AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2023 #1 Skrevet 18. oktober 2023 Er en hetro mann som i lengre tid har utforsket analsex. Har blitt mer og mer glad i følelsen av å bli godt fylt opp. Bruker for det meste dildoer og buttplug, der handdildoen er en klar favoritt! Å kjenne følelsen av å bli fistet er helt vanvittig opphissende. Andre som også liker følelsen av å bli fylt opp analt? Og er det damer som tenner på menn med slike lyster? Anonymkode: 53f1f...6c3 2
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2023 #2 Skrevet 18. oktober 2023 Nja. Jeg liker godt følelsen av å bli tatt med noe, mer enn en statisk buttplug. Jeg er ikke interessert i å utvide med noe større enn en "vanlig" dildo. Kjæresten tenner veldig på sånn lek, og det neste blir nok at hun får prøve strap on på meg. Anonymkode: c5f43...d4e 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2023 #3 Skrevet 18. oktober 2023 Stimulering analt er deilig det, men du må ikke drive å utvide med store ting. Hold deg til ca 4cm i diameter maks...lengden er nok med 10cm. Er i endetarmen du skal stimulere, ikke lenger opp..sett deg inn i anatomien. Anonymkode: 83306...a30
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2023 #4 Skrevet 18. oktober 2023 Vi begge liker analsex, både å gi og få. Vi holder oss til vanlige dildoer og strapon da. Fisting blir litt for meget for oss begge. Som kvinne elsker jeg i stimulere mannen analt, for han får helt sinnsyke orgasmer og det tenner meg veldig å se han nyte. Anonymkode: 89ff4...76b 5
Blåjojo Skrevet 18. oktober 2023 #5 Skrevet 18. oktober 2023 Har en eks som digget når jeg brukte dildo på han. Særlig når jeg dro frem strap-on. Fikk helt vanvittig deilige orgasmer av det.
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #6 Skrevet 19. oktober 2023 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Andre som også liker følelsen av å bli fylt opp analt? Og er det damer som tenner på menn med slike lyster? Anonymkode: 53f1f...6c3 Ja, det finnes. Anonymkode: a635d...304
Coachshinny Skrevet 20. oktober 2023 #7 Skrevet 20. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 18.10.2023 den 9.25): Er en hetro mann som i lengre tid har utforsket analsex. Har blitt mer og mer glad i følelsen av å bli godt fylt opp. Bruker for det meste dildoer og buttplug, der handdildoen er en klar favoritt! Å kjenne følelsen av å bli fistet er helt vanvittig opphissende. Andre som også liker følelsen av å bli fylt opp analt? Og er det damer som tenner på menn med slike lyster? Anonymkode: 53f1f...6c3 Får du bedre og sterkere orgasmer av det?
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2023 #8 Skrevet 20. oktober 2023 Coachshinny skrev (7 timer siden): Får du bedre og sterkere orgasmer av det? Ja, det å komme samtidig som jeg kjenner noe virkelig stort inni meg gir en ekstra kraft i orgasmen. Anonymkode: 53f1f...6c3
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2023 #9 Skrevet 20. oktober 2023 Har sett veldig store hender forsvinne inn i veldig tynne små damer, min romkamerat burde hatt kallenavnet «assman». Ofte er jeg blitt ropt inn og bedt om å stille med kuken slik at hun kan suge denne mens hans har hånden sin godt opp i ….. Anonymkode: bd996...c0a
Coachshinny Skrevet 21. oktober 2023 #10 Skrevet 21. oktober 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ja, det å komme samtidig som jeg kjenner noe virkelig stort inni meg gir en ekstra kraft i orgasmen. Anonymkode: 53f1f...6c3 Høres ut til du nyter og får mye sterkere orgasmer av det
Coachshinny Skrevet 21. oktober 2023 #11 Skrevet 21. oktober 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Har sett veldig store hender forsvinne inn i veldig tynne små damer, min romkamerat burde hatt kallenavnet «assman». Ofte er jeg blitt ropt inn og bedt om å stille med kuken slik at hun kan suge denne mens hans har hånden sin godt opp i ….. Anonymkode: bd996...c0a Oi, blir du ropt inn av romkameraten din, mens han fister dama, så suger dama deg samtidig?
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #12 Skrevet 21. oktober 2023 Coachshinny skrev (2 timer siden): Oi, blir du ropt inn av romkameraten din, mens han fister dama, så suger dama deg samtidig? Oi, er du en sånn som må gjenta alt for deg selv? Anonymkode: c5f43...d4e
Coachshinny Skrevet 21. oktober 2023 #13 Skrevet 21. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Oi, er du en sånn som må gjenta alt for deg selv? Anonymkode: c5f43...d4e Nope, men det høres jo helt vanvittig og surrealistisk, bli ropt inn av romkameraten…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå