Gå til innhold

Til alle dere som mener at virkeligheten ikke er som en romantisk film.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere sett på hele opplegget mellom Travis og Taylor?  Hvordan han åpentlyst viste sin interesse for henne og hvordan han nå som de er sammen er stolt av henne, beskytter henne og viser offentlig sin beundring og kjærlighet for henne? 

Hvorfor skal vi ta til takke med noe annet, hvis det er et slikt forhold vi ønsker oss? 

Anonymkode: 91665...f46

• Liker 1
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alt dette er vell helt vanlig, bortsett fra det med at det er offentlig?

Anonymkode: aa742...3c1

• Liker 2
Skrevet

Vel…virkeligheten KAN være som en romantisk film. Men i de aller fleste tilfeller er den ikke det. Så blir det opp til hver enkelt å vurdere hva som er «godt nok»😉

Anonymkode: 7a2bd...07d

• Liker 3
Skrevet

Livet mitt er mer et sørgelig hverdagsdrama 😅

Anonymkode: 295fd...389

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Vel…virkeligheten KAN være som en romantisk film. Men i de aller fleste tilfeller er den ikke det. Så blir det opp til hver enkelt å vurdere hva som er «godt nok»😉

Anonymkode: 7a2bd...07d

Definitivt. Godt nok er nok for de fleste men samtidig er det veldig mange som godtar godt nok uten at det gjør dem lykkelige. Fordi de ikke tror de kan oppleve det de drømmer om. Det er trist. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Livet mitt er mer et sørgelig hverdagsdrama 😅

Anonymkode: 295fd...389

Det er mange som trenger nettopp det for å være lykkelige også. 😂

• Liker 1
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Har dere sett på hele opplegget mellom Travis og Taylor?  Hvordan han åpentlyst viste sin interesse for henne og hvordan han nå som de er sammen er stolt av henne, beskytter henne og viser offentlig sin beundring og kjærlighet for henne? 

Hvorfor skal vi ta til takke med noe annet, hvis det er et slikt forhold vi ønsker oss? 

Du har faktisk ikke krav på noe som helst, selv om du er kvinne. 

Anonymkode: 5c8cd...369

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg tenker at jeg kan få lov til å bestemme hva jeg ønsker å bruke tiden min og ikke. Hvis det blir sett på som et krav så synes jeg at jeg kan kreve det, for meg selv, og min egen lykke.  Jeg er en av de som vil ha det som TS nevner her. Har tatt til takke med veldig mange ganger før og gjør det ikke igjen. 

• Liker 5
Skrevet

Hvem er Travis og Taylor? Og du er bra blåøyd hvis du tror en kjendisromanse er et bevis på at livet er som en romantisk film. Bare se hvordan mange av de mest omtalte kjendisparene endte opp, og hva som egentlig foregikk bak kulissene. 

Anonymkode: ebc20...693

• Liker 4
  • Nyttig 5
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker said:

Fordi du som kvinne bør ha et ønske om å bli mest mulig lykkelig / ha høyest mulig livskvalitet. Kvinner som egentlig vil ha en partner men som sitter på gjerde hele livet og venter på noe urealistisk er mindre lykkelige sammenlignet med kvinner i forhold.

(Kilde. En eller annen lykke/tilfredshet undersøkelse fra ssb som viser at kvinner i forhold er mer fornøyd med livet sammenlignet med single damer.)

Just now, AnonymBruker said:

Hvem er Travis og Taylor? Og du er bra blåøyd hvis du tror en kjendisromanse er et bevis på at livet er som en romantisk film. Bare se hvordan mange av de mest omtalte kjendisparene endte opp, og hva som egentlig foregikk bak kulissene. 

+1

Blir litt som å vurderer hvor lykkelige folk er gjennom det man ser på SoMe.

(Regner med hun snakket om Taylor Swift og en fyr.)

Anonymkode: d7bc1...a6e

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det handler ikke om romansen men hele settingen over hvordan de begynte å date, hvordan han snakker om henne og oppfører seg mot henne. Forskjellen det er for henne med dette forholdet og de andre forholdene hun har hatt, som også har vært med kjendiser.  Livet er ikke som en romantisk film. Et forhold er ikke som en romantisk film. Men det kan være det. 

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Fordi du som kvinne bør ha et ønske om å bli mest mulig lykkelig / ha høyest mulig livskvalitet. Kvinner som egentlig vil ha en partner men som sitter på gjerde hele livet og venter på noe urealistisk er mindre lykkelige sammenlignet med kvinner i forhold.

(Kilde. En eller annen lykke/tilfredshet undersøkelse fra ssb som viser at kvinner i forhold er mer fornøyd med livet sammenlignet med single damer.)

Jeg er lykkelig og har høy livskvalitet. Hadde vært hyggelig med en partner, men sitter hverken på gjerde eller leter etter noen. Kommer det så kommer det, men da må det også være slik jeg ønsker at det skal være.  

Gjest Inverto
Skrevet

I en film eller videospill så er kjemien og dialogen mellom karakterene forhåndsbestemt og laid-out

Ekte mennesker er helt uforutsigbare

Skrevet

Livet mitt er en slags romantisk komedie uten romantikk, slå den du. Jeg kommer for evig og alltid til å være hun klønete heltinnen som ingen vil ha. På film så finner de alltid den store kjærligheten til slutt, men det skjer tydeligvis ikke i virkeligheten. 

Anonymkode: 442f7...ac7

• Liker 2
Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg kjenner ikke Travis og Taylor referansen din. Men jeg synes jeg opplever det sånn, som mann. 

Har datet en flott dame. Synes hver date er som en romantisk film. Praten og latteren går, litt tull og flørt. Sitte sammen ute og prate om hva vi ser rundt oss. Sluke hverandre med blikkene på restaurant.. 

Men så slår virkeligheten inn. Dette kommer ikke til å fortsette. Hun begynner å bli vag, og jeg blir gradvis mer skeptisk til om hun egentlig er så seriøs... 

Jeg tror vi alle kan ha nytte av å lære oss å sette pris på romantikken når den er der og takle hverdagslivet ellers uten å drømme oss bort alt for mye i hva som kunne vært... 

Personlig synes jeg veldig mange damer drømmer og forventer mye og gir veldig lite selv. 

Anonymkode: 09956...1bf

Skrevet

Når man er nyforelsket er jo livet som en romantisk film. Hos mange, ihvertfall. 

Filmene pleier å handle om det som skjer når folk møtes og forelsker seg, og hvordan de ender opp sammen.

Det er ikke så mange romantiske filmer om det som skjer etterpå, det som gjør hverdagen og resten av livet.

Men det er mange filmer om det og, gjerne drama og krim ;)

Anonymkode: a3ad1...145

• Liker 1
  • Nyttig 3
Gjest WhisperingWind
Skrevet

Mitt kjærlighets liv er mer som en Netflix serie med masse humor, drama, lidenskap og romantikk 😜😂

Gjest Paramount
Skrevet

Finner liten romantikk i å se andre forelskede. Jeg er kjempeegoist når det gjelder romantikk og følelser. Andre betraktes kun med overfladisk sympati/glede.
Min erfaring er at virkeligheten er langt mer romantisk enn filmer. Enkelte kvinner skaper helt enorme følelser, som en film aldri er i nærheten av å kunne gjenskape.

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvis du blir gjenfødt som mann kan du jo prøve ut denne tilnærmingen selv? Så får du svaret trødd ned gjennom halsen?

For du vil jo ikke lytte til menn som forteller deg at dette stort sett ikke fungerer, med mindre du er kjendis og millionær?

Anonymkode: 9da9c...7b6

Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Hvordan han åpentlyst viste sin interesse for henne og hvordan han nå som de er sammen er stolt av henne, beskytter henne og viser offentlig sin beundring og kjærlighet for henne? 

Og hva skal ditt bidrag være? Skal du bare være en prinsesse liksom?

Anonymkode: 84cc8...8af

• Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Har hun du siterte nevnt noe om at hun ser på det som et krav? Hun skriver "ønsker". Det er absolutt lov å ønske seg hva som helst, og ikke ta til takke med noe dårligere enn det. Fritt valg.

Anonymkode: a32b1...372

• Nyttig 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...