Gå til innhold

Pms-depresjon

Ida Ask.

Anbefalte innlegg

Hei! 
jeg går til vanlig på cipralex på grunn av en langvarig depresjon, stress og angst. I de siste årene har jeg fått kraftig PMS. En ting er smertene med det jeg plages mest med er at etter eggeløsning kommer flere psykiske reaksjoner, svært nedstemt, mye indre uro og følelse av håpløshet. Blir bare så og si sengeliggende. 
legen anbefalte fontex de 14 dagene før mensen eller hormonspiral. 
Noen med erfaring? Og da evt Hbordan dere tar fontex (mengde, hyppighet) 
Så takknemlig for svar for er desperat etter en løsning😊 Lest en del på nett, men blir så forvirra. 

hilsen Ida 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pmdd kalles det, ekstrem pms, føler med deg. Jeg har en trang til alt fra å ende meg selv til å brenne ned hele bygda, i de dagene før mensen, er helt forjævlig 

Anonymkode: 7e197...992

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ida Ask. skrev (2 timer siden):

Hei! 
jeg går til vanlig på cipralex på grunn av en langvarig depresjon, stress og angst. I de siste årene har jeg fått kraftig PMS. En ting er smertene med det jeg plages mest med er at etter eggeløsning kommer flere psykiske reaksjoner, svært nedstemt, mye indre uro og følelse av håpløshet. Blir bare så og si sengeliggende. 
legen anbefalte fontex de 14 dagene før mensen eller hormonspiral. 
Noen med erfaring? Og da evt Hbordan dere tar fontex (mengde, hyppighet) 
Så takknemlig for svar for er desperat etter en løsning😊 Lest en del på nett, men blir så forvirra. 

hilsen Ida 

Noen tar jo antidepressiva for pms, skulle tro det hjalp deg da..🙁

Anonymkode: f00fa...31b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...