Gå til innhold

Har du kjøpt inn vinterdress?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere andre handlet inn vinterdressen enda?

Anonymkode: 04648...2fe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøpte den på salg i januar.

Skrevet

Ja, har handlet inn fjorårets modeller på salg i august/september. Ungene har fullt vinterutstyr klart til første vinter/snødag. Alltid vært tidlig ute slik at når den dagen "overraskene" kommer, så er jeg forberedt og kan bare hente det frem :) Gir ro i sjela for meg :) 

Anonymkode: adc9b...fdf

• Liker 1
Skrevet

Jepp, kjøpte på loppemarked for en måneds tid siden til yngstebarnet, og de to andre hadde allerede dresser kjøpt tidligere år (finner jeg en fin dress som er noen størrelser for stor kjøper jeg den og oppbevarer til den passer). 

(Jeg hadde forsåvidt dress til yngstebarnet fra før av også, men jeg kjøpte en enda finere en, for man kan ikke ha for mange vinterdresser..)

Anonymkode: 10456...8a8

Skrevet

Kjøpte Reima Gotland til 3åringen i år :) 

Anonymkode: 18da1...a19

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Kjøpte Reima Gotland til 3åringen i år :) 

Fikk du den til en god pris?☺️

Skrevet

Ja, prøver Viking Alv vinterdress i år.

Anonymkode: 71ff8...9cc

Skrevet

Kjøpte en fra Wheat på salg for noen uker siden. Har ikke testet Wheat før, men den ble anbefalt i en gruppe jeg er med i på facebook så satser på den blir bra.

Skrevet

Ja, kjøpte reflexdress på 40%. Henger klar på knaggen i barnehagen. Bor i Trøndelag med tidlig vinter og meget varierende vær.

Anonymkode: 0d229...77c

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Man må høre på pris først.

Anonymkode: a6f32...bec

Skrevet

Bruker å ha alt av vinterklær klart innen oktober. Kjøper på salg gjennom hele året. Vintersko fant jeg i sommer på et ryddesalg i en sportsbutikk. 400 kr for Viking Gore Tex, ord.pris 1199. Dressen kjøpte jeg sist vinter til 50 %, det ble Kaxs denne gangen.

Nå mangler jeg bare en vinterbukse til hjemmebruk. Har for så vidt en i rett størrelse, men den var litt tynnslitt på ene kneet så ikke sikkert den varer så lenge før det blir hull. Men jeg kikker foreløpig litt rundt om det er noe å finne på salg, evt noe å kjøpe brukt.

Anonymkode: bbe31...dd1

Skrevet

Kjøpte i våres 😊

Anonymkode: 2620d...d3e

Skrevet

Ja, jeg har kjøpt brukt (men ubrukt) fra Polarn til minstemann, og bestilt nytt sett til eldste. Begge todelt, fordi de liker det best. Pleier å kjøpe på salg i februar-mars, eller like over sommeren. Har fungert fint å planlegge størrelser, men nå er mine barn ganske «standard» mål😅

Anonymkode: 6be8f...ca2

Skrevet

Ja vi har to vinterdresser klare

Anonymkode: 2aa6d...79c

Skrevet

Ja, kjøpte til alle barna på salg i januar. Prøver å ligge minst en sesong foran og kjøpe på salg. Men klarte ikke å forutse behovet for foret regntøy og kjøpte derfor 2 kattnakken vinterregndresser til de 2 yngste denne uken. Fikk 20 % avslag, men syns det var dyrt likevel. 

Anonymkode: 66225...049

Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Husker ikke, tror det var helt normal pris - mellom 1100kr og 1500kr. 

Skrevet

Ja, jeg kjøpte to brukte (en hjemme, en i barnehagen) i mai, som er klare :) 

Anonymkode: 9b4b6...26e

Skrevet

Ja kjøpt Reima Stavanger (som mange år tidligere) med rabatt, til kr.1000. 

Anonymkode: 36a3a...62e

Skrevet

Ja fant en på et veldig bra salg for litt siden så kjøpte da. Mangler vintersko og ekstra dress da. Og tydligvis jakke + masse mer ull etter å ha lest tråden om det 😄

Anonymkode: e5d6e...c78

• Nyttig 1
Skrevet

Etter å ha bommet på sommerens innkjøp har jeg sluttet å kjøpe inn ting på forhånd. Lillemor følger ikke alderen sin når det gjelder størrelser. Fikk vinterdress fra Katnakken i bursdagsgave i juli, og den er egentlig litt for stor, men håper det går. Noen som har prøvd den og  har noen erfaringer? Synes den virker så tynn? 

Anonymkode: 12b03...a4d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...