Gå til innhold

Analsex for viderekomne

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er en hetro mann som i lengre tid har utforsket analsex. Har blitt mer og mer glad i følelsen av å bli godt fylt opp. Bruker for det meste dildoer og buttplug, der handdildoen er en klar favoritt! Å kjenne følelsen av å bli fistet er helt vanvittig opphissende.

Andre som også liker følelsen av å bli fylt opp analt? Og er det damer som tenner på menn med slike lyster?

Anonymkode: 53f1f...6c3

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nja. Jeg liker godt følelsen av å bli tatt med noe, mer enn en statisk buttplug. Jeg er ikke interessert i å utvide med noe større enn en "vanlig" dildo. Kjæresten tenner veldig på sånn lek, og det neste blir nok at hun får prøve strap on på meg. 

Anonymkode: c5f43...d4e

• Hjerte 1
Skrevet

Stimulering analt er deilig det, men du må ikke drive å utvide med store ting. Hold deg til ca 4cm i diameter maks...lengden er nok med 10cm. Er i endetarmen du skal stimulere, ikke lenger opp..sett deg inn i anatomien.

Anonymkode: 83306...a30

Skrevet

Vi begge liker analsex, både å gi og få. Vi holder oss til vanlige dildoer og strapon da. Fisting blir litt for meget for oss begge. 

Som kvinne elsker jeg i stimulere mannen analt, for han får helt sinnsyke orgasmer og det tenner meg veldig å se han nyte.

Anonymkode: 89ff4...76b

• Hjerte 5
Skrevet

Har en eks som digget når jeg brukte dildo på han. Særlig når jeg dro frem strap-on. 
Fikk helt vanvittig deilige orgasmer av det.

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Andre som også liker følelsen av å bli fylt opp analt? Og er det damer som tenner på menn med slike lyster?

Ja, det finnes.

Anonymkode: a635d...304

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.10.2023 den 9.25):

Er en hetro mann som i lengre tid har utforsket analsex. Har blitt mer og mer glad i følelsen av å bli godt fylt opp. Bruker for det meste dildoer og buttplug, der handdildoen er en klar favoritt! Å kjenne følelsen av å bli fistet er helt vanvittig opphissende.

Får du bedre og sterkere orgasmer av det?

Skrevet
Coachshinny skrev (7 timer siden):

Får du bedre og sterkere orgasmer av det?

Ja, det å komme samtidig som jeg kjenner noe virkelig stort inni meg gir en ekstra kraft i orgasmen.

Skrevet

Har sett veldig store hender forsvinne inn i veldig tynne små damer, min romkamerat burde hatt kallenavnet «assman».

Ofte er jeg blitt ropt inn og bedt om å stille med kuken slik at hun kan suge denne mens hans har hånden sin godt opp i …..

Anonymkode: bd996...c0a

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Ja, det å komme samtidig som jeg kjenner noe virkelig stort inni meg gir en ekstra kraft i orgasmen.

Høres ut til du nyter og får mye sterkere orgasmer av det

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Har sett veldig store hender forsvinne inn i veldig tynne små damer, min romkamerat burde hatt kallenavnet «assman».

Ofte er jeg blitt ropt inn og bedt om å stille med kuken slik at hun kan suge denne mens hans har hånden sin godt opp i …..

Anonymkode: bd996...c0a

Oi, blir du ropt inn av romkameraten din, mens han fister dama, så suger dama deg samtidig?

Skrevet
Coachshinny skrev (2 timer siden):

Oi, blir du ropt inn av romkameraten din, mens han fister dama, så suger dama deg samtidig?

Oi, er du en sånn som må gjenta alt for deg selv?  

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Oi, er du en sånn som må gjenta alt for deg selv?  

Nope, men det høres jo helt vanvittig og surrealistisk, bli ropt inn av romkameraten…

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...