AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2023 #1 Skrevet 18. oktober 2023 Holder på å bli gal, jeg er så misunnelig på aseksuelle det må være verdens beste eksistens. Ingen biologiske drifter annet enn vann, mat og søvn som kontrollerer dem. Jeg kan ikke ha sex eller onanere uten å risikere at hele dagen min er ødelagt om jeg gjør det på morgenen. Så det ender opp med at jeg gjør det 1 gang i måneden fredag eller lørdag kveld før jeg legger meg, og har Oxy eller sterk drink liggende klar avhengig av hva som skjer eller hvor smertefult det blir etterpå. Det hjelper derimot lite at jeg nesten hele tiden føler at jeg går rundt å er kåt uten noe utløp. Kan ikke gjøre det jeg gjør mer enn 1 gang i måneden, har ikke mulighet til å utvikle et rusproblem i tillegg. Jeg finner bare ting om hvordan å øke sex driften din, men ingenting for å eliminere eller minske den. Hjelp, skal nesten ingenting for at hjernen min går til sex lenger. Anonymkode: 32ea6...ac8 2
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2023 #2 Skrevet 18. oktober 2023 Hvorfor har du spørsmål vondt? Noe må vel kunne bedre smertene? Anonymkode: 4941f...99b
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2023 #3 Skrevet 18. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor har du så vondt? Noe må vel kunne bedre smertene? Anonymkode: 4941f...99b (Rar autokorrektur på forrige innlegg) Anonymkode: 4941f...99b
kjekkfyr Skrevet 18. oktober 2023 #4 Skrevet 18. oktober 2023 Hvor sitter smertene? Er det ingen form for stimulans som gir mindre smerter men fremdeles kan gi nytelse ?
Fioljenta Skrevet 19. oktober 2023 #5 Skrevet 19. oktober 2023 Det der høres ut som noe du bør ta opp med legen! Er det virkelig ikke noe som kan gjøres med årsaken til at du får så vondt?
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #6 Skrevet 19. oktober 2023 Fioljenta skrev (4 timer siden): Det der høres ut som noe du bør ta opp med legen! Er det virkelig ikke noe som kan gjøres med årsaken til at du får så vondt? Alt er blitt prøvd, til og med var borte fra Norge i 6 måneder og dro til diverse land som hadde spesialister innenfor spesialist området. Beskjeden jeg har fått at det desverre er noe jeg må leve med, alt de kan gjøre er å behandle smerten når den dukker opp. Anonymkode: 32ea6...ac8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå