Karelia Skrevet 17. oktober 2023 #1 Del Skrevet 17. oktober 2023 Hei 😊 Spør egentlig for mannen min her... Hva er vanlig kleskode for mannfolk på reunion? De er i 40-åra og det er 25-30 år siden de gikk ut av ungdomsskolen. Mannen min tenker jeans og fin skjorte, mens jeg føler det bør være litt mer pynta. Men jeg har aldri møtt opp på reunion selv (kan knapt tenke meg noe jeg har mindre lyst til bruke tida mi på 😅😅) så jeg har virkelig ikke peiling altså. Noen med erfaring??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gringo01 Skrevet 17. oktober 2023 #2 Del Skrevet 17. oktober 2023 Karelia skrev (11 minutter siden): Hei 😊 Spør egentlig for mannen min her... Hva er vanlig kleskode for mannfolk på reunion? De er i 40-åra og det er 25-30 år siden de gikk ut av ungdomsskolen. Mannen min tenker jeans og fin skjorte, mens jeg føler det bør være litt mer pynta. Men jeg har aldri møtt opp på reunion selv (kan knapt tenke meg noe jeg har mindre lyst til bruke tida mi på 😅😅) så jeg har virkelig ikke peiling altså. Noen med erfaring??? Om han absolutt må ha jeans, ta en svart jeans, skjorte og en tøff blazer, Ikke den gamle fra dressman han fikk til 30årsdagen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet 18. oktober 2023 #3 Del Skrevet 18. oktober 2023 Var småpynta/ i klær vi selv var vel i i det jeg var i for en del år siden. Stod det ikke noe på invitasjonen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2023 #4 Del Skrevet 18. oktober 2023 Tror i grunn klær er kravet her. Anonymkode: a05fa...634 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2023 #5 Del Skrevet 18. oktober 2023 Støtter mannen din sitt forslag, ikke penere! Anonymkode: f8c11...d06 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2023 #6 Del Skrevet 18. oktober 2023 En trenger ikke finklær til en gjenforeningsfest. Hverdagsklær går fint. Anonymkode: 59138...ed4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2023 #7 Del Skrevet 18. oktober 2023 Hvorfor skal overanalysere dette....vanlig tøy er nok her. Anonymkode: 0e7a1...8ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2023 #8 Del Skrevet 18. oktober 2023 Pene klær, ikke nødvendigvis pentøy. Anonymkode: 1f1fb...c3e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2023 #9 Del Skrevet 18. oktober 2023 Hos oss brukte alle omtrent samme type klær som en uformell middag på en ok restaurant. Anonymkode: 10df0...ba3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2023 #10 Del Skrevet 18. oktober 2023 Tenker at det er noe ala det man tar på seg for en kveld på puben. Anonymkode: cdf91...073 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sententia Skrevet 18. oktober 2023 #11 Del Skrevet 18. oktober 2023 Ingen gikk i dress på min reunion i høst, hvertfall. Men stort sett alle jentene hadde kjole. Selv hadde jeg sorte bukser, sort silketopp og en blazer. Tror det gikk mye i chinos og skjorte hos gutta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2024 #12 Del Skrevet 20. februar 2024 Dah, samme klær som på klassebildet så man kan kjenne igjen hverandre. Anonymkode: 10d96...0f0 3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tobias001 Skrevet 20. februar 2024 #13 Del Skrevet 20. februar 2024 On 10/18/2023 at 1:45 AM, Karelia said: Hei 😊 Spør egentlig for mannen min her... Hva er vanlig kleskode for mannfolk på reunion? De er i 40-åra og det er 25-30 år siden de gikk ut av ungdomsskolen. Mannen min tenker jeans og fin skjorte, mens jeg føler det bør være litt mer pynta. Men jeg har aldri møtt opp på reunion selv (kan knapt tenke meg noe jeg har mindre lyst til bruke tida mi på 😅😅) så jeg har virkelig ikke peiling altså. Noen med erfaring??? Vanlig å gå med noe som ligner på det man pleide å gå med på skolen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2024 #14 Del Skrevet 20. februar 2024 Vanlige klær. En trenger ikke pynte seg for en gjenforeningsfest.. Anonymkode: 59138...ed4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2024 #15 Del Skrevet 20. februar 2024 Det kommer jo helt an på hva de skal. Vi har hatt 3 gjenforeninger. Den første var utendørs aktivitetsdag med rebusløp, grilling, drikke til maten osv. Andre var grendehus uti huttiheita med påfølgende grøftefyll. Den tredje var restaurant etterfulgt av leid diskotek med DJ (alle parallellklassene sammen, så det var godt med folk). Vidt forskjellige antrekk. Han vet vel selv hvor han skal? Om de så bare skal på restaurant så er det jo forskjell fra sted til sted der også. Anonymkode: d6a2e...7fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2024 #16 Del Skrevet 20. februar 2024 trist å møte i dress. Lyser nervevrak lange veier. Anonymkode: 24f49...2e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kryneren Skrevet 24. februar 2024 #17 Del Skrevet 24. februar 2024 Hvis det ikke er definert kleskode, som f eks " pent ", synes jeg selv det er vanskelig. Men hel og ren og komfortabel er vel grunnlaget, og ikke slitt dongeri eller treningsklær. Fin skjorte og en bukse som er god å ha på. Er det behov for noe utenpå skjorte, har jeg gjerne en blazer-ksn ta den av hvis man vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2024 #18 Del Skrevet 25. februar 2024 Alltid bra å være velkledd, og heller for fin enn for casual. Men hadde nok kledd meg forskjellig om det var barneskolen eller ungdomsskolen som skulle ha reunion. Ungdomsskoleklassen består omtrent bare av kontorfolk i forskjellig kategori, som bruker mye skjorte og dress. Så tror ikke mange der hadde stilt i jeans og hettegenser. Fra barneskolen er flere blitt boende på hjemstedet, og det er større variasjon i yrker. Så hadde nok ikke tatt dressen, da. Holdt meg til pen bukse og skjorte, kanskje. Anonymkode: 11728...b7e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hareena Skrevet 25. februar 2024 #19 Del Skrevet 25. februar 2024 Jeg har vært på noen, alle var pent kledd. Hvis noen hadde kommet i hverdagsklær ville de nok følt de hadde bommet. Det kommer kanskje an på lokalet og opplegget? Hvis det er øl på den lokale puben, kan jeg forstå hverdagsklær, men som oftest innebærer det flerretters middag i et selskapslokale. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2024 #20 Del Skrevet 25. februar 2024 Ville ikke pyntet meg noe spesielt tror jeg. Men som ungdom gjennom 90-tallet hadde det vært skikkelig gøy å møtt opp i tidsriktig Adidas treningsjakke og kneppebukse, basketsko og tubesokker kjente jeg plutselig på… Anonymkode: c8e20...726 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå