Sarabi Skrevet 26. januar 2006 #41 Skrevet 26. januar 2006 Jeg hadde sprunget rett i kua det forteste jeg kunne for å prøve å velte den
Gjest agjest Skrevet 26. januar 2006 #42 Skrevet 26. januar 2006 Litt fakta om cow-tipping. Dette er forøvrig mer utbredt i USA enn her tror jeg. Har hørt mange rare historier om ymse forsøk. En bekjent mente hårdnakket at det går an, forutsatt at man tar tak i beina på kua, sånn ca ved "kneet" og får den til å knekke sammen.
Gjest Gjesta Skrevet 26. januar 2006 #43 Skrevet 26. januar 2006 Har aldri opplevd å møte ei hjemløs ku, men har faktisk funnet ei ku i hagen. Men jeg tror ikke den likte meg, for da den så meg gikk den sin vei og jeg ble stående igjen som et stort spørsmålstegn. Seinere på dagen befant den samme kua seg ute på en fotballbane i nærheten under en kamp, og det er vel en av de særeste grunnene jeg har borti til å avlyse en fotballkamp
Gjest Gjesta Skrevet 26. januar 2006 #44 Skrevet 26. januar 2006 Jeg har faktisk opplevd akkurat dette her, jeg. Men det var ikke bare en ku. Det var en hel hær! Eller hva man nå sier. Og de så ikke snille ut. Derfor bare overlot jeg grovarbeidet til en som kom tilfeldig forbi med overall på seg og en pinne i hånden. Jeg mener, jeg skulle jo tross alt på jobb...
LilleBille Skrevet 26. januar 2006 #46 Skrevet 26. januar 2006 .. og en hel hær kuer .. er det en bøling eller?
Gjest Gjesta Skrevet 26. januar 2006 #47 Skrevet 26. januar 2006 .. og en hel hær kuer .. er det en bøling eller? ← Hva vet vel jeg, er egentlig byjente...
LilleBille Skrevet 26. januar 2006 #48 Skrevet 26. januar 2006 I denne sammenhengen er jeg det også gitt .. men jeg vet at kuer har fire ben .. at hunndyrene har jur .. og når de dør blir de intetkjønn og storfe
Gjest Gjesta Skrevet 26. januar 2006 #49 Skrevet 26. januar 2006 I denne sammenhengen er jeg det også gitt .. men jeg vet at kuer har fire ben .. at hunndyrene har jur .. og når de dør blir de intetkjønn og storfe ← Ja, og så lager de brune sjokolademelk. Men det er jo sånt som alle vet. *tomt-blikk-og-snurre-hårlokk-smiley*
Gjest Betty Boop Skrevet 26. januar 2006 #50 Skrevet 26. januar 2006 Jeg har faktisk opplevd akkurat dette her, jeg. Men det var ikke bare en ku. Det var en hel hær! Eller hva man nå sier. Og de så ikke snille ut. Derfor bare overlot jeg grovarbeidet til en som kom tilfeldig forbi med overall på seg og en pinne i hånden. Jeg mener, jeg skulle jo tross alt på jobb... ← Sikkert en klok avgjørelse!
Gjest Gjesta Skrevet 26. januar 2006 #51 Skrevet 26. januar 2006 Sikkert en klok avgjørelse! ← I og med at dette tydeligvis var spesielt store og olme morderkuer var det nok det. Han fikk nok veltet dem mye fortere enn meg uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå