at dere har møttes og du likevel ikke har peiling på hvem han er. Han virket heller ikke så ivrig etter noe nytt møte ut fra det du skriver. Anonymkode: 44674...4ab
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #6 Skrevet 19. oktober 2023 Jeg tror heller at han har innsett at du i tillegg til aldersforkjellen ikke akkurat er moden for alderen... Han virker i alle fall ikke interessert i deg. Selv om lite fysisk kontakt på første date er helt vanlig i alle fall for hans aldersgruppe. De fleste vil bli litt kjent først. Det tar ellers ikke mange minuttene å finne ut hvem han er og om han bor sammen med noen. For du har vel fått fullt navn før du drar på date? Anonymkode: 57eec...06e
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #7 Skrevet 19. oktober 2023 Du har i hvertfall møtt en som ikke er noe interessert i deg. Anonymkode: c2a65...32b 5
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #8 Skrevet 19. oktober 2023 Hvorfor har du lyst til å treffe han igjen? Anonymkode: ae855...6cc
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #9 Skrevet 19. oktober 2023 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Har jeg møtt en gift mann kanskje? Han deler ikke sitt arbeidssted, ikke forteller han meg så mye om sitt liv. Vi møttes første gang idag, og før det så tok jeg insj til å møtes. Han er i midten av 40-årene, og jeg kan si at alderforskjellen er veldig stor over 17 år. Han sier han er skilt til meg Han har en unge også, og jeg måtte foreslå å møtes jeg sa at jeg kom til å miste interessen om vi ikke møtes fort snart. Han skrev etter daten da sees vi igjen når når det passer da. Så svarte jeg: ja det gjør vi, kanskje så fort du har mulighet. Og da sa han: ja vi bare ser ann da. Ville si at han var dårlig til å foreslå dates før dette også, han har ikke noe på tinder om hva han søker, ikke spurte han meg heller. Ikke mye fysisk kontakt heller. Ja vet jeg høres naiv ut nå. Kan noen gi tips om jeg burde dumpe ham eller noe? Han gir meg alltid komplimenter og sender masse snapper av seg selv. Og noen gang virker han veldig off iblant. Kan jo hende dama er en sykepleier som jobber skift på sykehuset, og han er utro. Hva vet jeg. Bare det at han er vag i sine svar, og virker som han ikke Inkluderer meg i sine fremtidsplaner f.eks ved å si når vi går tur f.eks hadde vært koselig å bade sammen, eller skal vi gjøre noe gøy sammen, drikke vin. Jeg føler jeg blir behandlet som ei vennine og tidsfordriv. Han sier han ikke har tid til å date så mye. Han sa også at han ikke alltid titter på tinder Anonymkode: cbd28...021 Du må foreslå å møte han på høylys dag. Om han ikke vil dette, eller ikke gjøre noe felles ute sammen, er du en blant flere...players vil ikke at noen skal se de med andre, han kan jo bli "tatt"..... Anonymkode: d33cd...eea
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #10 Skrevet 19. oktober 2023 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Har jeg møtt en gift mann kanskje? Han deler ikke sitt arbeidssted, ikke forteller han meg så mye om sitt liv. Vi møttes første gang idag, og før det så tok jeg insj til å møtes. Han er i midten av 40-årene, og jeg kan si at alderforskjellen er veldig stor over 17 år. Han sier han er skilt til meg Han har en unge også, og jeg måtte foreslå å møtes jeg sa at jeg kom til å miste interessen om vi ikke møtes fort snart. Han skrev etter daten da sees vi igjen når når det passer da. Så svarte jeg: ja det gjør vi, kanskje så fort du har mulighet. Og da sa han: ja vi bare ser ann da. Ville si at han var dårlig til å foreslå dates før dette også, han har ikke noe på tinder om hva han søker, ikke spurte han meg heller. Ikke mye fysisk kontakt heller. Ja vet jeg høres naiv ut nå. Kan noen gi tips om jeg burde dumpe ham eller noe? Han gir meg alltid komplimenter og sender masse snapper av seg selv. Og noen gang virker han veldig off iblant. Kan jo hende dama er en sykepleier som jobber skift på sykehuset, og han er utro. Hva vet jeg. Bare det at han er vag i sine svar, og virker som han ikke Inkluderer meg i sine fremtidsplaner f.eks ved å si når vi går tur f.eks hadde vært koselig å bade sammen, eller skal vi gjøre noe gøy sammen, drikke vin. Jeg føler jeg blir behandlet som ei vennine og tidsfordriv. Han sier han ikke har tid til å date så mye. Han sa også at han ikke alltid titter på tinder Anonymkode: cbd28...021 Søk ham opp. Så finner du ut om det bor flere på samme adresse. Anonymkode: a5501...237
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #11 Skrevet 19. oktober 2023 Ha litt selvrespekt. Han virker totalt uinteressert i deg, samme om han har 0 eller 30 andre damer gående.. Anonymkode: 6674e...ffc
Gjest WhisperingWind Skrevet 19. oktober 2023 #12 Skrevet 19. oktober 2023 Hva fremtid ser du for deg med en 40 åring? Nummer 2. Hvor lenge har dere chattet? For mine 3 siste dates har fortalt meg det meste innen første chat, delt bilder av jobb, hjem og evt barn…. Innen første date visste jeg det meste om dem ned til barndomstraumer🤷🏻♀️👀
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå