Gå til innhold

Menn med sixpence ?

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg mener opp til typ 16-18 år. Etter det bør man slutte med caps…

Anonymkode: 8c03e...86f

100% enig!

Anonymkode: 469e3...44b

Skrevet

Kunne ønske flere brukte hatt! Kler det ikke selv (annet enn lue) men synes mennesker er kjempefine i hatt! 
(Ja, det finnes folk som går med hatt for å skjule manglende hår, men det finnes også folk som går med spesifikke klær og tilbehør for å skjule bilringer eller andre aspekter ved eget utseende de ikke er fornøyd med. Klærs primære funksjon er jo å dekke til og beskytte kroppene våre.) 

• 1 måned senere...
Skrevet

Alle brukte hatt før. Og i millitæret så får man refs om man går utenfor kasernen uten hatt. Jeg spår at en dag så vil moten være at alle skal gå med hatt igjen, damer som menn. Jeg er sikker på at om en eller annen luring investerer heftig i hattemote, og reklamerer til den store gullmedaljen og putter hatter på alle modellene i Paris og Milano så plutselig så vil alle gå med hatt igjen, spesielt damene siden de er dem som faller mest for motetrender. 

122e5f73b9d274c1b5b9d51cef71470a.jpg

Skrevet

Det er virkelig ikke alle som kler alle hodeplagg, man må bruke det man ser bra ut i. 

Mannen har sett ut som en 80-åring med sixpence siden han var 20. Noen ser ut som en bonde med caps. Helt individuelt.

Jeg ser f.eks helt rar ut i de fleste typer hatter, uansett hvor kule de er på andre.

Ut i fra personlig stil kan  man se kul og  typete ut i sixpence, eller som en gammel mann, eller som om man prøver for hardt uten å lykkes. Veldig hjelpsomt 😄

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...