AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2023 #1 Skrevet 18. oktober 2023 Har erfart at noen damer har mistet sensitivitet på klitoris etter kraftig bruk av leketøy(womanizer), som kom tilbake når de skjønte hva problemet var og sluttet med det Så da lurer jeg, hvor vanlig er dette? At det blir vanskeligere å komme med en mann etter heftig bruk av leketøy? Anonymkode: cd3bb...69f
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2023 #2 Skrevet 18. oktober 2023 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Har erfart at noen damer har mistet sensitivitet på klitoris etter kraftig bruk av leketøy(womanizer), som kom tilbake når de skjønte hva problemet var og sluttet med det Så da lurer jeg, hvor vanlig er dette? At det blir vanskeligere å komme med en mann etter heftig bruk av leketøy? Anonymkode: cd3bb...69f Ikke uvanlig om man bruker mye vibrasjon på klitoris over litt tid. Heldigvis er det bare snakk om en dag eller 2 før vanlig følsomhet er tilbake. Anonymkode: 9202d...629
Trolltunge Skrevet 18. oktober 2023 #3 Skrevet 18. oktober 2023 Absolutt ikke slik erfaring. Leketøy gjør meg tvert imot mer sensitiv, så jeg fortere og lettere får orgasme med partner for eksempel senere samme dagen. Sex med partner derimot gjør det betydelig vanskeligere (tidvis også umulig) å komme med leketøy senere på dagen, så veldig tydelig for meg at det å ha sex med partner gir betydelig mer lammende "gnikk og trykk" enn det leketøy nummer klitoris med. Jeg antar derfor at påstander om at leketøy nummer klitoris mest av alt er propaganda fra folk som har noe imot leketøy. (Min mann er verken hardhendt eller kaninknuller for at sex med ham nummer klitoris betydelig mer enn det leketøy gjør, og jeg må ha ham, ikke leketøy, for å få skikkelig utbytte av runde nr to for dagen. Vi er også laget for å nyte uten å bli permanent skadet. Det er få leketøy for kvinner som kan være tilsvarende "brutale" som kan få menn nummen av for hard runking av sterke mannshender, og menn derfor kan rammes av dette ved mye hard runking. Å være avventende istedenfor å onanere mellom sex med partner har nok likevel en effekt, fordi man da blir mer "sulten ".) 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2023 #4 Skrevet 18. oktober 2023 Trolltunge skrev (1 minutt siden): Jeg antar derfor at påstander om at leketøy nummer klitoris mest av alt er propaganda fra folk som har noe imot leketøy Du må gjerne tro jeg driver med propaganda, noe jeg åpenbart vet er feil, dama bruker sexleketøy, og har samme erfaring som deg, så har ikke noe imot leketøy på noen måte, vi bruker de også sammen. Men siden jeg har snakket med flere damer som måtte slutte med det pga det ødela sexlivet, inkludert en eks, så var jeg bare nysgjerrig på hvor vanlig det er Anonymkode: cd3bb...69f
Fioljenta Skrevet 18. oktober 2023 #5 Skrevet 18. oktober 2023 Jeg tror alle må eie sin egen erfaring. 🙂 Min erfaring er litt blandet. Jeg synes det er lettere å få orgasme med leketøy, men at orgasmen føles bedre uten. Likevel er det lett å gripe etter et leketøy når det drar litt ut og noen ganger føles det litt kipt fordi jeg føler jeg går glipp av noe større. Orgasme med leketøy går ofte fort opp og fort ned. Nesten litt «presset» frem. En orgasme uten leketøy må lokkes mer frem. Det tar lengre tid, men orgasmen i seg selv varer også lengre og det tar lengre tid før jeg «lander» igjen etterpå. Og, ja, jeg har blitt litt nummen etter mye bruk av leketøy. Men, altså, det er jo ingen fysiske, permanente endringer, så det gir seg fort. Det som derimot kan sitte en stund, er tanken om at jeg MÅ ha en spesiell type stimuli for å få orgasme. Derfor liker jeg å variere hvordan jeg får orgasme. 3
Trolltunge Skrevet 18. oktober 2023 #6 Skrevet 18. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du må gjerne tro jeg driver med propaganda, noe jeg åpenbart vet er feil, dama bruker sexleketøy, og har samme erfaring som deg, så har ikke noe imot leketøy på noen måte, vi bruker de også sammen. Men siden jeg har snakket med flere damer som måtte slutte med det pga det ødela sexlivet, inkludert en eks, så var jeg bare nysgjerrig på hvor vanlig det er Anonymkode: cd3bb...69f Beklager om jeg antydet at ditt spørsmål om dette var propaganda, men i motsetning til at du spør har jeg hørt påstanden fra flere som har noe imot leketøy, men aldri opplevd å få den bekreftet av at noen har den erfaringen at leketøy ødelegger dem seksuelt. Å onanere så mye, uansett måte, at man er såpass tilfreds at man blir mindre interessert i og får mindre utbytte av sex med partner har jeg imidlertid hørt om. At onanering/runking istedenfor å velge sex, fordi det er kjappere/enklere/foretrukket over sex med partner, kan selvfølgelig bli en utfordring for felles sexliv, fordi å tilfredsstille seg selv stadig ikke bygger opp "sult" på skikkelig sex, og skikkelig kåthet bidrar selvfølgelig til økt følsomhet og nytelse. Min erfaring, og erfaringen til de kvinner jeg har diskutert dette med, er at selv de sterkeste durende leketøy ikke nummer mer enn sex med partner, men mindre og mer kortvarig enn et samleie for eksempel. Å bli knullet er mer "brutalt " enn det leketøy jevnt over er. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå