AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2023 #1 Skrevet 18. oktober 2023 Han ringte meg flere ganger klokka 6 på moringen, også sendte han melding der det stod at bestefaren hans er dø og at han trenger litt kjærlighet og selskap fra noen, så han spurte om jeg kan komme å sove hos han, jeg sa ok. Han sa han trenger å få tankene hans på noe annet enn det som skjer akkurat nå, jeg sa bare ok. Også skriver han "Når du kommer hit kan jeg kysse deg fra tå'a di til panna ?" Jeg svarte bare at jeg trodde han fortsatt sørga, han sa " ja, men jeg trenger bare å slikke noe 😺 akkurat nå" Nå 3 dager senere finner jeg ut at bestefaren hans ikke er dø og fortatt legger ut bildet på hans Facebook 🙄 Hva var greia med dette tullet ?? Anonymkode: f49b4...83d
Gringo01 Skrevet 18. oktober 2023 #2 Skrevet 18. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han ringte meg flere ganger klokka 6 på moringen, også sendte han melding der det stod at bestefaren hans er dø og at han trenger litt kjærlighet og selskap fra noen, så han spurte om jeg kan komme å sove hos han, jeg sa ok. Han sa han trenger å få tankene hans på noe annet enn det som skjer akkurat nå, jeg sa bare ok. Også skriver han "Når du kommer hit kan jeg kysse deg fra tå'a di til panna ?" Jeg svarte bare at jeg trodde han fortsatt sørga, han sa " ja, men jeg trenger bare å slikke noe 😺 akkurat nå" Nå 3 dager senere finner jeg ut at bestefaren hans ikke er dø og fortatt legger ut bildet på hans Facebook 🙄 Hva var greia med dette tullet ?? Anonymkode: f49b4...83d Du ble lurt.. Han brukte et triks på deg der han latet som om han trengte å få tankene bort fra døden. De fleste tenner ikke på dødsfall så der burde klokkene ringt, uansett tror jeg ikke dette leder til giftemål 1
Skjold Skrevet 18. oktober 2023 #3 Skrevet 18. oktober 2023 Nå er ikke jeg psykolog, men jeg hadde tippet han er ett ord som slutter på "opat". 1 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2023 #5 Skrevet 18. oktober 2023 Så kravet for at du skal ligge med en fyr er at bestefaren er død? Veldig tullete opplegg, du valgte å ligge med han, at du følte det var lettere å "rettferdiggjøre" det fordi han kom med en løgn om bestefaren er jo egentlig ditt problem. Han visste jo tydeligvis at det var dette som skulle til for å få deg til sengs. Men da har du lært, du må ligge med folk du vil ligge med, ikke folk i "sorg" eller andre årsaker for at du skal "trøste". Anonymkode: 7d7c8...05c 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå