Gå til innhold

Menn med sixpence ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere om menn som går med hatt ? Litt rart , eller litt kult og hot ?

Jeg har lyst å fonye meg litt på motefronten, litt sånn casual bymote. Jeg tenker skinnjakke,3 dagers skjegg, mørk skjorte og sixpence.

164735478447635198682.png

• Liker 1
  • Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ikke likt det, jeg synes det blir litt rart, men jeg vet jo at andre liker sånt.

Anonymkode: 976c6...d0a

• Liker 1
Skrevet

Mannen min bruker det når det er kaldt, og han kler det kjempegodt. Men det krever jo at man kler seg litt typete ellers også. 

Anonymkode: ff3b7...314

• Liker 3
Skrevet

Jeg liker ikke sixpence, sorry..er ett eller annet med det, gammelmannsplagg som yngre bruker for å se kul ut. Tar caps eller lue framfor sixpence any day😆

Anonymkode: 24535...d84

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet

Kommer helt an på resten av stilen.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Jeg liker ikke sixpence, sorry..er ett eller annet med det, gammelmannsplagg som yngre bruker for å se kul ut. Tar caps eller lue framfor sixpence any day😆

Anonymkode: 24535...d84

100% enig. Det er få, om noen plagg som ser dummere ut enn sixpence.

Anonymkode: fe364...e4a

• Liker 5
Skrevet

Mange kvinner går jo med olabukse. Begge deler er "working class" som har blitt mote. Det blir i prinsippet det samme.

Skrevet

Jeg synes det er veldig fint. Skulle ønske jeg så det på flere menn. 

Anonymkode: e8cec...ea5

• Liker 3
Skrevet

Ouch, her er veldig delte meninger. Virker som en polariserende greie. Noen hater det,noen elsker det tydeligvis. Jeg tenker sånn klassisk britisk gentleman stil. Har noen sett Colin Farrel som "coach" i "the gentlemen" ?

• Liker 1
Skrevet

Vanskelig å kle det. Man kan se helt dust ut, men også veldig kjekk ut. Kommer veldig ann på.

Anonymkode: 5f315...fdf

• Liker 1
Skrevet

Hadde jeg blitt spurt for, tja 5-8 år siden, hadde jeg sagt dritkult. Nå er jeg ikke helt der lengre, perioden er litt over. 

Skrevet

NOT. Gå med caps eller lue. 

Anonymkode: 92d19...a92

• Liker 2
Skrevet

Liker sixpence jeg!

Anonymkode: 6b204...4c3

• Liker 1
Skrevet

I England bruker de mye sånt 😀

• Liker 1
Skrevet

Er man over 40 reagerer jeg ikke på det, da synes jeg det ser fint ut. Men på yngre folk synes jeg plutselig det er litt rart 😅 

Anonymkode: 26247...cda

Skrevet

Latterlig form for "peacocking", tweed i det hele tatt.

Anonymkode: b41f5...0ab

• Liker 1
Skrevet

Menn med hatt er totalt turnoff for meg! Ser ut som de prøver å gjøre seg mer typete/interessante enn de er. 

Anonymkode: 18057...6cb

• Liker 1
Skrevet

Synes det kan være sexy med sånn typ Peaky Blinders stil, men må være typen til å kle det, i kombinasjon med resten av antrekket.

Skrevet

Rart at folk har så sterke meninger til et plagg. Føler det er veldig mange satte krav til menn nå- typ høydekrav nærmest på millimeteren osv. Merkelig fenomen😅 Når jeg møter en dame er det likegyldig om hun er 163 eller 183, bruker kjole eller bukse osv🤭

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...