AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2023 #1 Skrevet 18. oktober 2023 Er det noen av dere kvinnene her som har et tips til arrangementer el lignende en 50 åring hvor jeg naturlig kan treffe damer utenom byen og Tinder😍 Jobben er heller ikke noe alternativ da jeg jobber på en liten arbeidsplass i en mannsdominert bransje. Tinder er jo supert og har hatt noen hyggelige dates hvor noen har kost meg men jeg har ikke følt sitringen tilbake med noen, og de jeg har følt kjemien ble det ikke gjengjeldt, så litt lei nettdating å vil heller møte folk live i en normal setting🫦 Er lav og til itt ute å spiser eller tar en øl med gutta innimellom men kompisene er jo godt gift så ikke egentlig naturlig å "ragge damer" i denne settingen heller. Har ikke noe problem med å være sosial blant folk å liker det(Ekstrovert) men får meg heller ikke til å sjekke damer på Sats og butikken etc da det føles unaturlig både for meg og kanskje de damene som eventuelt er godt gift. Dansekurs er vel heller ikke noe for meg da jeg håper jeg har mye men koordinasjonen er håpløs Eventuelle tips mottas med takk. Hilsen håpefull beiler❤️ Anonymkode: 0cbf5...c8e
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2023 #2 Skrevet 18. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er det noen av dere kvinnene her som har et tips til arrangementer el lignende en 50 åring hvor jeg naturlig kan treffe damer utenom byen og Tinder😍 Jobben er heller ikke noe alternativ da jeg jobber på en liten arbeidsplass i en mannsdominert bransje. Tinder er jo supert og har hatt noen hyggelige dates hvor noen har kost meg men jeg har ikke følt sitringen tilbake med noen, og de jeg har følt kjemien ble det ikke gjengjeldt, så litt lei nettdating å vil heller møte folk live i en normal setting🫦 Er lav og til itt ute å spiser eller tar en øl med gutta innimellom men kompisene er jo godt gift så ikke egentlig naturlig å "ragge damer" i denne settingen heller. Har ikke noe problem med å være sosial blant folk å liker det(Ekstrovert) men får meg heller ikke til å sjekke damer på Sats og butikken etc da det føles unaturlig både for meg og kanskje de damene som eventuelt er godt gift. Dansekurs er vel heller ikke noe for meg da jeg håper jeg har mye men koordinasjonen er håpløs Eventuelle tips mottas med takk. Hilsen håpefull beiler❤️ Anonymkode: 0cbf5...c8e Selvsagt sjekker du ikke damer på Sats eller på butikken, ærlig talt! Utenom tinder er det som regel felles bekjente eller fritidsaktiviteter som er møteplass. Anonymkode: 25db5...ad9
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2023 #3 Skrevet 18. oktober 2023 Hmm kanskje er problemet at er blitt for kravstor, har hatt noen få muligheter i nettverket men føler ikke de har passet for meg, hadde de gjort det trengte jeg ikke Tinder eller tips til aktiviteter😍 (Aktivistene mine er Sats, fjellturer i ny og ne med kompiser og sosialt med gutta padling og sykling med kompiser(Uorganisert) TS Anonymkode: 0cbf5...c8e
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2023 #4 Skrevet 18. oktober 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Selvsagt sjekker du ikke damer på Sats eller på butikken, ærlig talt! Anonymkode: 25db5...ad9 Hva er galt med butikken? Anonymkode: dce4b...1f6
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2023 #5 Skrevet 18. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva er galt med butikken? Anonymkode: dce4b...1f6 Ikke noe galt med butikken, man kan smile slå av en hyggelig høflighetsfrase men fra der og be ut på en kaffe eller tur er det kleint for meg i den settingen. Det å sjekke opp damer som jeg vil tro 80 prosent er opptatt i min alder er vel både kleint for både meg og dama😩. Passer sikkert fint for de i 20 åra hvor flesteparten er ute etter det samme. TS Anonymkode: 0cbf5...c8e
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2023 #6 Skrevet 18. oktober 2023 Hva med for eksempel mat eller vinkurs ? Anonymkode: 0cbf5...c8e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå