Gjest Liten Tapir Skrevet 26. januar 2006 #21 Skrevet 26. januar 2006 Bare for å ødelegge for de som fantaserer, det er nærmest umulig for et menneske å velte en ku..... ← Brekkstang
Gjest SexyCat Skrevet 26. januar 2006 #22 Skrevet 26. januar 2006 Syns folk her inne har så god humor jeg.
Gjest Sukkerert Skrevet 26. januar 2006 #23 Skrevet 26. januar 2006 Nei for det lages av intetkjønnsdyret storfe ← Jeg har alltid lurt på hva en storf er. Er de i slekt med strutsen?
Leo Skrevet 26. januar 2006 #24 Skrevet 26. januar 2006 Bare for å ødelegge for de som fantaserer, det er nærmest umulig for et menneske å velte en ku..... ← Næh, går så fint atte! Det er bare å vente til de sover og snike seg innpå...
Leo Skrevet 26. januar 2006 #25 Skrevet 26. januar 2006 Jeg har alltid lurt på hva en storf er. Er de i slekt med strutsen? ← Nei, storfe er nok nærmere beslektet med fjørfe enn struts.
Gjest vimse Skrevet 26. januar 2006 #26 Skrevet 26. januar 2006 Næh, går så fint atte! Det er bare å vente til de sover og snike seg innpå... ← Beklager...
Gjest vimse Skrevet 26. januar 2006 #27 Skrevet 26. januar 2006 Hvis du møter en ku på din vei, dra den i halen og hils den fra meg
LilleBille Skrevet 26. januar 2006 #28 Skrevet 26. januar 2006 Dersom dere hadde hatt lyst, kunne dere fått overnatte hjemme hos meg etterpå begge to. Så kunne vi sminket oss, ordnet håret, byttelånt klær og spist masse sjokolade! ← Så hyggelig da
Tinken Skrevet 26. januar 2006 #29 Skrevet 26. januar 2006 Hadde tatt den med hjem, bygget et lite fjøs til den i hagen og brukt den til privat melkeproduksjon.
Malama Skrevet 26. januar 2006 #30 Skrevet 26. januar 2006 Hvordan i all verden skulle jeg vite at den er hjemløs? Går ikke kyr omkring sånn på dagen, og tusler hjem til fjøset sitt om kvelden da? Nei, hadde jeg sett en hjemløs ku, så hadde jeg trodd at den hadde et hjem, og følgelig gjort som om jeg så en hvilkensomhelt annen ku... ikke noe. (eller, jo, håpt at jeg var inni en bil eller at den var bak et gjerde, for jeg er ikke så innmari glad i nærkontakt med dem egentlig... Som barn matet jeg dem da, med gress gjennom gjerdet, og de spiste gledelig det heg holdt opp heller enn det som vaks på bakken, men i voksen alder er jeg ikke så innmari begeistra....) forøvrig tror jeg at jeg må skuffe dere.... kjøttet i butikken kommer fra døde dyr!
Gjest Gjest Skrevet 26. januar 2006 #31 Skrevet 26. januar 2006 Kjøtt er muskelene til døde dyr faktisk! Så man spiser bicepsen til kua f.eks. (Nå var ikke jeg noen racer i muskelgrupper på videregående da vi hadde teori i gym, så ikke drep meg om man faktisk spiser andre muskler isteden).
Gjest vimse Skrevet 26. januar 2006 #33 Skrevet 26. januar 2006 man spiser vel egentlig de fleste musklene hos en ku, bortsett fra ringmuskelen kanskje....
Gjest Gjest Skrevet 26. januar 2006 #34 Skrevet 26. januar 2006 man spiser vel egentlig de fleste musklene hos en ku, bortsett fra ringmuskelen kanskje.... ← Hvis det er den jeg tror det er så ÆÆÆÆÆSJ!!!
Gjest Catwoman Skrevet 26. januar 2006 #36 Skrevet 26. januar 2006 Hadde tatt den med hjem og brukt den som gressklipper.
Gjest Betty Boop Skrevet 26. januar 2006 #37 Skrevet 26. januar 2006 (endret) Hadde tatt den med hjem og brukt den som gressklipper. ← Sauer gjør en bedre jobb. Forøvrig ville jeg nok brekt av en kvist og geleidet kua hjem til bonden av gammel vane. Så ville jeg tilbudt meg og melke den. Artig og friske opp gamle kunster. Endret 26. januar 2006 av Betty Boop
LilleBille Skrevet 26. januar 2006 #39 Skrevet 26. januar 2006 Sauer gjør en bedre jobb. ← Mao .. vi vil heller ha en Væren eller Alfa enn Litago altså
Lestat Skrevet 26. januar 2006 #40 Skrevet 26. januar 2006 (endret) Jeg hadde sprunget det forteste jeg kunne jeg er livredd kyr...brukte å ha skikkelige mareritt om dem da jeg var liten, strømgjerde som ikke virket og sånn ← Jeg har full forståelse for din frykt for kyr. Aldri undervurder tilsynelatende "uskyldige"dyr, de kan meget gjerne være onde mordere ! Eksempel fra virkeligheten: I løpet av de siste 100 år er det ikke registert ett eneste tilfellet av ulv som har angrepet ett menneske i norge, langt mindre drept et menneske. Sau derimot er mye farligere. Det er registert ett tilfellet på 70-tallet der en mann ble drept av sau. Og hva dreper flest mennesker på verdensbasis av hai eller struts ? Riktig, det er struts ja. Så pass opp hvis ei ku står der og ser uskyldig ut, man kan aldri vite. For all del ikke prøv å velte henne uten kyndig ekspertise tilstede... Endret 26. januar 2006 av Lestat
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå