Gå til innhold

Vann renner under terrasebord på balkongen? Takrenne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg la merke til at det er mye vann under balkongen min under terassebordene. Jeg forstår ikke hvorfor det er så mye vann her? Noen sa til meg at det er fordi det er flatt, og at det kan stå masse vann til enhver tid hvis det regner mye. Men hvis det kommer for mye regn så vil det renne videre ned i systemet til naboen under, og ikke flomme over i balkongen min.

Blir det ikke for fuktig under der og masse alger, mugg, svertesopp og sånt på terassebordene? Jeg synes det er veldig rart, er det normalt at det skal stå vann inn under terassebordene? Skal det ikke ned? Har aldri hørt om en sånn takrenne.

Anonymkode: 91197...347

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingenting ødelegger bygg for milliarder som vann og fukt på feil sted. Et stort problem at folk ikke griper tak i det tidsnok. Du kan også bli stilt ansvarlig for vannskader hos naboer. Så jeg ville absolutt tatt dette alvorlig og sett på om vannet kan ledes vekk eller om noe har gått tett et sted der det var ment av vannet skulle ledes vekk. Kontakte borettlag om det er leilighet eller håndverker om du ikke finner ut selv.

Anonymkode: 2234b...45a

• Liker 1
Skrevet

Når renset du sist takrennen?

Anonymkode: 649e1...834

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...