Gå til innhold

Hvis du finner en hjemløs ku ute...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Velter den?

Melker den?

Lugger den?

Bygger låve til den?

Rir den hjem til kjæresten din og synger seranader utenfor døren hans/hennes?

Ringer en mann med hagle?

Snur?

Videoannonse
Annonse
Gjest Liten Tapir
Skrevet

Tar den med hjem og lar den overnatte på sofaen. Så ringer jeg barnevernet dagen etter.

Skrevet (endret)

Jeg hadde nok snudd ja...og sett meg rundt for å se etter veltede kuer...

Endret av Kverula
Skrevet

Jeg hadde lugget. Da jeg var liten påstod en gang min venninne M etter en heftig krangel/slåsskamp at jeg hadde revet av henne "halve hodet", så jeg tror jeg er ganske god på sånt ;)

Skrevet

Ingen av delene. Jeg ville ha kvalt den. Har alltid lurt på hvordan det føles å kvæle en ku.

Gjest Jalileh
Skrevet
Ingen av delene. Jeg ville ha kvalt den. Har alltid lurt på hvordan det føles å kvæle en ku.

:ler::ler:

Skrevet

Jeg hadde sprunget det forteste jeg kunne :sjokkert: jeg er livredd kyr...brukte å ha skikkelige mareritt om dem da jeg var liten, strømgjerde som ikke virket og sånn :sjenert:

Skrevet

Jeg ville sett om hun hadde lagt igjen surfebrettet sitt .. og tatt med henne og brettet hjem - og servert pærebruz

Gjest Liten Tapir
Skrevet
Jeg ville sett om hun hadde lagt igjen surfebrettet sitt .. og tatt med henne og brettet hjem - og servert pærebruz

Dersom dere hadde hatt lyst, kunne dere fått overnatte hjemme hos meg etterpå begge to. Så kunne vi sminket oss, ordnet håret, byttelånt klær og spist masse sjokolade!

Skrevet (endret)
Ringer en mann med hagle?

Nå er vel rifle å foretrekke på så vidt store dyr, men jeg sørger selvfølgelig for at den havner i fryseren min som karbonadedeig før noen rekker å savne den :sjarmor:

Edit:Det heter r i f l e!

Endret av Leo
Gjest Liten Tapir
Skrevet
Nå er vel rifte å foretrekke på så vidt store dyr, men jeg sørger selvfølgelig for at den havner i fryseren min som karbonadedeig før noen rekker å savne den :sjarmor:

Kuer har ingenting med karbonadedeig å gjøre :sur: :cry:

Skrevet
Kuer har ingenting med karbonadedeig å gjøre  :sur:  :cry:

Nei for det lages av intetkjønnsdyret storfe :ler:

Skrevet
:hakeslepp: Blir karbonadedeig laget av dyr?

Jeg må si jeg har lurt litt noen ganger når jeg har kjøpt det i butikken, men stort sett tror jeg svaret er ja ;)

Gjest Liten Tapir
Skrevet
:hakeslepp: Blir karbonadedeig laget av dyr?

Neida. Karbonadedeig er bare en ekkel blodig greie de har på butikken, det. Dyr er sånne som går rundt på enga og sier mø og bæ og som er myke og varme å ta på :Nikke:

Gjest Bellatrix
Skrevet
Neida. Karbonadedeig er bare en ekkel blodig greie de har på butikken, det. Dyr er sånne som går rundt på enga og sier mø og bæ og som er myke og varme å ta på  :Nikke:

*puster lettet ut*

Skrevet

Bare for å ødelegge for de som fantaserer, det er nærmest umulig for et menneske å velte en ku.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...