Gå til innhold

Ta med mamma på høstfest i barnehagen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror dere det er lov å ta med sin mor på høstfest i barnehagen? Jeg er alenemor, og kjenner på det at jeg ikke vil dra alene da alle kommer som samboere. Er dette innafor? 

Anonymkode: 0a336...b92

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I vår barnehage står det alltid at besteforeldre er velkomne også. Det ville vært veldig rart om det ikke var lov, men du kan jo spørre. 

Anonymkode: 1310a...0ef

• Liker 4
Skrevet

Jeg var også alenemor da mitt barn gikk i barnehage, og skulle gjerne tatt med noen andre om jeg hadde hatt mulighet til det. Men så andre som hadde med både besteforeldre og tanter/onkler i tillegg til foreldrene. Om du er usikker på om det er greit i din barnehage, så spør du ansatte. Men vil tippe det går helt fint.

Anonymkode: 377a1...418

Skrevet

Det må du spørre barnehagen om. Det kan være du får ja selv om det i utgangspunktet ikke er for besteforeldre rett og slett fordi du er alene også. 

Anonymkode: e7c88...c33

Skrevet

Det går nok kjempefint :) 

Anonymkode: 3562a...926

• Liker 1
Skrevet

Det er da alltid med noen besteforeldre her på sånt. 

Anonymkode: ed22d...281

Skrevet

Jeg pleier å ha med min mor 😊 Har omtrent avklart at meg og mormor til barnet er å regne som mor og far og det har vært greit for de. Foreldre som bor sammen trenger jo ikke å gi beskjed om den andre henter eller leverer heller. 

Anonymkode: eaf29...420

Skrevet

ja, det er bare hyggelig:)

Anonymkode: c00ea...8d1

Skrevet

Det går nok helt fint :) Selv om de kanskje har begrenset plass så ikke alle kan ta med hele slekta så er det jo iallfall beregnet plass til 2 voksne per barn! 

Anonymkode: ec8de...5e5

Skrevet

Ja, ikke uvanlig i det hele tatt! 

Her har jeg ikke anledning til å delta på FN dagen, og da sender jeg svigermor istedet :) Mulig far til barnet også rekker det, men da blir de to. 

Anonymkode: 5ff0d...6f6

Skrevet

Ja, selvsagt! 

Anonymkode: ddf44...314

Skrevet

Jeg er også alenemor, og pleier å ha med mamma og mormor. Man kan ha med hvem man vil :) 

Anonymkode: 351e8...c30

Skrevet

Det er flere som har med en besteforelder enn en ektefelle/samboer i vår barnehagen.

Vi har aldri gått begge to på tilstelninger i barnehagen.

Anonymkode: b060e...416

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...