AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2023 #1 Skrevet 18. oktober 2023 Er forkjølet og sårt når jeg Drar snørr innover i nese,det kommer da ut en plass i munn svelg,noen som kan forklare meg hvor nøyaktig det er? Kan man bli hoven der i overgang nese/hals ved bihulebetennelse, når man evt drar snørr innover? Anonymkode: f6df7...2fc
Duff Skrevet 18. oktober 2023 #2 Skrevet 18. oktober 2023 Ganske langt bak, klarer ikke stikke fingeren så langt bak før jeg brekker meg.
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2023 #3 Skrevet 18. oktober 2023 Duff skrev (Akkurat nå): Ganske langt bak, klarer ikke stikke fingeren så langt bak før jeg brekker meg. Ved tungeroten? Anonymkode: f6df7...2fc
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2023 #4 Skrevet 18. oktober 2023 Er det ikke bedre å gjøre et bildesøk så du kan se det selv enn at vi skal prøve å forklare det for deg? Finnes masse illustrasjoner hvor de viser et tverrsnitt av hodet. F.eks. øverst i denne artikkelen: https://www.lommelegen.no/øre-nese-og-hals/nesepolypper/artikkel/nesepolypper/68997569 Anonymkode: f06db...ea1 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå