AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2023 #1 Skrevet 18. oktober 2023 Jeg bor alene, møter kjæresten min ca 5 ganger i uka, men de dagene jeg ikke møter han eller sammen med han føler jeg meg så ensom, føler meg avhengig av han. Det er første gangen han sov hos meg på lørdag til søndag, og når han dro føltes det så tomt og fælt, vi hadde ikke sex, lå bare intill hverandre og han holdte rundt meg så sovna vi, det var koselig. Blir det masete om jeg spør han om han kan overnatte hos meg hver helg, gjerne fra fredag til søndag ? Han er 19 år og har ikke fulltids jobb enda, eller burde jeg heller jobbe med at jeg er så avhengig og skaffe hjelp? Har ikke bra forhold til familie så snakker ikke med dem, har heller ingen venner, så han er den eneste. Synes venner bare er falske, spesielt jentene, orker ikke å prøve mer, er bedre uten, mer fredfullt. Anonymkode: 07353...791
Rotemor Skrevet 18. oktober 2023 #2 Skrevet 18. oktober 2023 (endret) Du trenger opplagt terapi eller lignende. Du kan ikke være så avhengig av ett menneske. Han må få ha et liv utenom og det burde du også Prioritere. Ensomhet er en veldig sterk følelse, så det er voldsomt å føle når man er alene i noen timer. Hvis du selv er ekte mot andre så vil du møte ekte mennesker Endret 18. oktober 2023 av Rotemor 6
Virrevirrevapp Skrevet 18. oktober 2023 #3 Skrevet 18. oktober 2023 Du kan be om at han overnatter NOEN helger. At du mangler venner og nært forhold til familie må du iobbe med selv. 4
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2023 #4 Skrevet 18. oktober 2023 Du bør ikke be ham over fordi du føler deg ensom og tom, det er noe du bør jobbe med slik at du kan trives i eget selskap. Anonymkode: c602d...dc0 2 1
Enmanelskeråhate Skrevet 18. oktober 2023 #5 Skrevet 18. oktober 2023 Ikke unormalt å ville være sammen 24/7 når man er skikkelig forelsket i hvert fall;) 3
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2023 #6 Skrevet 18. oktober 2023 Si til han at du liker at han overnatter hos deg, og at han gjerne kan overnatte hver helg. Det er helt innafor. Men ikke fremstill det som et krav, og ikke gjør det til en guilt trip. Anonymkode: cfddc...f46 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2023 #7 Skrevet 18. oktober 2023 Nei, du kan ikke forvente at noen skal være med deg 7 dager i uken. Han har vel venner og skole/jobb og trening? Du kan ikke ha kjæreste fordi du er ensom. Da bruker du han opp. Ikke alle venner er falske. Anonymkode: ed25e...e0f 2
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2023 #8 Skrevet 18. oktober 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Du bør ikke be ham over fordi du føler deg ensom og tom, det er noe du bør jobbe med slik at du kan trives i eget selskap. Anonymkode: c602d...dc0 Har har trivdes i egen selskap i 19 år og ble lei til slutt, så det har jeg gjort nesten hele livet Anonymkode: 07353...791
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2023 #9 Skrevet 18. oktober 2023 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Har har trivdes i egen selskap i 19 år og ble lei til slutt, så det har jeg gjort nesten hele livet Anonymkode: 07353...791 Om du er 19, har voksenlivet ditt knapt begynt. Gå ut og gjør noe ut av det. Anonymkode: 55e0d...de0 1
Sidsel Skrevet 18. oktober 2023 #10 Skrevet 18. oktober 2023 Kanskje du burde prøve ut en ny hobby? Det er sosialt og du blir kjent med folk, hvis du ikke liker å ha venner kan du jo ha bekjente som du gjør hobbyen din med isteden? Begynn i et kor, kanskje, det er veldig sosialt! 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2023 #11 Skrevet 18. oktober 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg bor alene, møter kjæresten min ca 5 ganger i uka, men de dagene jeg ikke møter han eller sammen med han føler jeg meg så ensom, føler meg avhengig av han. Det er første gangen han sov hos meg på lørdag til søndag, og når han dro føltes det så tomt og fælt, vi hadde ikke sex, lå bare intill hverandre og han holdte rundt meg så sovna vi, det var koselig. Blir det masete om jeg spør han om han kan overnatte hos meg hver helg, gjerne fra fredag til søndag ? Han er 19 år og har ikke fulltids jobb enda, eller burde jeg heller jobbe med at jeg er så avhengig og skaffe hjelp? Har ikke bra forhold til familie så snakker ikke med dem, har heller ingen venner, så han er den eneste. Synes venner bare er falske, spesielt jentene, orker ikke å prøve mer, er bedre uten, mer fredfullt. Anonymkode: 07353...791 Du burde jobbe med det, for det er skikkelig usunt å være avhengig av ett menneske. Hva gjør du hvis det blir slutt feks? Anonymkode: 0f317...d8b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå