AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2023 #1 Skrevet 18. oktober 2023 Jeg sover enten for lite natten etter at jeg går av vakt sånn at jeg blir for trøtt til å lese den siste dagen før eksamen eller så sover jeg for mye og er trøtt på selve eksamensdagen. Jeg kan få begge problemene om jeg sover åtte til ni timer natten før natten Anonymkode: 7c5f9...0f1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2023 #2 Skrevet 18. oktober 2023 Hvis du ikke kan bytte vakt, så gjør slik at du er mest mulig våken på eksamen. Dagen før betyr jo vesentlig mindre enn selve eksamenen. Anonymkode: b1374...2e1 2
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #3 Skrevet 19. oktober 2023 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Hvis du ikke kan bytte vakt, så gjør slik at du er mest mulig våken på eksamen. Dagen før betyr jo vesentlig mindre enn selve eksamenen. Anonymkode: b1374...2e1 Jeg har sovet seks timer hver av de to nettene. Kjenner det er altfor lite nå. Tok en sovetablett i går kveld og våknet altfor tidlig i dag med følelsen av tidenes hangover. Jeg trodde socetsbletter skulle hjelpe meg å sove Anonymkode: 7c5f9...0f1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #4 Skrevet 19. oktober 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg har sovet seks timer hver av de to nettene. Kjenner det er altfor lite nå. Tok en sovetablett i går kveld og våknet altfor tidlig i dag med følelsen av tidenes hangover. Jeg trodde socetsbletter skulle hjelpe meg å sove Anonymkode: 7c5f9...0f1 Det beste er jo naturlig søvn. Kommer an på type sovetabletter du har tatt (melatonin (naturlig hormon) eller benzodiasepiner -sistnevnte har lang halveringstid og gir ofte hangover, men det går over). To dager etter nattevakt, og seks timer søvn hver natt er jo ikke lite? Ta litt kaffe og frisk luft. Hilsen småbarnsmor og turnusarbeider som syntes 6t sammenhengende søvn høres himmelsk ut. Anonymkode: 22852...903 1
Taluno Skrevet 19. oktober 2023 #5 Skrevet 19. oktober 2023 Du burde være ferdig lest før siste dagen. Mine professorer sa alltid at vi burde ta fri fra lesing siste dagen før eksamen, og heller slappe av. Det vi ikke hadde lært til da kom vi uansett ikke til å kunne på eksamen. 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #6 Skrevet 19. oktober 2023 Det gikk bra selv om jeg ikke klarte å lese i dag og nesten ikke i går. Strålende fornøyd🙂 Anonymkode: 7c5f9...0f1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #7 Skrevet 19. oktober 2023 Har en eksamen mellom to nattevakter dette semesteret. Løser det ved å ha lest ferdig pensum og løst øvingsoppgaver i god tid før eksamen. Eksamensdagen nok koffein. Alt ordner seg💪 Anonymkode: 91e1c...45c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå