Gå til innhold

Pakkekalender jul

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har ikke pakkekalender, men adventsgave med kongefrokost og tenning av lys hver søndag. Nå står jeg litt stille på hva jeg skal kjøpe til 5-åringen. Gaven skal ha en pris på ca. 100 kr per gave, og jeg ønsker ikke noe møl, ting som går lett i stykker eller ting han ikke får bruk for.

Forslag??:)

Anonymkode: f6a0e...46f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

100kr pr dag er mye

Hva med sokker, luer, vanter og annet han trenger samt litt fargeblyanter. Du kan og gi opplevelser type bading, baking o.l

• Liker 3
Skrevet

Enten ting som blir brukt, som tegneblokk, tusjer og lignende.. ellers må du øke beløpet for å unngå ræl. Hva med julepysj første gaven? Og opplevelser/aktiviteter dere gjør sammen.. forbeksempel et lite sett med pepperkakeformer og så bake pepperkaker? Pepperkakehus som dere setter opp sammen osv?

Anonymkode: 3964d...db2

Skrevet

Ingen jul uten pakkekalender :risterpåhodet: det må man ha :nikke:

Skrevet
Fru Uperfekt skrev (1 time siden):

100kr pr dag er mye

Hva med sokker, luer, vanter og annet han trenger samt litt fargeblyanter. Du kan og gi opplevelser type bading, baking o.l

Det er snakk om gave på søndagene, ikke hver dag. Så 400 totalt

Anonymkode: 1426c...c9b

• Liker 1
Skrevet

Puslespill, brettspill, julehefter eller en julebok, julepysjamas, julesokker, en julekopp med en sjokoladebombe/kakao på pinne oppi, lekebiler, badebomber, magiske vaskekluter, kinobillett til julefilm, nye pepperkakeformer, lommelykt/hodelykt.

• Liker 1
Skrevet

I våre pakkekalendre har jeg hatt mye julesokker, juletruser, julehårpynt, julesmykker, juleslips, pepperkakeformer (så blir samlingen stor), juleforkle, nye julebakeverktøy, julepysj, ny dusjsåpe, julefigurer (merker med barnas navn under) skjerf, votter, pannebånd, juleskjorte, julekjole, Ikke alle ting hvert år, mye liten sjokoladebit innimellom.  De store tingene kommer dager hvor vi skal noe, f.eks pepperkakebakedagen, annen bakedag, og når vi skal i juleselskap før jul.  

Yngste har i år valgt annen kalender så kun 16-åringen får pakkekalender. I år blir det julesokker og juleboxer, juleskjorte, julepysj, deo, dusjsåpe og ny reisetannbørste, en julefigur og en pepperkakeform utenom liten julenissesjokolade de resterende dagene. 

Anonymkode: fb8f1...511

Skrevet

HAMA perler. Puslespill. Brettspill. 

Anonymkode: 15a42...c6c

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.10.2023 den 19.40):

Det er snakk om gave på søndagene, ikke hver dag. Så 400 totalt

Anonymkode: 1426c...c9b

Ah da skjønner jeg bedre 

Hva med å ta en tur på Tgr de har endel bra og kreativt som er billig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...