AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2023 #1 Skrevet 18. oktober 2023 Har holdt på med en gutt i 3 måneder nå, han spurte nylig om å bli sammen, men jeg er redd han er gay og bruker meg for å bare prøve seg frem på jenter, det er bare måten han tar bildene sine på som virker veldig gay, og jeg fant ut at han og kompisen hans var sammen på et sånt spill (husker ikke hva spillet het men begynner på L) men det er jo bare et spill så, det har vel ikke noe å si men fortsatt rart ? Jeg er redd for å bli forelsket i noen som er gay fordi han kommer jo aldri til å få følelser for meg? Men det som jeg lurer på er hvorfor han spør om å bli sammen og kaller meg fin osv om han er gay? Er det virkelig noen gay folk som driver med dette ? Fordi om jeg hadde vært gay hadde jeg vel ikke vært interessert i gutter? Andre grunnen til at jeg tror han er gay er fordi jeg har hørt rykter om det, og måten han behandlet hans forrige jente kjæreste virker bare rart,det var som om han ikke brydde seg når de slo opp (tegn på at han ikke hadde følelser for henne) og selvom hun ga han så mange sjanser var han gjorde han bare samme feilen flere ganger, han brydde seg ikke virker det som, og bare lekte med følelsene hennes (0 empati for jenter) hva tenker dere? Anonymkode: 0215e...70e 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2023 #2 Skrevet 18. oktober 2023 Jeg skjønner ikke hva du mener med at de spilte et spill. Og jeg kan ikke vite om han er homse. Han kan være det. Han kan også være bifil. At gutter tilsynelatende mangler empati ved brudd, er ikke uvanlig. Men det virker som du er redd for å bli utnyttet, og redd for å bli forelsket i ham. Det vil si at du ikke er forelsket i ham allerede, og da er det vel heller ikke noen grunn til at dere skal bli kjærester. Uansett om han er skeiv eller ikke, så er det ikke bra å gå inn i et forhold med en gutt man er utrygg på. Anonymkode: 381b0...469 5 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2023 #3 Skrevet 18. oktober 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg skjønner ikke hva du mener med at de spilte et spill. Og jeg kan ikke vite om han er homse. Han kan være det. Han kan også være bifil. At gutter tilsynelatende mangler empati ved brudd, er ikke uvanlig. Men det virker som du er redd for å bli utnyttet, og redd for å bli forelsket i ham. Det vil si at du ikke er forelsket i ham allerede, og da er det vel heller ikke noen grunn til at dere skal bli kjærester. Uansett om han er skeiv eller ikke, så er det ikke bra å gå inn i et forhold med en gutt man er utrygg på. Anonymkode: 381b0...469 Jeg sier at han og kompisen hans var sammen på ett spill, der man kan spørre hverandre om kjærester på spillet. Det var feil, jeg er allerede forelsket i han. Anonymkode: 0215e...70e
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2023 #4 Skrevet 18. oktober 2023 Så du veit at han oppførte seg stygt mot ei annen jente og vil fortsatt være med han så lenge han ikke er gay? Det er det jeg tenker mest på. Uansett, vanlig å være "kjærester" med venner på spill, har og inngått ekteskap med folk jeg aldri hadde kunne giftet i virkeligheten i spill så det er null stress. Om du tviler på om han liker deg/er heterofil/bifil så er det kanskje best å bare gå videre. Anonymkode: 3748f...839
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2023 #5 Skrevet 18. oktober 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har holdt på med en gutt i 3 måneder nå, han spurte nylig om å bli sammen, men jeg er redd han er gay og bruker meg for å bare prøve seg frem på jenter, det er bare måten han tar bildene sine på som virker veldig gay, og jeg fant ut at han og kompisen hans var sammen på et sånt spill (husker ikke hva spillet het men begynner på L) men det er jo bare et spill så, det har vel ikke noe å si men fortsatt rart ? Jeg er redd for å bli forelsket i noen som er gay fordi han kommer jo aldri til å få følelser for meg? Men det som jeg lurer på er hvorfor han spør om å bli sammen og kaller meg fin osv om han er gay? Er det virkelig noen gay folk som driver med dette ? Fordi om jeg hadde vært gay hadde jeg vel ikke vært interessert i gutter? Andre grunnen til at jeg tror han er gay er fordi jeg har hørt rykter om det, og måten han behandlet hans forrige jente kjæreste virker bare rart,det var som om han ikke brydde seg når de slo opp (tegn på at han ikke hadde følelser for henne) og selvom hun ga han så mange sjanser var han gjorde han bare samme feilen flere ganger, han brydde seg ikke virker det som, og bare lekte med følelsene hennes (0 empati for jenter) hva tenker dere? Anonymkode: 0215e...70e ja, han er homofil!!! trust me.. Anonymkode: 9eb68...122
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2023 #6 Skrevet 18. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): ja, han er homofil!!! trust me.. Anonymkode: 9eb68...122 i alle fall litt homo da. elsker å ta bilder av seg selv.. Anonymkode: 9eb68...122
Sykkelkopp Skrevet 18. oktober 2023 #7 Skrevet 18. oktober 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Har holdt på med en gutt i 3 måneder nå, han spurte nylig om å bli sammen, men jeg er redd han er gay og bruker meg for å bare prøve seg frem på jenter, det er bare måten han tar bildene sine på som virker veldig gay, og jeg fant ut at han og kompisen hans var sammen på et sånt spill (husker ikke hva spillet het men begynner på L) men det er jo bare et spill så, det har vel ikke noe å si men fortsatt rart ? Jeg er redd for å bli forelsket i noen som er gay fordi han kommer jo aldri til å få følelser for meg? Men det som jeg lurer på er hvorfor han spør om å bli sammen og kaller meg fin osv om han er gay? Er det virkelig noen gay folk som driver med dette ? Fordi om jeg hadde vært gay hadde jeg vel ikke vært interessert i gutter? Andre grunnen til at jeg tror han er gay er fordi jeg har hørt rykter om det, og måten han behandlet hans forrige jente kjæreste virker bare rart,det var som om han ikke brydde seg når de slo opp (tegn på at han ikke hadde følelser for henne) og selvom hun ga han så mange sjanser var han gjorde han bare samme feilen flere ganger, han brydde seg ikke virker det som, og bare lekte med følelsene hennes (0 empati for jenter) hva tenker dere? Anonymkode: 0215e...70e Mange gutter oppfører seg litt gay/femi selv om de liker jenter. Hvis det er det du er ute etter synes jeg du burde prøve litt til og se. 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2023 #8 Skrevet 18. oktober 2023 Sykkelkopp skrev (4 timer siden): Mange gutter oppfører seg litt gay/femi selv om de liker jenter. Hvis det er det du er ute etter synes jeg du burde prøve litt til og se. Er det en måte jeg kan teste på om han er gay eller ikke? Anonymkode: 0215e...70e
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2023 #9 Skrevet 18. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er det en måte jeg kan teste på om han er gay eller ikke? Anonymkode: 0215e...70e Kast ham på havet. Hvis han flyter er han gay, hvis han synker er han straight. Anonymkode: f1038...d89 2 8
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2023 #10 Skrevet 18. oktober 2023 Jeg har en homofil kompis og han hadde ALDRI dyppa kuken i ei jente uansett hvor bra hun så ut. Men om du ikke er forelska, hvorfor skal du bli sammen med han uansett? Anonymkode: 75266...cc4 1
Snublefot62 Skrevet 18. oktober 2023 #11 Skrevet 18. oktober 2023 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Er det en måte jeg kan teste på om han er gay eller ikke? Anonymkode: 0215e...70e Du kan jo få han til å ta sånne tester på nett. Bare husk å få han til å love å svare ærlig. Evnt en prest kan ta seg en prat med han?
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2023 #12 Skrevet 18. oktober 2023 Snublefot62 skrev (8 minutter siden): Du kan jo få han til å ta sånne tester på nett. Bare husk å få han til å love å svare ærlig. Evnt en prest kan ta seg en prat med han? 😂 Da funker nok tipset om å hive ham på sjøen like godt 😅 Anonymkode: f1038...d89 1 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2023 #13 Skrevet 18. oktober 2023 Han kan være skaphomse. Kanskje han ikke har innsett det. Men noen gutter har bare litt mer feminin stil enn andre. Særlig gutter som er litt kreativt/kunstnerisk anlagt. Særlig hvis de blir satt i kontrast med bredbente mouthbreathers som bare lirer av seg harry seksistiske kommentarer. Den eneste testen jeg kan tenke meg er å se hvordan han er seksuelt. Om han tenner på deg osv. Anonymkode: 6950a...1e6
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2023 #14 Skrevet 18. oktober 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Han kan være skaphomse. Kanskje han ikke har innsett det. Men noen gutter har bare litt mer feminin stil enn andre. Særlig gutter som er litt kreativt/kunstnerisk anlagt. Særlig hvis de blir satt i kontrast med bredbente mouthbreathers som bare lirer av seg harry seksistiske kommentarer. Den eneste testen jeg kan tenke meg er å se hvordan han er seksuelt. Om han tenner på deg osv. Anonymkode: 6950a...1e6 Ja han tenner under sex men hva hvis han bare faker det? Anonymkode: 0215e...70e
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2023 #15 Skrevet 18. oktober 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ja han tenner under sex men hva hvis han bare faker det? Anonymkode: 0215e...70e Han faker sikkert orgasme også, de fleste menn gjør det nesten hele tiden. Anonymkode: aa3da...660
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2023 #16 Skrevet 18. oktober 2023 Kan du ikke spørre om han er homofil da? Anonymkode: bb347...665
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2023 #17 Skrevet 18. oktober 2023 11 minutter siden, AnonymBruker said: Ja han tenner under sex men hva hvis han bare faker det? Anonymkode: 0215e...70e Gutter kan ikke fake.. Anonymkode: 6950a...1e6 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2023 #18 Skrevet 18. oktober 2023 Hvorfor er du så bekymret om han er homofil eller ikke? Han kan jo være mange ting, som ikke ekskluderer det ene eller det andre? Kanskje han bare er en heterofil drittsekk, er det da ok ? jeg skjønner ingenting. Anonymkode: 38ba3...355 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2023 #20 Skrevet 18. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor er du så bekymret om han er homofil eller ikke? Han kan jo være mange ting, som ikke ekskluderer det ene eller det andre? Kanskje han bare er en heterofil drittsekk, er det da ok ? jeg skjønner ingenting. Anonymkode: 38ba3...355 Jeg bryr meg fordi jeg vil ikke ende opp med å bli forelska i noen som egt bare var gay. Anonymkode: 0215e...70e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå