AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2023 #1 Skrevet 17. oktober 2023 Jeg føler menn ikke godtar utroskap som noen jenter kanskje gjør, hører standing vekk at jenta har tatt tilbake gutten flere ganger etter han har vært utro men ikke motsatt, menn gir ikke damer flere sjanser til å være utro mot dem. Tar menn utroskap mer personlig enn damer og aldri tilgir igjen eller hva er greia ? Anonymkode: 33360...582 1
Gringo01 Skrevet 17. oktober 2023 #2 Skrevet 17. oktober 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg føler menn ikke godtar utroskap som noen jenter kanskje gjør, hører standing vekk at jenta har tatt tilbake gutten flere ganger etter han har vært utro men ikke motsatt, menn gir ikke damer flere sjanser til å være utro mot dem. Tar menn utroskap mer personlig enn damer og aldri tilgir igjen eller hva er greia ? Anonymkode: 33360...582 Aksepterer ikke utro damer. Å ha sex med en dame som har vært utro blir som å plukke opp en kebab fra gulvet og spise den. Jeg ville ikke respektert meg selv om jeg hadde akseptert utroskap. 1 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2023 #3 Skrevet 17. oktober 2023 Gringo01 skrev (2 minutter siden): Aksepterer ikke utro damer. Å ha sex med en dame som har vært utro blir som å plukke opp en kebab fra gulvet og spise den. Jeg ville ikke respektert meg selv om jeg hadde akseptert utroskap. Med utro mener jeg ikke at hun har sex med andre menn, men at hun kanskje har kysset noen eller flørter med dem via tekst. Jeg føler om menn finner ut at dama er utro begynner de å leite etter noen andre allerede, mens om damer finner ut så kan de fortsatt velge å få barn med han selvom han har vært utro, fordi de tror han vil forandre seg, istedenfor å finne ny, og det synes jeg er rart. Anonymkode: 33360...582 1
Gringo01 Skrevet 17. oktober 2023 #4 Skrevet 17. oktober 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Med utro mener jeg ikke at hun har sex med andre menn, men at hun kanskje har kysset noen eller flørter med dem via tekst. Jeg føler om menn finner ut at dama er utro begynner de å leite etter noen andre allerede, mens om damer finner ut så kan de fortsatt velge å få barn med han selvom han har vært utro, fordi de tror han vil forandre seg, istedenfor å finne ny, og det synes jeg er rart. Anonymkode: 33360...582 folk er rare generelt
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2023 #5 Skrevet 17. oktober 2023 Men føler mer på trusselen kanskje. Anonymkode: b45a5...220
Vikingdigin Skrevet 17. oktober 2023 #6 Skrevet 17. oktober 2023 Er jo ganske logisk? Hvis dama er utro kan hun bli gjort gravid av noen annen en mannen. 1 2
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2023 #7 Skrevet 17. oktober 2023 Jeg leste engang at menn synes at det er verst hvis kona er fysisk utro er, mens kvinner synes at det er vest hvis mannen er emosjonelt utro. Dette fordi at dersom en kvinne er fysisk utro og blir gravid, så ender ektemannen opp med å bruke ressurser på å oppfostre avkom som ikke er hans. Mens hvis mannen er emosjonelt utro, så risikerer kona at mannen forlater henne og ikke lenger oppfostrer hennes barn. Noe sånt. Anonymkode: 18632...d59 4 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2023 #8 Skrevet 17. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg leste engang at menn synes at det er verst hvis kona er fysisk utro er, mens kvinner synes at det er vest hvis mannen er emosjonelt utro. Dette fordi at dersom en kvinne er fysisk utro og blir gravid, så ender ektemannen opp med å bruke ressurser på å oppfostre avkom som ikke er hans. Mens hvis mannen er emosjonelt utro, så risikerer kona at mannen forlater henne og ikke lenger oppfostrer hennes barn. Noe sånt. Anonymkode: 18632...d59 Har ikke lyst til at mannen skal få barn med ei anna dame, fysisk utroskap er verst her. Også fordi jeg alltid har hatt så sunnt emosjonelle forhold til folk, så ikke den største trusselen. Anonymkode: 7bc07...308
TB1895 Skrevet 17. oktober 2023 #9 Skrevet 17. oktober 2023 (endret) Hadde noen jeg hadde vært sammen med kysset en annen gutt/mann i fylla så hadde jeg dumpet henne så fort jeg fikk høre om det. Fylla har skylda hadde ikke hjulpet å si. Du trengte ikke å drikke så mye at du ikke skjønte hva du drev med. Folk som er utro er null verdt å samle på. Jeg syns også at psykisk utroskap, det å flørte med en annen osv er ganske ille også. Men akkurat det kan jeg tilgi hvis hun ber på sine knær om det, lover å aldri mer gjøre sånt og blokkerer alle andre menn som ikke er bestevenner. Og viser meg telefonen sin i ny og ne til meg. (jeg har opplevd slikt utroskap før og det var ganske kjipt) Endret 18. oktober 2023 av TB1895 1 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2023 #10 Skrevet 18. oktober 2023 TB1895 skrev (9 minutter siden): Hadde noen jeg hadde vært sammen med kysset en annen gutt/mann i fylla så hadde jeg dumpet henne så fort jeg fikk høre om det. Fylla har skylda hadde ikke hjulpet å si. Du trengte ikke å drikke så mye at du ikke skjønte hva du drev med. Folk som er utro er null verdt å samle på. Jeg syns også at psykisk utroskap, det å flørte med en annen osv er ganske ille også. Men akkurat det kan jeg tilgi hvis hun ber på sine knær om det, lover å aldri mer gjøre sånt og blokkerer alle andre menn som ikke er bestevenner. Og viser meg telefonen sin i ny og ne til meg. (jeg har opplevd slikt utroskap før og det var ganske kjipt) Hvorfor lar du kjæresten din ha gutte bestevenn? Det er rart. Dessuten er det sjeldent at disse kun er venner. Anonymkode: 33360...582 1
TB1895 Skrevet 18. oktober 2023 #11 Skrevet 18. oktober 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hvorfor lar du kjæresten din ha gutte bestevenn? Det er rart. Dessuten er det sjeldent at disse kun er venner. Anonymkode: 33360...582 Så kontrollerende er jeg ikke. Eksn min fra 2 år siden hadde en gutte bestevenn. De to hadde vært venner i flere år før jeg kom og de hadde aldri gjort noe sammen. Men så var hun en trans og han hetro. Men jeg har 2 bestevenninner med samboer. Og deres samboer har null problem mee at jeg er deres kjempe gode venn. Og jeg kunne aldri tenkt meg å ødelegge noe som helst med de. Så slutt å være så kontrollerende som det der. Pluss at hun jeg har vært sammen med nylig hadde ingen gutte bestevenner. 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2023 #12 Skrevet 18. oktober 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Tar menn utroskap mer personlig enn damer og aldri tilgir igjen eller hva er greia ? Anonymkode: 33360...582 Jeg er riktignok mann, men kan kun svare for meg selv. Ja, jeg tar selvfølgelig utroskap personlig. Jeg tilgir ikke utroskap. Min eks-samboer som var utro, ble kastet ut av min leilighet på dagen, slettet og blokkert i alle kanaler. Ha det bra. Anonymkode: e0e68...5a0 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2023 #13 Skrevet 18. oktober 2023 Vikingdigin skrev (9 timer siden): Er jo ganske logisk? Hvis dama er utro kan hun bli gjort gravid av noen annen en mannen. Så hvis hun er over overgangsalderen eller er steril så er utroskap OK. Skjønner. Eller allerede gravid for den saks skyld. Anonymkode: 862e3...226
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2023 #14 Skrevet 18. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så hvis hun er over overgangsalderen eller er steril så er utroskap OK. Skjønner. Eller allerede gravid for den saks skyld. Anonymkode: 862e3...226 ? Anonymkode: ff995...f0f
Majer Skrevet 18. oktober 2023 #15 Skrevet 18. oktober 2023 Menn flest synes vel andre peniser er enklere enn det damene synes vaginaer er. Damer reagerer derimot ofte på emosjonelt utroskap. Personlig hadde jeg vært fullstendig likegyldig til om en kjæreste hadde hatt følelser for en annen mann så lenge hun ikke mistet de til meg.
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2023 #16 Skrevet 18. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Så hvis hun er over overgangsalderen eller er steril så er utroskap OK. Skjønner. Eller allerede gravid for den saks skyld. Anonymkode: 862e3...226 Hvis vi var perfekt rasjonelle skapninger, så ja. Nå er vi ikke det, vi har følelser og instinkter som er formet av «rasjonelle» vilkår som våre forfedre har vært utsatt for. Anonymkode: 5cc05...f29 1 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2023 #17 Skrevet 18. oktober 2023 Jeg ville faktisk ikke brydd meg om dama fikk seg et knull her og der innimellom. Anonymkode: d772c...199
Vikingdigin Skrevet 18. oktober 2023 #18 Skrevet 18. oktober 2023 4 hours ago, AnonymBruker said: Så hvis hun er over overgangsalderen eller er steril så er utroskap OK. Skjønner. Eller allerede gravid for den saks skyld. Anonymkode: 862e3...226 Var ikke det jeg så, hvis du er gravid og hadde sex med noen andre kunne du fått en kjønnssykdom som du kunne gitt til fosteret. Det ville vært verre. 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2023 #19 Skrevet 18. oktober 2023 Det er fordi du hører mindre om kvinner som er utro. Fordi kvinner selv ikke snakker om det, og fordi menn også holder kjeft om det. Når menn har vært utro dog så går det jo som ild i tørt gress blant kvinnemaskineriet. Skravle skravle sladre sladre. Anonymkode: 2339d...5c6 2
Trøndere1 Skrevet 19. oktober 2023 #20 Skrevet 19. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 18.10.2023 den 10.54): Jeg ville faktisk ikke brydd meg om dama fikk seg et knull her og der innimellom. Anonymkode: d772c...199 Flere burde kommet til den konklusjonen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå