Billa Skrevet 14. mars 2002 #1 Del Skrevet 14. mars 2002 Her er det full krise, så jeg håper på masse tips!!! Problemet er: Jeg har bestemt meg for ikke å ha tale til min kjære på den store dagen, siden jeg kom på den lyse ideèn om å lage en sang og deretter spille den inn på cd. Min svoger har studio og skal hjelpe meg med innspillingen. Men så var det melodien da..... Jeg trenger en melodi jeg kan dikte sang på. Og da ønsker jeg ikke noen rolig " klisse" sang, men gjerne en med litt futt i som de fleste kjenner til. Og i tillegg må den være enkel å legge tekst på, og kanskje det viktigste av alt: ikke for vansklig å synge ( er ingen Celine Dion ) Planen er å spille dennne sangen til elsklingen min under middagen, mens alle har hvert sitt tekstark, slik at de som ikke hører så godt kan følge med. Tenkte også ta et litt artig bilde til forsiden på cd'en, og i tillegg lage et i plakatstørrelse som han kan ha på kontoret. Tror dette kan bli kjempegøy med den rette melodien, men som sagt det er der jeg trenger hjelp..... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. mars 2002 #2 Del Skrevet 14. mars 2002 Musevisa Den er jo enkel litt festlig også - tror det er ganske mange som bruker den da .) just a tip.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Billa Skrevet 14. mars 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 14. mars 2002 Hei 20April2002! Jo takk for tips men det jeg tenkte på var mer en rockelåt eller poplåt. Synes musevisa passer bedre til allsang ved bordet. Så da er det vel bare og lete på vidrere....12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cream Skrevet 14. mars 2002 #4 Del Skrevet 14. mars 2002 Heisann. Hvamed slike kjente kjære som alle i alle aldere kjenner til! F.eks en Elvis-melodi... eller Beatels. Jeg selv har valgt "Yesterday" av de sistnevnte! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linda2 Skrevet 14. mars 2002 #5 Del Skrevet 14. mars 2002 Hallo! Hva med "når jeg blir 66" eller "La det swinge", "fikk av min pappa en teddy" Lykke til12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svenskbrud Skrevet 14. mars 2002 #6 Del Skrevet 14. mars 2002 Någon låt av Bryan Adams kanske? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. mars 2002 #7 Del Skrevet 15. mars 2002 Hva med noe av Halvdan Sivertsen? Eller hva med: -"Moody Blue" -"Blue Hawaii" -"California Dreamin" -"Take On Me" -"My Heart Will Go On" -"Now And Forever" -"Can't Buy Me Love" Eller hva med noen Abba-låter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. mars 2002 #8 Del Skrevet 15. mars 2002 Heisan! Hva med "Forelska i læreren"? Tina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marthine Skrevet 15. mars 2002 #9 Del Skrevet 15. mars 2002 Hva med jenter som kommer og jenter som går, Optimist med Jahn Teigen, Eller: Hjalmar, hjalmar gikk på skolen i 4.....osv eller, det er en fin dag i dag, herregud for en herlig dag... eller, sola som gikk ned i kveld, og skal skinn på dæ min kjære... eller, noe med finn Kalvik eller, noen tekster med de lillos, morten abel eller noe. De svinger jo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Billa Skrevet 15. mars 2002 Forfatter #10 Del Skrevet 15. mars 2002 Tusen takk for alle flotte tips!! Ja nå kan jeg ikke komme på noen god forklaring på hvorfor jeg ikke kan lage sang Men jeg har tenkt og tenkt og lurer faktisk på om jeg skal bruke " rosa helikopter" av Peaches. Den er jo både søt, morsom og litt disco- aktig Jeg bare ser for meg det artige bildet jeg kan lage på coveret på cd'en Gleder meg 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå