AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2023 #1 Skrevet 18. oktober 2023 Han kysset ikke meg, vi gikk tur og han skulle kjøre meg hjem. Jeg ga ham en klem, han ga meg kompliment og slikt. Når vi gikk tur så holdt han ikke litt rundt eller ha en hånd rundt min skulder, det var ganske kaldt. Dette var første date, jeg ville jo kysse ham i bilen. Men turte ikke gjøre det først. Er det ikke vanlig å kysse på 1.date? Han vil treffes igjen.😀 har alltid kysset på 1.date jeg før Anonymkode: 755eb...f17
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2023 #2 Skrevet 18. oktober 2023 Jeg har aldri kysset på første date. Ikke når jeg møtte mannen min heller. Trur det gikk 3 dater før vi kysset. Anonymkode: 349d5...8e1 4
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2023 #3 Skrevet 18. oktober 2023 Man hører veldig mye om pågående ekle menn som vil hoppe på deg, tømme og rømme. I tillegg er det en del damer som er av samme sorten. Så mange menn er nok mer forsiktige. De vil vise at de er seriøse og langsiktige. I tillegg oppfatter han kanskje ikke så mye signaler fra deg om atdet er ok.. #metoo #villebareklålitt Anonymkode: 2f403...35f 2
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2023 #4 Skrevet 18. oktober 2023 Jeg gjør heller aldri det med mindre det er et ganske tydelig signal der om at dama vil. Anonymkode: 0b6f4...d53
Blåjojo Skrevet 18. oktober 2023 #5 Skrevet 18. oktober 2023 Er vel like normalt å både holde i hånda, legge armen rundt eller kysse på første date som det ikke er det. Har dere hatt en veldig flørtete tone siden du forventer det? Om dere ikke har flørtet eller snakket om det, så skjønner jeg godt at han ikke ville presse seg på. Dessuten kan jo du også ta initiativet?
Gjest WhisperingWind Skrevet 19. oktober 2023 #6 Skrevet 19. oktober 2023 Ikke vanlig å holde hender på første date. Men kyss har det blitt for å teste kjemien 😎😬
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå