AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2023 #1 Skrevet 17. oktober 2023 Hei. Jeg trenger litt råd, ettersom jeg er en overtenkende kvinne. Jeg og samboer min(m27) har vært kjærester i litt over 1,5 år nå. Det har vært veldig fint, og vi har det hyggelig sammen. I det siste har han gjort noen ting som har fått meg til å tenke på om han er utro… Håper noen kan komme med inspill på om det bare er i hodet mitt eller ei. Har tidligere historie med utro exer så er ganske var på akkurat det, desverre. Har ikke tatt noe opp med han enda. Han gjemte kamerarullen sin for meg plutselig i går kveld da han så igjenom noen bilder. Da jeg la meg i armkroken hans, trykket han inn på et bilde for å studere, så slo kjapt av telefonen. Han har byttet ut bakgrunnsbilde av oss til et standard bilde, noe som såret meg litt selv om det ikke bør. Han har vært litt ekstra borte hjemmefra. Han sier han er med kompiser, og det godtar jeg hver gang. Vil ikke kontrollere Han har heller ikke noe av meg på sosiale medier, noe jeg godtar men kanskje savner litt. Håper noen kan hjelpe meg med å tyde fra et utenfor perspektiv. Hilsen stresset kvinne 26 Anonymkode: 18b74...768 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2023 #2 Skrevet 17. oktober 2023 Har du vært med når han er med kompisene noen gang? Kankje om du har mulighet, du kan spørre om å bli med neste gang? Se hvordan han reagerer. Men på en slik genuin, morsomt å finne på noe med dere, måte? Tagge han i et bilde på din profil? Finn en måte og få frem utroskap som et tema og bli skikkelig oppgitt på offret for utroskap sine vegne, se hvordan han reagerer? Vet ikke om, å håper ikke han er utro, men syns du har grunnlag til å teste om han er. Du kan jo selvsagt bare gå rett på sak å spørre han også, men noen lyver jo. Uansett, kjempe trist at du har vert utsatt for utroskap før, å han er en dritt om han behandler deg så dårlig. Anonymkode: 44864...6d2 1
Gringo01 Skrevet 17. oktober 2023 #3 Skrevet 17. oktober 2023 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Hei. Jeg trenger litt råd, ettersom jeg er en overtenkende kvinne. Jeg og samboer min(m27) har vært kjærester i litt over 1,5 år nå. Det har vært veldig fint, og vi har det hyggelig sammen. I det siste har han gjort noen ting som har fått meg til å tenke på om han er utro… Håper noen kan komme med inspill på om det bare er i hodet mitt eller ei. Har tidligere historie med utro exer så er ganske var på akkurat det, desverre. Har ikke tatt noe opp med han enda. Han gjemte kamerarullen sin for meg plutselig i går kveld da han så igjenom noen bilder. Da jeg la meg i armkroken hans, trykket han inn på et bilde for å studere, så slo kjapt av telefonen. Han har byttet ut bakgrunnsbilde av oss til et standard bilde, noe som såret meg litt selv om det ikke bør. Han har vært litt ekstra borte hjemmefra. Han sier han er med kompiser, og det godtar jeg hver gang. Vil ikke kontrollere Han har heller ikke noe av meg på sosiale medier, noe jeg godtar men kanskje savner litt. Håper noen kan hjelpe meg med å tyde fra et utenfor perspektiv. Hilsen stresset kvinne 26 Anonymkode: 18b74...768 Dersom bakgrunnsbildet av dere er fjernet er det et veldig dårlig tegn. Har dere hverandre på snapkartet? Om han skjuler seg for deg er noe rart. Hvordan er oppførsel etter å ha vært med kompiser? Er det puling etterpå eller alltid søvn? da er han tømt av hun andre, men 1,5år og ingenting på sosiale medier? ikke forhold engang på fb? lukter svidd
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2023 #4 Skrevet 17. oktober 2023 Forhold på fb ja, men er typ at man må gå inn på informasjon for å se det. Har han på snapkart, men han er ikke inne på snap veldig ofte. Det med kompiser spørs veldig. Anonymkode: 18b74...768
Gringo01 Skrevet 17. oktober 2023 #5 Skrevet 17. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Forhold på fb ja, men er typ at man må gå inn på informasjon for å se det. Har han på snapkart, men han er ikke inne på snap veldig ofte. Det med kompiser spørs veldig. Anonymkode: 18b74...768 Om han ikke har bilder av deg på sosiale medier er han ikke stolt av deg og vil holde deg skjult. At han har slettet bakgrunnsbilde er det mest rare her.. Har selv erfaring med at flere forhold tar slutt etter 18måneder. Det er da du går inn i hverdagen. Spenningen fra starten er borte. Om han plutselig har behov for å være mer borte er det kanskje ikke like spennende hjemme. Prøv å fyll din egen hverdag med å være mindre hjemme kanskje? Uansett er det med bilde kjemperødt flagg.
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2023 #6 Skrevet 18. oktober 2023 Gringo01 skrev (12 timer siden): Om han ikke har bilder av deg på sosiale medier er han ikke stolt av deg og vil holde deg skjult. At han har slettet bakgrunnsbilde er det mest rare her.. Har selv erfaring med at flere forhold tar slutt etter 18måneder. Det er da du går inn i hverdagen. Spenningen fra starten er borte. Om han plutselig har behov for å være mer borte er det kanskje ikke like spennende hjemme. Prøv å fyll din egen hverdag med å være mindre hjemme kanskje? Uansett er det med bilde kjemperødt flagg. Altså, det er da vitterlig ikke alle som legger ut bilder av partneren sin eller har bilde av partneren sin som bakgrunn… Anonymkode: 9aca1...fa9 6
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2023 #7 Skrevet 18. oktober 2023 Ganske sikre tegn på at det noe… et eller annet, en eller annen… Anonymkode: 2e17f...f0d
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2023 #8 Skrevet 18. oktober 2023 16 hours ago, Gringo01 said: Dersom bakgrunnsbildet av dere er fjernet er det et veldig dårlig tegn. Har dere hverandre på snapkartet? Om han skjuler seg for deg er noe rart. Hvordan er oppførsel etter å ha vært med kompiser? Er det puling etterpå eller alltid søvn? da er han tømt av hun andre, men 1,5år og ingenting på sosiale medier? ikke forhold engang på fb? lukter svidd Hvorfor er det et dårlig tegn? Jeg har selv kun en svart bakgrunn på mobilen. Er jeg da utro av den grunn? Dette høres mer ut som TS lider av litt angst og prøver å lete etter bevis som ikke er der for at partner er utro. Anonymkode: a7f8a...677 2
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2023 #9 Skrevet 18. oktober 2023 Jeg hadde tatt det opp med han, iallefall et par av tingene. Spurt hvorfor han har byttet ut bakgrunnsbilde, spurt hva han skjuler for deg i kamerarullen. Dette kan åpne opp for noe eller ikke. Om det ikke gjør, hadde jeg begynt å speile hans oppførsel. Fjernet bilder av han på some, gått ut masse med venninner. Anonymkode: eb851...d85
Rosa Dartle Skrevet 18. oktober 2023 #10 Skrevet 18. oktober 2023 Synes ingen av disse tingene tyder på utroskap. Hadde syntes det hadde vært utrolig merkelig om mannen hadde spurt meg hvorfor jeg ikke hadde bilder av ham og blitt sur pga noe sånt. Det jeg derimot har erfaring med og respekt for, er at man får den vonde følelsen fordi mange småting gjør at man føler at noe ikke stemmer. Mannen min har lite av meg på sosiale medier, men så er han heller ikke særlig aktiv. Så det kommer jo an på hvordan din samboers bruk av sosiale medier er ellers. Ville nok heller prøvd å følge litt med. Hvis han tar med seg mobilen overalt og ikke legger den fra seg, eller ting ikke stemmer i forhold til hvor han sier at han er, så er det mer typiske tegn. 2 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2023 #11 Skrevet 18. oktober 2023 Gringo01 skrev (19 timer siden): Om han ikke har bilder av deg på sosiale medier er han ikke stolt av deg og vil holde deg skjult. Nei vettu. Jeg har ikke noe av min mann på sosiale medier og min mann har heller ikke noe om meg på sosiale medier. Har ikke noe med om jeg er stolt av han eller ikke. Jeg har ikke et behov å vise den siden av mitt liv på sosiale medier. De som kjenner meg og han vet at vi har det flott. Vi har vært nå gift i 20 år. Han viser kun trening på sosiale medier. Ikke viser vi våre unger heller. har jeg vært deg ts så har jeg villa snakka med han. God kommunikasjon er nøkkelen til et godt forhold. Anonymkode: 33844...a3c 2
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2023 #12 Skrevet 18. oktober 2023 Forholdet går jo i dass om man skal bruke energien sin på å gruble om noen er utro istedet for å hygge seg sammen. Men det er jo typisk kvinnfolk egentlig Anonymkode: a7f8a...677
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2023 #13 Skrevet 18. oktober 2023 Jeg er ikke venner med min mann på Facebook engang. Aldri vært det. Anonymkode: b8007...f07 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #14 Skrevet 19. oktober 2023 16 hours ago, AnonymBruker said: Jeg er ikke venner med min mann på Facebook engang. Aldri vært det. Anonymkode: b8007...f07 Hadde du vært venn med han på Facebook, og han plutselig slettet deg, så hadde du nok reagert. Ser du ikke poenget? Det er endringene TS reagerer på Anonymkode: eb851...d85 2
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #15 Skrevet 19. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 18.10.2023 den 0.56): Hei. Jeg trenger litt råd, ettersom jeg er en overtenkende kvinne. Jeg og samboer min(m27) har vært kjærester i litt over 1,5 år nå. Det har vært veldig fint, og vi har det hyggelig sammen. I det siste har han gjort noen ting som har fått meg til å tenke på om han er utro… Håper noen kan komme med inspill på om det bare er i hodet mitt eller ei. Har tidligere historie med utro exer så er ganske var på akkurat det, desverre. Har ikke tatt noe opp med han enda. Han gjemte kamerarullen sin for meg plutselig i går kveld da han så igjenom noen bilder. Da jeg la meg i armkroken hans, trykket han inn på et bilde for å studere, så slo kjapt av telefonen. Han har byttet ut bakgrunnsbilde av oss til et standard bilde, noe som såret meg litt selv om det ikke bør. Han har vært litt ekstra borte hjemmefra. Han sier han er med kompiser, og det godtar jeg hver gang. Vil ikke kontrollere Han har heller ikke noe av meg på sosiale medier, noe jeg godtar men kanskje savner litt. Håper noen kan hjelpe meg med å tyde fra et utenfor perspektiv. Hilsen stresset kvinne 26 Anonymkode: 18b74...768 Du vet om at du skal være så overtenkende over tid, så ender det med utmattelse og det som verre er? Du burde være deg selv, innrømme at du grunnet tidligere historikk må innrømme at du har et visst kontrollbehov og trenger åpenhet i forholdet i forhold mobil og pcer. Bedre å si det som det er, enn at du stresser rundt og brenner deg selv ut. Anonymkode: 0cb21...ea9
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #16 Skrevet 19. oktober 2023 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Forholdet går jo i dass om man skal bruke energien sin på å gruble om noen er utro istedet for å hygge seg sammen. Men det er jo typisk kvinnfolk egentlig Anonymkode: a7f8a...677 Men noen ganger er folk utro, og verken ts eller andre har lyst til å være i et forhold med slike folk. Hadde vært bedre om de som var utro sluttet med det. Anonymkode: 44864...6d2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå