Gå til innhold

veggmontert stellebord

Anbefalte innlegg

Skrevet

ønsker å kjøpe billigst muli veggmontert stellebord,og badesete til min sønn, men går meg heilt vill i internettjungelen. :ironi: noen som har løst floken her inne?? det er jo så mange butikker at jeg finne ikkje fremm. :sjenert: og er det noen som har ærfaringer med dem?? gode eller dårlige?? kansje noen har et brukt hengendes på veggen så de ikkje treng??? :)

vert kjempe glad for respons :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ei venninne av meg har veggmontert stellebord, og det fungerer kjempebra sier hun. Jeg har sett på et fra Brio som virker veldig bra. Kommer nok til å gå for veggmontert jeg også.

Har ikke akkurat noen veiledende tips gjennom internettjungelen, men håper noen kan hjelpe deg! :)

Skrevet
ønsker å kjøpe billigst muli veggmontert stellebord,og badesete til min sønn, men går meg heilt vill i internettjungelen. :ironi:  noen som har løst floken her inne?? det er jo så mange butikker at jeg finne ikkje fremm.  :sjenert: og er det noen som har ærfaringer med dem?? gode eller dårlige?? kansje noen har et brukt hengendes på veggen så de ikkje treng??? :)

vert kjempe glad for respons :klem:

Jeg har et ubrukt veggmontert stellebord fra Ikea.. Det kunne du fått billig, men avstanden fra Alta til Sunnmøre er ganske stor. Og det er sikkert ikke billig å sende noe slikt..

Skrevet

Vi har et vegghengt stellebord fra IKEA, Gulliver heter det. Finner det ikke på nettsidene deres, men jeg ville ringt nærmeste Ikea-butikk og hørt om de har det (og evt hva det koster å sende).

Det kostet oppunder 600 kr, kjøpt i august 05. Er kjempefornøyd med det, det er stor plass på det (tror stelleflaten er ca 70x70 cm), høye kanter på sidene så ikke gullet ruller av, og praktiske lommer til å oppbevare stellesaker, klær e.l. i.

Badesete

Anbefaler å følge med på finn.no, der kan du sikkert få tak i både stellebord og badesete.

Skrevet

Hvorfor sier du at du går deg vill i internettjungelen når du så sier at det er tull?

Skrevet

Jeg kjøpte et fra Brio som jeg var veldig fornøyd med! Skal faktisk selge det billig (300,-), men som andre her har sagt- porto blir vel ikke akkurat billig...

Skrevet

Jeg er også meget fornøyd med Ikea's Gulliver-stellebord :)

Brio sitt er smalere, Gulliver's har stor stelleflate, viktig ettersom nurket vokser!

Skrevet

var på ikea no før i veka, å dei he tatt produktet ut av salg for testing. kjørte heilt til bergen og kom hjem nesten tommhendt.....okok.... ikkje tomhendt akkurat :sjenert: men men... vi fann ikkje noe billigere, så vi bestilte odd et inne på skeidar i volda for 980 kr. brio sit vegga..... he foresten fått prisa på oppimot 1500 kr på andre butikka på akkurat ditta stellebordet, so d lønne sej stort å sjekke litt forstår ej...... tusen takk for gode svar... :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...