Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Kan man ha 2 lønnstrekk fra samme namsmann, tenker da fra Nav innkreving? 
Statens innkrevingssentral leste jeg har ikke 2 trekk samtidig ,da blir trekkene lagt i kø.. prøvde å google men fant ikke noe angående Nav innkreving..? Noen som vet eller kjenner til det? 

Anonymkode: dbea4...90a

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hei.

Ja en og samme person kan ha mange trekk i sin inntekt samtidig, under forutsetningen av at vedkommende har til livsopphold og får betalt boligkostnadene.

Med vennlig hilsen

TBergh

Endret av TBergh
Skrevet

Ja du sitter igjen med over 10000kr som du kan leve luksus på. Selv jobber jeg fulltid og sitter igjen med bare 6000kr, så du kan leve som en greve på gjeldsorning i Norge uten å jobbe.

Anonymkode: b5219...294

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Ja du sitter igjen med over 10000kr som du kan leve luksus på. Selv jobber jeg fulltid og sitter igjen med bare 6000kr, så du kan leve som en greve på gjeldsorning i Norge uten å jobbe.

Anonymkode: b5219...294

Sosialsatsene er lavere enn livsopphold satsene så det lønner seg å jobbe under gjeldsordning. 

10 000 i livsopphold er inkl. feriepenger så til syvende og sist sitter man med rundt 6 000 utbetalt i en vanlig måned, gjorde jeg med barn. Det var tøft nok. 4 000 til mat,1 000 til aktiviteter-busskort barn / 1 000 til klær,abb.,uforutsett

Anonymkode: 207e8...532

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...