AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2023 #1 Skrevet 18. oktober 2023 Ja det er så deilig å tenke på at noen filmer når jeg har sex med kjæresten min. Spesielt når dem ser kjønnet mitt og ser pikken hans inn og ut av meg. Er voksen over 40 år, men aldri hatt de tankene før med noen andre. rart? Anonymkode: f6433...afa 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2023 #2 Skrevet 18. oktober 2023 Med tanke på hvor fort og ofte sånne filmer kommer på avveie, blir delt på nettet og spredd over hele kloden, så nei... jeg drømmer overhodet ikke om å bli filmet naken. En sur og sint eks, eller hevngjerrig, er nok til at filmen blir lagt ut på www. Anonymkode: cb02d...0ee
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2023 #3 Skrevet 18. oktober 2023 Tenk på at du blir filmet mens du ligger med noen andre enn kjæresten din 👍 Anonymkode: 5e138...a60
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2023 #4 Skrevet 18. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Med tanke på hvor fort og ofte sånne filmer kommer på avveie, blir delt på nettet og spredd over hele kloden, så nei... jeg drømmer overhodet ikke om å bli filmet naken. En sur og sint eks, eller hevngjerrig, er nok til at filmen blir lagt ut på www. Anonymkode: cb02d...0ee Det er som oftest de som legger ut slikt som får ulempene. Hån, straff og bøter. De som filmes får en kultstatus. Anonymkode: d3eb7...264
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2023 #5 Skrevet 18. oktober 2023 Ja, jeg elsker å bli filmet, så vi filmer ofte at vi har sex 😊 Anonymkode: 7acca...a78 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå