AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2023 #1 Del Skrevet 18. oktober 2023 Hei! Jeg har akkurat begynt å tracke syklus, og har denne uken tatt en EL-test hver dag. Selv om jeg er i det "fertile vinduet", og Flo mener jeg skal ha EL i dag, har testene vist tydelig negativ både i går og i dag, med bare en svaaak strek. Men, i dag var jeg til gynekolog for fertilitetssjekk, og hun sa at det var klart og tydelig at jeg hadde eggløsning i dag, og sa at testene viser feil. Hvordan kan det ha seg? Noen som har noen erfaringer eller innspill her? Jeg begynte ikke å stusse på dette før jeg hadde gått fra gynekologen, så jeg fikk ikke noen forklaring på det 🙈 Testene er fra Metode, og jeg har fulgt bruksanvisningene som det står. Anonymkode: 32904...adc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2023 #2 Del Skrevet 18. oktober 2023 Man kan absolutt 100% ha eggløsning selv om EL tester ikke slår ut en syklus. Mange får aldri utslag på EL tester, men har stabile sykluser og blir gravide. Noen har korte LH topper som er vanskelig å finne på EL tester, andre får bare aldri utslag uansett hvordan og når og ofte de tester. Og hvis du har EL i dag i følge gyn så vil ikke det gi maks utslag på EL tester for da er LH toppen over. Jeg ville for denne syklusen tatt i betraktning at du har EL i dag. Også se om det stemmer når mens kommer og hvordan neste syklus er. Anonymkode: 65f94...0bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå