Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kusinen min får snart en unge og jeg har lyst til å kjøpe en julegave til ungen men jeg har aldri kjøpt gave til et spedbarn før så jeg er noob her :P

Tips?

Anonymkode: ef447...80d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva med å spørre foreldrene om det er noe den lille trenger? 

Anonymkode: dc29f...01b

Skrevet

Ja foreldrene vet nok best hva den lille trenger. Men kanskje klesplagg, babyleke, bamse. 

Anonymkode: a19f4...6e5

Skrevet

En sånn fargerik uro/figur med knitring og diverse effekter, baby kan se og ta på, som også kan henge i babygym eller på vogna. Gøy om 2-3 mnd og framover 

Anonymkode: 28ada...0dd

Skrevet

Speil, kjekt når den skal ligge på magen.

Skrevet

Personlig teppe med navn, fødsel dato, vekt etc:)

Skrevet

Jeg kommer til å ha en nyfødt i julen og har sagt til familien at bøker til ulike aldre er veldig velkomment.

Anonymkode: aaa3f...7e2

• Liker 1
Skrevet

Jeg syns det var kjekt med leker, gode tepper/kluter og kvalitetsklær. Jeg arvet mye klær men syns ull og pysjamas med føtter var topp 😄 Leken vår har brukt mest er et sånn stabletårn fra IKEA.

Vi fikk tusen bamser som ungen ikke er interessert i. Så fikk vi sånne søte små gulpekluter som virkelig ikke monner om ungen faktisk er en gulper 😂  

Anonymkode: 18c55...64f

Skrevet

Jeg syntes den beste gaven til nyfødt i juletida var pysj, for det hadde vi for lite av. Så tipset mitt er ikke pysj - men å sjekke med foreldrene hva de evt ikke har kjøpt inn mye av ennå🤗

Anonymkode: 93520...b99

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...