Gå til innhold

Hvordan er Zara-jeans i størrelsen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har aldri kjøpt meg jeans på Zara før men er litt fristet til å bestille en som jeg synes er skikkelig fin. Men er usikker på om det er vits for jeg er så i tvil om de i det hele tatt vil passe? Jeg bruker str.33 i waist på jeans, 48 hos H&M i typ dressbukser, og største størrelse hos Zara er 46, så da er de sikkert for små?😔

Anonymkode: 7824a...e0f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg opplever buksene der som små.

Har 28 eller 36 i bukser fra New Yorker. 
S i de stretch jeansene til BikBok, men jeg får ikke igjen Zara sine i S 

Anonymkode: ca391...49f

Skrevet

Klær fra Zara er laget for mennesker som er Max 155cm høye og med null former. 

Anonymkode: b6b0f...c0b

• Liker 2
Skrevet

Bruker S eller 36 i bukser, eller 26/27, og får på meg S i bukser fra Zara. Så opplever de som normale i str. Er 165cm og 55kg, og har brede hofter.

Anonymkode: 5bd51...bf4

Skrevet

Mitt inntrykk er at Zara for det meste lager klær for høye, smale folk (sett bort fra perioden mellom 2010-2020 hvor de nærmest utelukkende kjørte høyvannsbukser, eller cropped da).

Jeg er 178 og Zara har faktisk bukser som er lange nok i beina, noe jeg aldri finner på H&M. Men sammenlignet med H&M må jeg opp 1-2 størrelser for at de skal passe i bredden. 

Anonymkode: 063a6...3cd

Skrevet

Jeg opplever de som normale i str. Jeg har mange jeans derfra som jeg er veldig fornøyd med. Jeg er 165 og 57 kg. Normalt en str S eller 27. Og str 36 passer fint til meg der :) Og opplever at mange av modellene er fine i lengde til meg som har den høyden. Men jeans-modeller kan jo være forskjellige, så ville bare prøvd å bestille jeg og heller byttet :) 

Anonymkode: dc389...077

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...