kjekkfyr Skrevet 18. oktober 2023 #21 Skrevet 18. oktober 2023 Vet ikke om det er helt innafor å linke til videoer her 😅🙈 men har en som viser en etter min smak nesten ultimat BJ 🥵
Bamseklemmer Skrevet 19. oktober 2023 #22 Skrevet 19. oktober 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Skal møte en mann snart og tror og håper det blir sex. Tenker jeg skal overraske han med å suge og runke han, hvordan gjør jeg det på best måte? J18 Anonymkode: 86905...caf Jeg tror det er best å ikke tipse deg.. Den spenningen, pirringen, usikkerheten og glede må bare oppleves som et førsteminne. Du kommer aldri til å gjøre noe feil, uansett hvordan du flytter skinnet på pikken. Tro meg.. en av mine beste orgasmer fikk jeg av ei som hadde null erfaring. Det eneste jeg krysser fingrene for, er at typen viser hensyn og respekt til deg. Så det eneste tipset jeg vil gi deg, er at mellom forhuden og pikkhodet må være fuktig. Har han ikke forsats/precum/lystdråper, kan du bruke spytt eller annen form for glidemidler. Men egentlig er dette mannes ansvar dette, når han vet du ikke har så mye erfaring✔️
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #23 Skrevet 19. oktober 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Han vil bli glad. Lucky man. Pass på å ikke kom borti pikken med tennene når du suger. Ikke klem for hardt når du skal runke, men ikke for løst heller. Du finner fort ut hva han liker. Kos deg. Anonymkode: 2e972...a61 Tøv! Tenner er digg til en viss grad. Mann Anonymkode: 217e2...96c
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #24 Skrevet 19. oktober 2023 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Helt riktig. Jeg vil ikke si vi er bedre på det, men det et klart at med xxxxxx runder med runking så har vi jo perfeksjonert teknikken. Men det er noe helt eget med en silkemyk kvinnehånd som jobber opp og ned langs skaftet. Og ikke minst det psykiske ved det. Derfor foretrekker hvertfall jeg at en kvinne gjør det. Selv om det noen ganger tar litt for lang tid før jeg kommer i mål. Anonymkode: 2e972...a61 Jepp. Forklart på en god måte. At jeg brukte begrepet «bedre» kan være litt misvisende. Perfeksjonert er mer dekkende 😅 Sier seg egentlig selv at et annet menneske ikke kan replikere det. Men som du sier. Man vil jo heller at en kvinne gjør det uansett👍🏻 Anonymkode: 8e667...389
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #25 Skrevet 19. oktober 2023 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Helt riktig. Jeg vil ikke si vi er bedre på det, men det et klart at med xxxxxx runder med runking så har vi jo perfeksjonert teknikken. Men det er noe helt eget med en silkemyk kvinnehånd som jobber opp og ned langs skaftet. Og ikke minst det psykiske ved det. Derfor foretrekker hvertfall jeg at en kvinne gjør det. Selv om det noen ganger tar litt for lang tid før jeg kommer i mål. Anonymkode: 2e972...a61 Hva vil du kalle "for lang tid"? Av og til vil kjæresten min jeg skal ta det roligere for han vil holde på lenger. Blir ikke klok på dere menn 😅 Anonymkode: f01e5...f29
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #26 Skrevet 19. oktober 2023 hold lengre nede 👍. Anonymkode: 8566b...cd0
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #27 Skrevet 19. oktober 2023 AnonymBruker skrev (20 timer siden): 30 år og føler meg fortsatt udugelig på det 🥲😂 Anonymkode: 220e8...824 Same. Kan suge, og runker mens jeg suger. Men bare runking får jeg ikke til Anonymkode: 4df79...854
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #28 Skrevet 19. oktober 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hva vil du kalle "for lang tid"? Av og til vil kjæresten min jeg skal ta det roligere for han vil holde på lenger. Blir ikke klok på dere menn 😅 Anonymkode: f01e5...f29 Er kvinner like? Er menn like? Tror ikke det nei... I den tiden jeg kunne komme av at noen runket meg, så handlet det om å disponere løpet. Ideelt måtte jeg komme før hun gikk lei, men ikke så tidlig at jeg ikke fikk maksimert opplevelsen. Det samme med suging. Anonymkode: 99092...2da
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå