Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest gjesten
Skrevet

Enkelt spørsmål: Hva bruker du å gå ut i av klær når det er ut på byen en lørdag eller annen fest?

Videoannonse
Annonse
Gjest Catwoman
Skrevet

Olabukse (som oftest) og litt fin overdel. Litt fin langermet topp, dressjakke etc. Ikke noe spesielt pynta, men litt finere enn det jeg stort sett er til daglig. Og litt smykker.

Men det hender jeg føler for å pynte meg litt mer og.

Skrevet

kommer an på hvor jeg skal og hva slags folk som kommer dit. noen ganger er det helt perfekt med sneakers, jeans og en t-skjorte, andre ganger kan jeg ha på dress, topp og støvletter. Men som regel blir det støvletter/høyhælte sko, jeans og en kul topp

Skrevet

Det varierer veldig, men jeg går sjelden i skjørt...

Jeg liker høyhælte sko, en fin/røff bukse og en lekker topp...

Skrevet

Jeg går ALDRI ut i olabukser.

Jeg liker dressbukser og en kul overdel, eller skjørt som enten er korte eller lange.

Skrevet

Det spørs litt på "settingen" - men jeans som oftest. Med en litt stilig topp over, og noen smykker. Litt mer pynta enn til hverdags, men det er nok hår/sminke som utgjør den største forskjellen!

Skrevet (endret)

Slutter meg til at hår, sminke og smykker utgjør den største forskjellen. Men jeans bruker jeg ikke på byen på en lørdag, da liker jeg å gå i skjørt eller andre typer bukser.

Endret av Floja Felíz
Skrevet

Dress bukse og kul topp. Og smykker, sminke og gjerne fiksa på håret.

Gjest Bertine
Skrevet

Som regel jeans, en kul topp(enten i silke eller med noe pynt på), smykker eller øredobber, pumps og en varm og kul jakke!

Av og til går jeg i dressbukse med en topp til, elsker lange topper og korte jakker til. Smykker og litt ekstra sminke, samt krøller er ett must for meg!

Skrevet

Stort sett jeans. Personlig skal det mye til for at jeg går i dressbukse, føler det blir litt sånn "kvinne 30+".

Hva slags sko og overdel jeg har varierer etter hvor jeg skal

Skrevet

En tøff dress, eller dongeri og en fin topp. :) Høyhælte sko og en flott veske.

Gjest gjest 0
Skrevet

Jeg kan ha på meg alt mulig... Jeans, skjørt (lange, korte), dressbukse...

Jeg synes det avhenger av helheten. Har jeg jeans bruker jeg en finere topp og kanskje mye smykker og eller sminke. Bruker penbukse/skjørt toner jeg ned de andre tingene

Jeg er ikke enig at det blir litt 30+ å gå med dressbukse. Det avhenger av tilbehøret og personen.

Skrevet
Jeg kan ha på meg alt mulig... Jeans, skjørt (lange, korte), dressbukse...

Jeg synes det avhenger av helheten. Har jeg jeans bruker jeg en finere topp og kanskje mye smykker og eller sminke. Bruker penbukse/skjørt toner jeg ned de andre tingene

Jeg er ikke enig at det blir litt 30+ å gå med dressbukse. Det avhenger av tilbehøret og personen.

Joda, det er klart. Går vel heller på at jeg ikke vil føle meg så gammel ;)

Ellers gjør jeg det samme som deg, toner opp og ned :)

Skrevet

Har nesten alltid kjole jeg... Ikke sånne superpyntede og lange, men søte knekorte kjoler gjerne med et belte i livet. Kule støvletter om vinteren, ulike pensko om sommeren. Smykker, armbånd, eller ørepynt hører selvfølgelig med...Feminint, pyntet og behagelig!

Skrevet

Som regel jeans og en topp med noe glitter og fjas på. Smykker og mer sminke enn vanlig. Noen ganger kliner jeg til med dressbukse eller skjørt.

Skrevet

Det er humørbetinget... Noen ganger føler jeg bare for jeans og topp, andre ganger litt ¨tyngre bekledning¨.

Skrevet

Jeans, høye støvletter om vinteren, høyhælte sko eller sandaler om sommeren, en kul topp, smykker og ei stilig veske. Legger mer arbeid i hår og sminke enn til vanlig.

Skrevet

Kjole eller skjørt, ellers går jeg ikke ut.

Skrevet

Som regel jeans, og en mer pyntet topp. Noen ganger smykker. Trives ikke med mye sminke, så bruker ikke mer enn til vanlig. Håret blir litt mer styla.

Skrevet

Ofte jeans og en pyntet topp, noen ganger skjørt også, eller en feminin kjole. Høyhelte støvletter, eller pumps vår - og sommerstid. Veske som matcher antrekket. Ofte mer markert øyensminke enn hverdags, samt litt glitter og skimmer. (Glitterkajalen fra MakeUp Store er genial!). Gøy å pynte seg litt ekstra syns jeg, bruke litt mer tid på å ordne både sminke og hår enn ellers. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...