Gjest monemone_-_ Skrevet 6. november 2002 #1 Del Skrevet 6. november 2002 Hei hei til dere alle! Jeg tviler overhode ikke på at det er "ekte" å jeg frykter det ikke, men har FULL respekt! Jeg har gjort det mange ganger, å aldri har jeg hatt noen negativ opplevelse med det! jeg har gjort det sammen med ei erfaren dame som vet hva hun driver med. (selvom jeg er enig i ei som har skrevet at; kan man egentlig vite hva man driver med) men saken er at jeg og henne fikk en utrolig kontakt, å det var mere koselig enn uhyggelig! pluselig kunne vi få svar som "du er et godt menneske" eller "du er god" eller "du er søt" eller "ta vare på de du er glad i" jeg tror VIKRELIG ikke at det er noe ondt som kunne ha sagt noe slikt! ellers så har jeg fått vite ting som har stemt utrolig bra i ettertid. jeg tror også at man får ikke vite noe man ikke vil vite, og; man kan være et godt menneske selvom man driver med spiritisme, det kommer ann på hensikten med det! Men det lønner seg virkelig ikke drive med slikt om man ikke har peiling eller om man ikke har noen som har peiling med seg! jeg tror dette handler om respekt og vite hva man driver med, å tenke seg godt om før man gjør det, det er store greier og IKKE til å leke med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmeline Skrevet 6. november 2002 #2 Del Skrevet 6. november 2002 Hva handler dette om egentlig? Spiritisme? Noen som har lest 'Mitt liv med åndene?" her, forresten. Likte dere den? Mildt sagt undrende Emmeline Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 6. november 2002 #3 Del Skrevet 6. november 2002 Hmm.. Et innlegg om spritisme som flyttes til samliv? :o Er det noe kinky greier på gang eller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. november 2002 #4 Del Skrevet 7. november 2002 Jeg skjønner fint lite av det du skriver... :o Tror du må forklare litt nærmere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå