Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et fwb som har pågått lenge , flere år.  

Vi sees et par ganger i måneden og jeg har sakte men sikkert utviklet følelser...eller er det en hangup, jeg klarer ikke se forskjell. Jeg har fortalt han om følelsene,men får ikke noe respons på å ta vårt forhold videre, men han vil såklart fortsette å sees.. Vi snakker sjelden om følelser egenrlig, vi har stort sett bare hygget oss når vi har møttes. Og jeg har tenkt jeg har vært "uberørt" følelsesmessig....

Uansett, så er det ikke bra for meg å og jeg er ganske trist og det påvirker livet mitt ellers, å gå med sånne følelser.  Så jeg MÅ avslutte dette. Jeg "vil ikke" men jeg må. 

Hvordan skal jeg klare dette.?  Jeg trenger egenrlig litt støtte og  kanskje litt erfaringer fra andre som har vært i samme situasjon.  

Anonymkode: 31c83...2cd

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vært gjennom det selv. Det er ikke lett å bryte, men er det som må til. Jeg stoppet å fokusere på han og gav rom for andre menn i livet. Det tok tid, men nå har jeg fått meg kjæreste. Treffer ved tilfeldighet av og til min FWB. Synes fortsatt han er hot, og er glad i ham, men minner meg selv på at han ikke ville satse på forhold med meg. Det er turn off. 
Du må være sterk og slutte med å treffe han. Det går an

Anonymkode: 39aec...ab8

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Det mange av dere lurer dere selv med, er å tro at det heter FWB når dere holder på over mange år. Det er bare tull og tøys. Dere er i et forhold når dere har sex jevnlig med en annen person. Kall det gjerne åpent forhold, men det er uansett ikke en venn, det er noe langt mer. 

Anonymkode: a7b36...650

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker said:

Det mange av dere lurer dere selv med, er å tro at det heter FWB når dere holder på over mange år. Det er bare tull og tøys. Dere er i et forhold når dere har sex jevnlig med en annen person. Kall det gjerne åpent forhold, men det er uansett ikke en venn, det er noe langt mer. 

Nei, man er ikke i forhold bare fordi man har en seksuell relasjon. 

Anonymkode: 4a55b...503

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Sliter med det samme, holdt på i over 2 1/2 år. Jeg elsker han, virkelig og han er glad i meg han også det vet jeg men han har det fint som han/vi har det nå. Men han leter fortsatt etter «the one» det vet jeg (han er på tinder)  Jeg har trodd at bare jeg kan holde på han lenge nok så vil han gi etter å bli helt min.  Men det er et skritt frem å to tilbake hele tiden. 

Jeg har møtt en annen, å er skikkelig i tenkeboksen om dagen. 

Anonymkode: 2eb7c...985

Skrevet

Føler med dere. Jeg elsker min fwb men det er ikke gjensidig. Vi passerer snart 5 år. 

Jeg er egentlig trygg på at han ikke leter etter the one som din over gjør. Da hadde jeg avslutta før han fant ho. Det må være sykt tøff situasjon å stå i.

Min er samboer så tviler på han ser etter noen. Jeg syns vi har det sånn ca greit. Er noen nedturer innimellom.  

samtidig prøver jeg og holde dørene åpne for nye men så langt ikke lyktes med finne noen jeg føler noen form for connection med.

Jeg er vel i kategorien som ikke tror jeg fortjener noen bedre. Har barn som har sagt at de ikke vil like at jeg finner meg kjæreste så da ble dette løsningen så blir alle rundt happy. 

Anonymkode: 4320a...17b

Skrevet

Dette har jeg erfaring på. Det jeg sitter igjen med er at han ikke fortjener meg/noen. Han ville bare ha sex og kjærestefordeler. Jeg brukte tre år av livet mitt å vente på han. Jeg var 100% sikker på at det ble oss. Så plutselig en dag forsvant han uten å si noe. Jeg tenker fremdeles mye på han. Men jeg burde avsluttet leeeeenge før. Men jeg vet jeg ikke hadde klart det.

vet ikke hvordan du skal kutte han ut, det er veldig drastisk. Og du ser det kun i ettertid. Her og nå er vanskelig. Hadde jeg opplevd dette engang til, så hadde jeg tatt praten og ikke møtt han igjen. Trenger ikke blokkere. Vær høflig viss han tar kontakt. Men IKKE møt han fysisk. Det er det som er vanskelig….

Anonymkode: 06894...27a

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Dette har jeg erfaring på. Det jeg sitter igjen med er at han ikke fortjener meg/noen. Han ville bare ha sex og kjærestefordeler. Jeg brukte tre år av livet mitt å vente på han. Jeg var 100% sikker på at det ble oss.

Hvorfor forventet du det av FWB?

Anonymkode: 44916...dde

Skrevet

Det var kun et spørsmål om tid.

Hvor naiv går det an å bli? Klassisk felle.

Man trygler om sex, og senere klager man som et barn med sutteklut over det. 

Sett grenser. Du MÅ ingenting! :gruppeklem:

Anonymkode: 8d00c...219

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvorfor forventet du det av FWB?

Fori vi begge fikk følelser for hverandre og begynte å snakke om fremtiden.

Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har et fwb som har pågått lenge , flere år.  

Vi sees et par ganger i måneden og jeg har sakte men sikkert utviklet følelser...eller er det en hangup, jeg klarer ikke se forskjell. Jeg har fortalt han om følelsene,men får ikke noe respons på å ta vårt forhold videre, men han vil såklart fortsette å sees.. Vi snakker sjelden om følelser egenrlig, vi har stort sett bare hygget oss når vi har møttes. Og jeg har tenkt jeg har vært "uberørt" følelsesmessig....

Uansett, så er det ikke bra for meg å og jeg er ganske trist og det påvirker livet mitt ellers, å gå med sånne følelser.  Så jeg MÅ avslutte dette. Jeg "vil ikke" men jeg må. 

Hvordan skal jeg klare dette.?  Jeg trenger egenrlig litt støtte og  kanskje litt erfaringer fra andre som har vært i samme situasjon.  

Du må bare la vær å ta kontakt. Ja det er vanskelig, ja det er tøft. Men hey, du kommer ikke til å få han til å like deg tilbake, om du "maser"/tar mye kontakt. Du må rett og slett slutte å ta kontakt.

Jeg har hatt en hangup på fuckbuddy, nå er jeg egentlig bare sint på han. Fordi han aldri prioriterer meg, og kommer med dårlige bortforklaringer når jeg konfronterer han. Tenker på han daglig, men tar aldri kontakt. Sendt noen litt sinna meldinger i fylla en gang. Men ellers nada. Jeg har skjult/fjernet han fra lista på snapchat (der vi vanligvis har kommunisert). Og jobber hardt med å flytte fokus når jeg begynner å tenke på han. 

Anonymkode: 4a55b...503

Skrevet (endret)

Han som bare ligger med deg for å tilfredsstille seg selv, uten tanke på hvordan du har det, er en lavkvalitetsmann som blokkerer for at du skal få en god mann som vil elske hele deg. 

Det kan du tenke litt på. 

Endret av Piinki
Skrivefeil
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ts her 

Jeg skjønner hva du mener. Vi er vel venner når vi møtes, men vi gjør ikke andre venneting. (Et par ganger har vi funnet på noe..)  Han har andre venner som jeg aldri har møtt, men de vet jeg eksisterer. Vi møtes hjemme, spiser, skravler, og har sex. Overnatter,  om det er helg eller midt i uka... 

Skrevet
Piinki skrev (22 minutter siden):

Han som bare ligger med deg for å tilfredsstille seg selv, uten tanke på hvordan du har det, er en lavkvalitetsmann som blokkerer for at du skal få en god mann som vil elske hele deg. 

Det er jo faktisk litt sånn det føles. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du fortjener og bli elsket du også. Så da gjelder det for deg nå å slippe taket i det som ligner kjærlighet for å finne ekte kjærlighet. 

For den ekte kjærligheten ligner ikke en gang på det du har nå. En mann som elsker deg vil gjøre alt han kan for å få deg til å føle deg bra. 

Jeg tenker du må være modig nå. Og så må du tenke godt om deg selv. 

Du er en flott person. Finn en mann som stolt viser deg frem til sin familie og venner. 

Skrevet
Piinki skrev (31 minutter siden):

Er ikke hun som har ligget med han for tilfredsstillelse i så fall også en lavkvalitetskvinne? At hun så har fått følelser for ham er komplisert, men det ligger vel ingen klausul i arrangementet «FWB» om at hvis en av partene får følelser så må den andre også få det?

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Er ikke hun som har ligget med han for tilfredsstillelse i så fall også en lavkvalitetskvinne? At hun så har fått følelser for ham er komplisert, men det ligger vel ingen klausul i arrangementet «FWB» om at hvis en av partene får følelser så må den andre også få det?

Det jeg mener er at denne mannen er ikke snill. Hun har fortalt han om sine følelser, men han responderer ikke. 

Han må slippe henne fri. 

Om noen hadde sagt til meg at "det du gjør nå sårer meg" hadde jeg sørget for å slutte å såre mennesket som var så tøff at hen sa det til meg. 

Det er å være et anstendig menneske. 

Endret av Piinki
Skrevet

Her er en sang til deg ts, kanskje den kan være til støtte: 

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

...og når du har innsett det, så er det å kutte fysisk kontakt og minimalt med kontakt på SoMe. Hardt, ja (selv gjort det ref innlegg lengre opp), men som et voksent menneske klarer du å behovsutsette tilfredsstillelsen av kontakten med han for et sunt gjensidig forhold på sikt. Ikke bare et sunt forhold til en partner, men også til deg selv - for på sikt er relasjonen du har til han destruktiv

Anonymkode: 39aec...ab8

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

TS her. Jeg vet ikke om jeg orker ta den praten engang. Vi har snakket litt om det før, altså at jeg ønsker et forhold. 

Det som skjer i en sånn samtale er at han forstår på en måte hva jeg vil ha, men han virker ikke å være villig til å gi meg det... masse bortforklaringer...han har ikke tid, "vi har jo vært ute og spist en gang før..." bla bla....og så blir han "lei seg"  fordi jeg vil avslutte. Han har noe som kan ligne på sosial angst((?) Og er veldig utilpass ute blant folk, de få gangene vi har vært ute på noe. Så at jeg ber han med på middag er feks nesten umulig. 

Så om jeg kanskje bare skal la være å kontakte han? Som dere foreslår. 

Føler den er litt stygg....Men jeg må vel sette meg selv først?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...