Gå til innhold

det å kontakte en person helt plutselig, forventninger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så en person i en norsk dokumentar, jeg syns han så flott ut. jeg klarer ved et uhell i fylla å like et innlegg bilde av ham som han hadde lagt ut, vet dette er kjempe morsomt, men klarte ikke la være. kort tid begynner han å følge meg på instagram, så tar han kontakt også, heisann. Jeg ble overrasket, hadde ikke tenkt at han skulle ta kontakt. Jeg hører ofte at jeg ser veldig vakker ut, jeg jobber med litt sosiale medier også til vanlig, poster natur og outfitbilder.

Har endel innlegg, han sa sånn du ser så flott ut. Så svarte jeg: takk du også, jeg er kanskje litt frempå av meg, fordi han skrev: lurer på hvem det er. han svarte: jeg liker kjempegodt at du er frempå. Han er mye eldre enn meg, vet ikke hva hans alder er en gang et sted mellom 39 og 45. og han er veldig kjekk også. hadde dere blitt glad om noen tok kontakt med dere på instagram? Jeg sa også til ham at han gjør en glimrende jobb utifra serien jeg har sett.

Anonymkode: 7cccc...4b0

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

hadde dere blitt glad om noen tok kontakt med dere på instagram?

Jeg hadde blitt irritert, men det spiller jo ingen rolle hvis du synes det er greit.

Anonymkode: b3689...1f0

• Liker 3
Skrevet

Har ikke engang instagram såpass lite interessert er jeg i hele den der kjendis verden andre er hekta på. 

Men du må jo gjøre din greie ts, livet er kort man vet aldri når sin siste dag er. Gå for det du ønsker selv. 

Anonymkode: 65f0d...19a

Skrevet

Han tok jo kontakt med deg etterpå? Så tenker han ikke har noe imot det.

Anonymkode: 087fa...7db

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg har lukket konto for å slippe at ukjente tar kontakt...

Anonymkode: a086c...d89

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Han tok jo kontakt med deg etterpå? Så tenker han ikke har noe imot det.

Anonymkode: 087fa...7db

Han er kjekk og virker hyggelig også

Skrevet

Hvis du ikke var interessert i kontakt hadde du ikke gjort noe. Og det gjelder for han også. Skjønner ikke hvorfor du spør. Bare for å skryte av at en kjendis viser deg interesse, antar jeg. 

• Nyttig 1
Skrevet

Når det skal så lite til for at han tar kontakt, så tenker jeg at dette er noe han gjør med flere. Utseende, du er mye yngre, sånt kan være fristende, men kun for noe uforpliktende. Han har kanskje familie, også?

Anonymkode: 8d12e...125

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Når det skal så lite til for at han tar kontakt, så tenker jeg at dette er noe han gjør med flere. Utseende, du er mye yngre, sånt kan være fristende, men kun for noe uforpliktende. Han har kanskje familie, også?

Anonymkode: 8d12e...125

Han er singel og ikke barn heller.😀hab sier han foretrekker yngre damer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...