Gå til innhold

Hvordan introdusere praisekink?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var singel i 3 år før jeg fant dama jeg nå er sammen med, dama jeg var sammen med før det introduserte meg til praisekink og positivt femdom. Det siste var deilig men jeg gjorde det mest for henne, det jeg virkelig elsket var praisekink. Jeg har aldri gjort det med noen annen eller introdusert noen annen til noen ting seksuelt egentlig. Alltid bare fulgt det partnern min vil ha, så jeg vet ikke hvordan som er best måte å gå fram på nå som vi har begynt å ha regelmessig sex.

Anonymkode: 32292...e3d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Morsomt! Jeg vet ikke engang hva det du snakker om betyr 🤪

Anonymkode: e2880...b8d

• Liker 3
Skrevet

Åpen og ærlig kommunikasjon. Så snakk om det. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Eksempel som at hun binner meg fast, sitter på meg med penisen presset opp mot vaginaen mens hun runker meg og sier om jeg er flink får jeg 30 sekunder inni himmelen mens hun putter meg inni seg og gjøre knipeøvelser isteden for å ri meg. Da det føles som å være inni en vagina som har orgasme når hun gjør det og er helt himmelsk. Samtidig som hun kontinuerlig roser meg på ulike måter. Kan også sitte bak meg mens hun runker meg og "kontrollerer" pusten min med andre hånden, holder over nese og munn, fortelle meg hvor mye hun gleder seg til å se spruten hvis jeg er flink og følger takten hennes.  Generelt sett miks av ros, og positivt kontrollerende. Hvor hun kan nekte meg orgasme, om jeg nesten kommer kan hun holde fast penishode samtidig som hun holder fast pusten min slik at jeg får et annet fokus tils det har fått roet seg ned. Og da forteller meg hvor flink jeg var som ikke kom enda

SlemUlv skrev (2 minutter siden):

Åpen og ærlig kommunikasjon. Så snakk om det. 

Tips om hvordan jeg kan lage en utvei introdusere det på en måte som ikke får henne til å tenke jeg er en freak hvis det ikke faller henne i smak. Om hun ikke vil gjøre det så kan jeg selvfølgelig leve uten, ønsker bare ikke å ødelegge forholdet fordi jeg fant noe senere i livet som tenner meg. Jeg kan leve uten, hadde bare foretrukket hvis det var noe vi kunne ha som en del av soverommet vårt, selvfølgelig ikke noe som vil være hver dag, og trenger hun å komme først før hun kjenner for å gå inn i den rollen er det mer enn fair.

Anonymkode: 32292...e3d

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet

Små steg og god kommunikasjon.

Det høres ut som om du har ganske spesifikke ønsker. Kan du komme på noe «enkelt» som vil være lett å spørre om? F.eks. du kan jo spørre med et glimt i øyet: «Hvis jeg er flink og rydder kjøkkenet nå, kan jeg få noen minutter i himmelen etterpå?»
(I mine øyne er ikke sex en «belønning», men noe fint man deler. Hvis hun reagerer på formuleringen, så kan du jo si at du liker å ha noe fint å se frem til.) Du kan jo også si at du synes du har vært flink når du har klart ett eller annet seksuelt. F.eks. hvis du har klart å utsette egen orgasme. Og når du har gjort det noen ganger, så kanskje hun begynner å bruke samme formulering?

På et eller annet tidspunkt, kan du fortelle at du har hørt om «praisekink» og tror kanskje du har den kinken fordi du tenner på at hun sier du er flink samtidig som hun er litt dominerende.

Alternativt kan du jo bare si det! Altså, alle er jo en slags freak. Og dette er jo hverken skadelig eller mot loven. Du skriver så fint at hvis hun ikke vil, så kan du fint leve uten. Men jeg ville nok ventet litt hvis dere nettopp har begynt å ha regelmessig sex.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Jeg fant det ut. Det er skrytekink. Høres talentløst ut på norsk. Praisekink er nok mer opphissende og kan muligens ha en framtid.

Anonymkode: c7a95...bd3

Skrevet

Du igjen 😂  Du er så produktiv om dagen, at jeg knapt rekker å følge med.

Anonymkode: 0f56e...ea6

Skrevet

Du skriver om praisekink, altså at man gjør alt for sin kvinne. Men i beskrivelsene dine, er det hun som gjør alt for deg. Nå må du bestemme deg. Elsker du å gjøre alt for din kvinne eller vil du bare være en passiv mottaker av ting du elsker? Femdom handler IKKE om penisen din. Femdom handler faktisk om å gjøre for kvinnen, det hun får nyte godt av, det hun ønsker. Alt som har med penisen din å gjøre, handler kun om deg og din egoistiske fantasi. 

Anonymkode: eb62f...d9d

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...