Gå til innhold

Har du noen gang hatt sex med noen for å trøste dem? Eventuelt blitt trøstet av det

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tittelen sier vel det meste, du noen gang hatt sex enten det var partner, kanskje en god venn fordi de var totalt nede. Noe som hadde skjedd dem, slet med depresjon eller hva det nå enn var som gjorde at de virkelig ikke hadde det bra. Eventuelt har du vært den personen selv som var nede, hvor de gjorde det for deg? Hjalp det dem/deg?

Anonymkode: 12c85...74a

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Tittelen sier vel det meste, du noen gang hatt sex enten det var partner, kanskje en god venn fordi de var totalt nede. Noe som hadde skjedd dem, slet med depresjon eller hva det nå enn var som gjorde at de virkelig ikke hadde det bra. Eventuelt har du vært den personen selv som var nede, hvor de gjorde det for deg? Hjalp det dem/deg?

jeg har aldri gjord det men om jeg kunne gjord noe godt for henne  så ville jeg gjøre mye for hennes nytelse. men samtidg gitt henne mye trygghet og da vil jeg satt meg i andre rekke.

Skrevet

Jeg hjalp en jeg syntes var ekkel med å få fjernet jomfrudommen hans en gang, hvis det teller? Han var 24 , jomfru og deprimert. Jeg var 18 og følte meg ekkel fra før, så det spilte ingen rolle den gangen.

Anonymkode: 9e6b7...8dd

• Liker 1
Skrevet

Jeg har ligget med mye rart. Ofte av ren sympati. 🤣

Anonymkode: f4df8...413

• Liker 1
Skrevet

Nei, trøstesex høres fullstendig avtennende ut, både å få og gi. 

Anonymkode: 17c5c...33f

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nei, trøstesex høres fullstendig avtennende ut, både å få og gi. 

Anonymkode: 17c5c...33f

Det er ikke trøstesex en gang, det er synd-på sex😬

Anonymkode: 29c7c...a03

Skrevet

Fikk en trøsterunk av en venninne en gang. Hadde nettopp blitt slutt med barnemor og skulle bli med en venninne hjem for å se film. Var en litt absurd situasjon. Midt i filmen spurte hun meg om å få lov. Så gikk vi inn på soverommet, hun runka til jeg spruta og så satte vi oss inn i stua og så ferdig filmen.

Anonymkode: 49c4d...ff7

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet

Vi har aldri hatt så mye sex som etter mannen brått mistet et nært familiemedlem. 

Om det var trøste-sex, eller klamre-oss-til-livet-sex vet jeg ikke da.

Tror forøvrig det er fryktelig vanlig med unormal mengde sex i tilknytning til dødsfall. Enten det er  i form av økning eller tørke.n

Anonymkode: 358f8...eda

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Vi har aldri hatt så mye sex som etter mannen brått mistet et nært familiemedlem. 

Om det var trøste-sex, eller klamre-oss-til-livet-sex vet jeg ikke da.

Tror forøvrig det er fryktelig vanlig med unormal mengde sex i tilknytning til dødsfall. Enten det er  i form av økning eller tørke.n

Anonymkode: 358f8...eda

Ja, men det er trøste-sex mellom par. Det ts snakker om er synd-på sex med noen du ikke er sammen med eller egentlig vil ha sex med, men har sex med dem fordi du synes synd på dem for et eller annet

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ja, men det er trøste-sex mellom par. Det ts snakker om er synd-på sex med noen du ikke er sammen med eller egentlig vil ha sex med, men har sex med dem fordi du synes synd på dem for et eller annet

Nei jeg syntes det også teller, tenkte generelt derfor jeg sa med partner eller god venn.

• Nyttig 1
Skrevet

Ja! Og trøste sex er jo helt amazing 😍😍 både i forhold og når man har gjort det slutt, og det er siste gang man har sex. Det er jo trøste sex. Love it! 

Vurderte og ta jomfrudommen til en stakkars i 30åra. Men, det ble ikke noe av 😅 Fikk veldig lyst da, 🤣 

Har også hatt sex med en kompis som jeg syntes synd på, det ga meg akkurat nok følelser til at sexen ble bra ❤️og uten fare for at jeg skulle få en tilknytning til han. 😅

Anonymkode: 19043...78a

• Liker 1
Skrevet

Ja.. masse ganger.. jeg har alltid vært en "omsorgsknuller", mest fordi at jeg føler all sex er gitt med omsorg😉 Jeg gjør meg tilgjengelig, og gir en kvinne muligheter. Det er det eneste jeg gjør, bortsett fra at jeg elsker å hjelpe kvinner i nød.

• Det kan være en kvinne som har en slem mann, som nekter henne seksuelle nytelser i eksteskapet..
  • Det kan være en kvinne som synes synd på seg selv, for at de aldri får sex.. 
  • Det kan være en kvinner som føler seg for gammel eller uattraktiv, og ikke tør å spørre..

Å føle på takknemligheten, og se gleden på andres vegne.. Gjør meg ofte rørt, glad og kåt samtidig.. Dette er en av grunnene at  jeg elsker singellivet💙😇😅😘

Skrevet
Bamseklemmer skrev (5 timer siden):

Ja.. masse ganger.. jeg har alltid vært en "omsorgsknuller", mest fordi at jeg føler all sex er gitt med omsorg😉 Jeg gjør meg tilgjengelig, og gir en kvinne muligheter. Det er det eneste jeg gjør, bortsett fra at jeg elsker å hjelpe kvinner i nød.

• Det kan være en kvinne som har en slem mann, som nekter henne seksuelle nytelser i eksteskapet..
  • Det kan være en kvinne som synes synd på seg selv, for at de aldri får sex.. 
  • Det kan være en kvinner som føler seg for gammel eller uattraktiv, og ikke tør å spørre..

Å føle på takknemligheten, og se gleden på andres vegne.. Gjør meg ofte rørt, glad og kåt samtidig.. Dette er en av grunnene at  jeg elsker singellivet💙😇😅😘

Mmh.. 

Du er Trønder, er du ikke? Hvor gammel er du? 

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Mmh.. 

Du er Trønder, er du ikke? Hvor gammel er du? 

Trønder ja.. men hva skal du med alder, hvis du ikke trenger omsorg?😅

Btw..50+  og du er vel også fullpakket av omsorg, siden du elsker jo å gi omsorg og trøst🧡👍

Endret av Bamseklemmer
Skrevet
Bamseklemmer skrev (11 minutter siden):

Trønder ja.. men hva skal du med alder, hvis du ikke trenger omsorg?😅

Btw..50+  og du er vel også fullpakket av omsorg, siden du elsker jo å gi omsorg og trøst🧡👍

Ååh, okei. 

Sant, jeg har det veldig fint jeg altså 🤩

Skulle bare sjekke om du var noen jeg kjente 😉 

Skrevet

Njæææ men endel selsvskadingsex… det hjelper da i det minste. 

Anonymkode: 82219...51d

Skrevet

Kanskje det stussligste jeg har hørt.

Anonymkode: ca0ae...9c6

Skrevet

Sympatipikk er vel det siste jeg kunne tenkt meg...🙄

Anonymkode: 17f02...870

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Ååh, okei. 

Sant, jeg har det veldig fint jeg altså 🤩

Skulle bare sjekke om du var noen jeg kjente 😉

Okei... kanskje vi har trøstet hverandre? 😅Hvem vet?

Skrevet

Problemet med dette er at om mannen er den som trøster kan han bli anklaget for overgrep og utnytting. Og er mannen den som blir trøstet kan han bli anklaget for utnytting og overgrep også.

Så med mindre det er snakk om homofil sex er dette en farlig vei å gå

Anonymkode: f69a3...72e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...