AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2023 #1 Skrevet 18. oktober 2023 Jeg leser mange innlegg her inne der folk skriver at et forhold er mer ekte hvis man er samboer enn særboer, og at det liksom er mer ekte følelser hvis man gifter seg. Jeg lest et innlegg her inne på Kvinneguiden der en dame skrev at hun hadde vært sammen med kjæresten sin i 12 år og nå hadde han dødd av sykdom i ganske ung alder, og hun følte seg så ensom fordi hun fikk så lite oppmerksomhet fra folk rundt henne. Da var det flere som skrev at det hadde vært annerledes hvis de hadde vært gift eller hadde vært samboer, alle disse årene de var sammen istedenfor å være samboere i 11 år og samboere i 2 år. Følelsene er like sterke om man er samboer eller særboer, bare det at man har grunner som gjør at man ikke ønsker eller kan bo sammen. Synes det er så teit 🤨 Anonymkode: 0cb91...b55
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2023 #2 Skrevet 18. oktober 2023 Særboer. Da unngår en å bli møkklei av partneren. Anonymkode: cd829...241 5
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2023 #4 Skrevet 18. oktober 2023 Jeg var samboer og innen 5 år hadde dét dødd. Nå har jeg vært særboer i 4 år og lidenskapen, forelskelsen og gleden ved å treffes lever fortsatt. Ikke må jeg flytte om det blir slutt heller. Anonymkode: bcc8a...588 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå