AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2023 #1 Skrevet 18. oktober 2023 Har kun data henne i 6 måneder, og hun sier hun ikke bruker snap lenger fordi hun ikke har behov for det, og at hun har sletta alt av sosiale medier, og at jeg er den eneste hun snakker med på messenger. Hun er veldig fin og jeg vet hun har mange etter seg, til og med noen av mine kompiser har crush på henne, så jeg synes det er rart. Dobbel sjekka da hun la sa, og det stemte at hun hadde slettet alt faktisk, er dette rart ? Anonymkode: 6a627...a73
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2023 #2 Skrevet 18. oktober 2023 Ja. Ikke bra. Viktig å ha et liv ved siden av kjæresten. Hvorfor har hun gjort dette? Anonymkode: 6c266...62e 12
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2023 #3 Skrevet 18. oktober 2023 Det virker ikke bra at hun planlegger at du skal være hennes alt i det videre. Det betyr jo og at hun tydeligvis aldri har brydd seg om noen i livet sitt som hun har lagt til på sosiale media, men bare brukt dem i påvente av KJÆRESTEN som skal være hennes gud i det videre. Helt ærlig virker hun gærn. Anonymkode: 86501...42f 9
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2023 #4 Skrevet 18. oktober 2023 Så deilig! Jeg hadde blitt kjempe glad om han jeg dater hadde gjort det for meg. Slipper å være usikker. Sosiale medier lager bare masse usikkerheter uansett. Vil si at hun er en catch Anonymkode: 194c3...09e 5 2
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2023 #5 Skrevet 18. oktober 2023 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Ja. Ikke bra. Viktig å ha et liv ved siden av kjæresten. Hvorfor har hun gjort dette? Anonymkode: 6c266...62e Hun har alltid vært introvert sier hun. Anonymkode: 6a627...a73 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2023 #6 Skrevet 18. oktober 2023 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Ja. Ikke bra. Viktig å ha et liv ved siden av kjæresten. Hvorfor har hun gjort dette? Anonymkode: 6c266...62e Hun bare sa at hun ikke hadde noe behov for å snakke med andre, og at de bare er irriterende uansett, untatt meg. Anonymkode: 6a627...a73
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2023 #7 Skrevet 18. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hun bare sa at hun ikke hadde noe behov for å snakke med andre, og at de bare er irriterende uansett, untatt meg. Anonymkode: 6a627...a73 Men hvem er alle disse hun har pratet med tidligere til tross for at hun synes de er irriterende? Jeg synes det høres kjemperart ut. Anonymkode: 8861d...ee5 4
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2023 #8 Skrevet 18. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men hvem er alle disse hun har pratet med tidligere til tross for at hun synes de er irriterende? Jeg synes det høres kjemperart ut. Anonymkode: 8861d...ee5 Vet om 3 personer hun har hatt kontakt med fra klassen, de spurte henne faktisk hvorfor hun sletta dem og hun svarte "ikke tenk på det" Anonymkode: 6a627...a73 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2023 #9 Skrevet 18. oktober 2023 Jeg er også introvert, men jeg sletter ikke venner av den grunn. Synes dette høres litt bekymringsverdig ut. Hun trenger et liv og nettverk utenfor deg. Anonymkode: 88cd1...835 9
umAxa Skrevet 18. oktober 2023 #10 Skrevet 18. oktober 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Har kun data henne i 6 måneder, og hun sier hun ikke bruker snap lenger fordi hun ikke har behov for det, og at hun har sletta alt av sosiale medier, og at jeg er den eneste hun snakker med på messenger. Hun er veldig fin og jeg vet hun har mange etter seg, til og med noen av mine kompiser har crush på henne, så jeg synes det er rart. Dobbel sjekka da hun la sa, og det stemte at hun hadde slettet alt faktisk, er dette rart ? Anonymkode: 6a627...a73 Ved første øyekast, så er jo dette en idyllisk tillit og kjærlighetserklæring til deg. Det motsatte ville vært en dame enda sitter oppslukt med tekster, snapper og legger ut bilder av seg og fanger oppmerksomhet fra andre menn, og bringer drama fra sosiale medier inn i livet sitt og forholdet. Ved andre øyekast er dett litt rart å gjøre noe så ekstremt som du fremstiller det. Du selv må nesten bedømme og lese mellom linjene i hva som egentlig foregår her. 4
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2023 #11 Skrevet 18. oktober 2023 umAxa skrev (12 minutter siden): Ved første øyekast, så er jo dette en idyllisk tillit og kjærlighetserklæring til deg. Det motsatte ville vært en dame enda sitter oppslukt med tekster, snapper og legger ut bilder av seg og fanger oppmerksomhet fra andre menn, og bringer drama fra sosiale medier inn i livet sitt og forholdet. Ved andre øyekast er dett litt rart å gjøre noe så ekstremt som du fremstiller det. Du selv må nesten bedømme og lese mellom linjene i hva som egentlig foregår her. Hva tror du foregår, fordi jeg vet ikke, det skjedde bare ut av det blå at hun sa det, hvordan er det beskyrmingsfult btw? Og hva mener du med idyllisk tillit og kjærlighetserklæring til meg? Anonymkode: 6a627...a73
Snublefot62 Skrevet 18. oktober 2023 #12 Skrevet 18. oktober 2023 Worst case her snakker vi om manipulering på veldig høyt nivå. Ved å gjøre et såpass «drastisk» tiltak så sender hun noen veldig tydelige signaler til deg om at du er HELE verden hennes og alt hun har og bryr seg om. Det er i mi bok ekstremt usunt. 3
umAxa Skrevet 18. oktober 2023 #13 Skrevet 18. oktober 2023 13 minutter siden, AnonymBruker said: Hva tror du foregår, fordi jeg vet ikke, det skjedde bare ut av det blå at hun sa det, hvordan er det beskyrmingsfult btw? Og hva mener du med idyllisk tillit og kjærlighetserklæring til meg? Anonymkode: 6a627...a73 Som jeg sa; Det motsatte ville vært en dame enda sitter oppslukt med tekster, snapper og legger ut bilder av seg og tar i mot oppmerksomhet fra andre menn, og bringer drama fra sosiale medier inn i livet sitt og forholdet. At hun velger dette vekk, kan tolkes som at hun ønsker ikke å ha oppmerksomhet fra andre menn, og din oppmerksomhet er nok. Dette er en god erklæring fra hennes side at du er hva hun vil ha. Men som jeg også sa, dette kan være naivt fordi det er litt spesielt å svinge så ekstremt fra den ene enden til den andre, og du må nesten dele dypere om situasjonen, henne, deg, hvor dere var i livet før dere møttes etc. for å gi et større bildet. 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2023 #14 Skrevet 18. oktober 2023 Snublefot62 skrev (10 minutter siden): Worst case her snakker vi om manipulering på veldig høyt nivå. Ved å gjøre et såpass «drastisk» tiltak så sender hun noen veldig tydelige signaler til deg om at du er HELE verden hennes og alt hun har og bryr seg om. Det er i mi bok ekstremt usunt. Er ikke det bare bra at hun mener jeg er hennes alt? Anonymkode: 6a627...a73
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2023 #15 Skrevet 18. oktober 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Er ikke det bare bra at hun mener jeg er hennes alt? Anonymkode: 6a627...a73 Nei, det er virkelig ikke bra. Anonymkode: 88cd1...835 5
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2023 #16 Skrevet 18. oktober 2023 umAxa skrev (3 minutter siden): Som jeg sa; Det motsatte ville vært en dame enda sitter oppslukt med tekster, snapper og legger ut bilder av seg og tar i mot oppmerksomhet fra andre menn, og bringer drama fra sosiale medier inn i livet sitt og forholdet. At hun velger dette vekk, kan tolkes som at hun ønsker ikke å ha oppmerksomhet fra andre menn, og din oppmerksomhet er nok. Dette er en god erklæring fra hennes side at du er hva hun vil ha. Men som jeg også sa, dette kan være naivt fordi det er litt spesielt å svinge så ekstremt fra den ene enden til den andre, og du må nesten dele dypere om situasjonen, henne, deg, hvor dere var i livet før dere møttes etc. for å gi et større bildet. Mener du at det er naivt fra hennes side, hvorfor isåfall? (Vi har vært sammen i snart et år nå, hun blir 19 år snart også) Anonymkode: 6a627...a73
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2023 #17 Skrevet 18. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei, det er virkelig ikke bra. Anonymkode: 88cd1...835 Hvorfor ikke Anonymkode: 6a627...a73
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2023 #18 Skrevet 18. oktober 2023 Hvor lang tid tar det før hun krever at du gjør det samme? Anonymkode: 8a44a...fd0 4
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2023 #19 Skrevet 18. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvorfor ikke Anonymkode: 6a627...a73 Det er måte å fange og manipulere deg på ----hun har jo nå " Ingen andre enn deg......" Anonymkode: 8a44a...fd0 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2023 #20 Skrevet 18. oktober 2023 Synes det virker veldig rart og spesielt å gjøre noe så drastisk. Hun kommer nok til å kreve at du gjør det samme. Sorry men dette høres ut som oppskriften til et usunt forhold. Og er du 100% sikker at hun har slettet det og ikke bare blokkert deg? Anonymkode: cc9e1...296
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå