Ciara Skrevet 27. januar 2006 #21 Skrevet 27. januar 2006 Stort sett jeans og en pen topp. Eller skjørt. Sminker meg mer enn vanlig
Gjest KATTAstrofe Skrevet 27. januar 2006 #22 Skrevet 27. januar 2006 Varierer veldig hvor jeg skal og hvilken årstid. Om sommeren bruker jeg oftere skjørt enn om vinteren. Nå for tida ender jeg som regel opp med jeans og en eller annen topp til.
Gjest Gjesta Skrevet 27. januar 2006 #23 Skrevet 27. januar 2006 Stort sett jeans og en eller annen topp, men gjerne en tøff t-skjorte. Mer sminke enn til daglig, og gjerne høye hæler. Mer rocka enn søtt.
Champagnepiken Skrevet 28. januar 2006 #24 Skrevet 28. januar 2006 Det kan være jeans og en pyntet topp, men like gjerne skjørt eller kjole. Men så er jeg utrolig skjørte-jente til hverdags også, da. Høye hæler, smykker og sminke er naturlig tilbehør, og gjerne en litt "pyntet" veske.
Gjest gjesta Skrevet 28. januar 2006 #25 Skrevet 28. januar 2006 Bruker stort sett kjoler eller skjørt når jeg skal ut på byen.. Og høyhælte sko eller støvletter.. Ellers kan det bli jeans eller dressbukse med en fin topp
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå