AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2023 #1 Skrevet 17. oktober 2023 Han har hatt en dårlig rykte bak seg av jentene, men han virker villig til å endre seg, så hvordan skal jeg hjelpe meg, har sagt at jeg ikke blir sammen med han før han har jobbet med seg selv, skal jeg be han gå til terapi da? Eller hvordan løser vi det, han har blant annet vært utro mot sin forrige kjæreste, sagt stygge ting til andre jenter osv, og homofob og en del andre ting, men han virker litt bedre, oppfatter han ikke som en dårlig person for nå ihvertfall, vil ikke gi opp på han, vil ha tips ! Så vi kan fungere sammen. Anonymkode: 30f18...163
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2023 #2 Skrevet 17. oktober 2023 Høres ut som en dårlig plan. Anonymkode: f94c8...85b 5 5
Gringo01 Skrevet 17. oktober 2023 #3 Skrevet 17. oktober 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Han har hatt en dårlig rykte bak seg av jentene, men han virker villig til å endre seg, så hvordan skal jeg hjelpe meg, har sagt at jeg ikke blir sammen med han før han har jobbet med seg selv, skal jeg be han gå til terapi da? Eller hvordan løser vi det, han har blant annet vært utro mot sin forrige kjæreste, sagt stygge ting til andre jenter osv, og homofob og en del andre ting, men han virker litt bedre, oppfatter han ikke som en dårlig person for nå ihvertfall, vil ikke gi opp på han, vil ha tips ! Så vi kan fungere sammen. Anonymkode: 30f18...163 Han kan være hyggelig i starten så når du sitter i saksa starter helevete. Du kan ikke lære gammel hund nye triks 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2023 #4 Skrevet 17. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Høres ut som en dårlig plan. Anonymkode: f94c8...85b Hvorfor?Utdyp deg Anonymkode: 30f18...163
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2023 #5 Skrevet 17. oktober 2023 Gringo01 skrev (Akkurat nå): Han kan være hyggelig i starten så når du sitter i saksa starter helevete. Du kan ikke lære gammel hund nye triks Han er jo bare 18 år da Anonymkode: 30f18...163 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2023 #6 Skrevet 17. oktober 2023 At han virker bedre akkurat nå når han vil bli sammen med deg, det er bare en måte å få kontroll på deg på. For de holdningene han har, de endrer seg ikke over natten! Du kan ikke fikse ham! Men du bør fikse deg selv, slik at du får mer trygghet i deg selv og selvrespekt, slik at du greier å unngå voldelige menn med elendige holdninger. Søk profesjonell hjelp slik at du greier å holde avstand fra så åpenbart usunne menn. Anonymkode: 4b34b...ecc 3 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2023 #7 Skrevet 17. oktober 2023 Du vet hvordan han er. Hva han sier er helt irrelevant. Det er ingen som sier at de ikke har tenkt å skjerpe seg! At de liker å ligge rundt mens de er i et forhold. Nei, de lyger for å dra damer! Men som sagt. Du vet hvordan han er. Hvis du ønsker å være med en utro fyr, så er nok dere det perfekte match! Anonymkode: 3a52c...81d 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2023 #8 Skrevet 17. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): At han virker bedre akkurat nå når han vil bli sammen med deg, det er bare en måte å få kontroll på deg på. For de holdningene han har, de endrer seg ikke over natten! Du kan ikke fikse ham! Men du bør fikse deg selv, slik at du får mer trygghet i deg selv og selvrespekt, slik at du greier å unngå voldelige menn med elendige holdninger. Søk profesjonell hjelp slik at du greier å holde avstand fra så åpenbart usunne menn. Anonymkode: 4b34b...ecc Grunnen til at jeg tror han han bli mye bedre er fordi jeg ser det på han, han trenger bare hjelp fra noen, og jeg liker hvordan han selv indrømmer ting når han tar ting feil og beklager seg, derfor tror jeg det er håp, han innser jo selv hvor dum han har vært når det kommer til andre ting, jeg føler sånne folk har kanskje blitt såret før av andre og endt opp sånn, de er jo ikke født sånn, Anonymkode: 30f18...163
Gringo01 Skrevet 17. oktober 2023 #9 Skrevet 17. oktober 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Han er jo bare 18 år da Anonymkode: 30f18...163 Da er han bare et barn og kan sikkert bli voksen. men du hadde et problem med at han var homofob? hvorfor det? er dere ikke heterofile.. alle 18åringer er homofobe. det går sikkert over. Alle russelåter snakker også stygt om jenter. Så jeg tok kanskje feil, men han er et barn, vil være utro og si mye dumt.. sånn er det bare, men uansett liten fare for at treffer livets store kjærlighet når du er 18
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2023 #10 Skrevet 17. oktober 2023 Gringo01 skrev (1 minutt siden): Da er han bare et barn og kan sikkert bli voksen. men du hadde et problem med at han var homofob? hvorfor det? er dere ikke heterofile.. alle 18åringer er homofobe. det går sikkert over. Alle russelåter snakker også stygt om jenter. Så jeg tok kanskje feil, men han er et barn, vil være utro og si mye dumt.. sånn er det bare, men uansett liten fare for at treffer livets store kjærlighet når du er 18 Det er det jeg også tenker, de fleste er vel litt sånn. Men jeg vil bare ikke gi opp på han, vil heller ikke bli såret i prosessen av å prøve å fikse han, det er kun han som kan forbedre seg selv, men kanskje han trenger litt hjelp til det? Har følelser for han så er litt vanskelig å gå, men hvis jeg gir han sjanse hva er det verste som kan skje? Anonymkode: 30f18...163
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2023 #11 Skrevet 17. oktober 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Grunnen til at jeg tror han han bli mye bedre er fordi jeg ser det på han, han trenger bare hjelp fra noen, og jeg liker hvordan han selv indrømmer ting når han tar ting feil og beklager seg, derfor tror jeg det er håp, han innser jo selv hvor dum han har vært når det kommer til andre ting, jeg føler sånne folk har kanskje blitt såret før av andre og endt opp sånn, de er jo ikke født sånn, Anonymkode: 30f18...163 Han har vært utro, stygg med andre jenter, "flere andre ting" (hva?), og han er homofob. Skal han endre seg må han selv ta ansvar, søke profesjonell hjelp. Det verste som kan skje? At han blir psykisk og/eller fysisk voldelig mot deg også, at du da har fått et barn med ham, at du blir ødelagt psykisk av å være med ham. Han er myndig, vil han virkelig endre seg må han selv søke profesjonell hjelp. Går dere på skole fremdeles kan han søke helsesykepleier, han kan snakke med Alternativ til Vold m.m. Du kan ikke fikse ham. Du må fikse deg selv. Anonymkode: 4b34b...ecc 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2023 #12 Skrevet 17. oktober 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det er det jeg også tenker, de fleste er vel litt sånn. Men jeg vil bare ikke gi opp på han, vil heller ikke bli såret i prosessen av å prøve å fikse han, det er kun han som kan forbedre seg selv, men kanskje han trenger litt hjelp til det? Har følelser for han så er litt vanskelig å gå, men hvis jeg gir han sjanse hva er det verste som kan skje? Anonymkode: 30f18...163 Hvis han behandler andre jenter dårlig og har vært utro, kan du jo forvente at det kan skje mot deg også. Så det verste som kan skje, utifra det du vet om han, hjertesorg og dårlig behandling. Kanskje vil du føle det er vanskelig å stole på noen senere fordi du har dårlig erfaring. Anonymkode: 82c44...cd4 1
Gringo01 Skrevet 17. oktober 2023 #13 Skrevet 17. oktober 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Det er det jeg også tenker, de fleste er vel litt sånn. Men jeg vil bare ikke gi opp på han, vil heller ikke bli såret i prosessen av å prøve å fikse han, det er kun han som kan forbedre seg selv, men kanskje han trenger litt hjelp til det? Har følelser for han så er litt vanskelig å gå, men hvis jeg gir han sjanse hva er det verste som kan skje? Anonymkode: 30f18...163 De fleste menn lærer noe og blir voksnere av forhold om de er sammen med en person som har noe å tilby. Jeg gjorde feil i forhold når jeg var yngre som jeg aldri ville gjort igjen. Det værste som skjer er at du mislykkes og må prøve på ny med en annen
Bigote Skrevet 17. oktober 2023 #14 Skrevet 17. oktober 2023 25 minutter siden, AnonymBruker said: Han har hatt en dårlig rykte bak seg av jentene, men han virker villig til å endre seg, så hvordan skal jeg hjelpe meg, har sagt at jeg ikke blir sammen med han før han har jobbet med seg selv, skal jeg be han gå til terapi da? Eller hvordan løser vi det, han har blant annet vært utro mot sin forrige kjæreste, sagt stygge ting til andre jenter osv, og homofob og en del andre ting, men han virker litt bedre, oppfatter han ikke som en dårlig person for nå ihvertfall, vil ikke gi opp på han, vil ha tips ! Så vi kan fungere sammen. Anonymkode: 30f18...163 Løp, løp, løp! 1 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2023 #15 Skrevet 17. oktober 2023 Gringo01 skrev (Akkurat nå): De fleste menn lærer noe og blir voksnere av forhold om de er sammen med en person som har noe å tilby. Jeg gjorde feil i forhold når jeg var yngre som jeg aldri ville gjort igjen. Det værste som skjer er at du mislykkes og må prøve på ny med en annen Nei, det skal ikke være noens jobb å oppdra noen. feil kan en jobbe med på egenhånd, om det er ille, helst profesjonellt. Anonymkode: 82c44...cd4 1 1
Gringo01 Skrevet 17. oktober 2023 #16 Skrevet 17. oktober 2023 mye av dagens ungdom er ødelagt av dumme influensere og sosiale medier. Som jente vil du møte gutter som har hørt for mye russelåter og synes Andrew Tate er et idol. som gutt vil du møte jenter som synes sophie elise er et bra idol. så dere er fucka inntil dere får egne meninger og finner sunne idoler utenfor instagram
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2023 #17 Skrevet 17. oktober 2023 Gringo01 skrev (7 minutter siden): mye av dagens ungdom er ødelagt av dumme influensere og sosiale medier. Som jente vil du møte gutter som har hørt for mye russelåter og synes Andrew Tate er et idol. som gutt vil du møte jenter som synes sophie elise er et bra idol. så dere er fucka inntil dere får egne meninger og finner sunne idoler utenfor instagram Leste bloggen til Sohie Elise og mange andre da jeg var tenåring, er like gammel som henne. Har ikke stoppet meg fra å være en grei person mot de rundt meg, er ikke overfladisk. Så de som blir mest påvirket er dem som er slik som dette fra før, tror jeg. Noen er bare mer anlagt til å tenke og ytre seg på en viss måte. Tror nok det er mange greie ungdommer fortsatt, som det alltid har vært, men det ekstreme er det som blir vist. Å med tiden vil de nok lære også. Alt i media er ikke sannt, og det er også kun en brøkdel av det noen er. Andrew Tate er verst da, siden han rett og slett er stor kriminell. Anonymkode: 82c44...cd4 2
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2023 #18 Skrevet 17. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Leste bloggen til Sohie Elise og mange andre da jeg var tenåring, er like gammel som henne. Har ikke stoppet meg fra å være en grei person mot de rundt meg, er ikke overfladisk. Så de som blir mest påvirket er dem som er slik som dette fra før, tror jeg. Noen er bare mer anlagt til å tenke og ytre seg på en viss måte. Tror nok det er mange greie ungdommer fortsatt, som det alltid har vært, men det ekstreme er det som blir vist. Å med tiden vil de nok lære også. Alt i media er ikke sannt, og det er også kun en brøkdel av det noen er. Andrew Tate er verst da, siden han rett og slett er stor kriminell. Anonymkode: 82c44...cd4 Han jeg snakker om hadde andre Tate steaker på snappen sin, så det kan hende han blir inspirert av han, Ts. Anonymkode: 30f18...163
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2023 #19 Skrevet 17. oktober 2023 Det er ikke noe salgstriks i fremtiden å ha han der på på eks-lista si...... Anonymkode: 7dacf...9d4
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2023 #20 Skrevet 17. oktober 2023 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Han har hatt en dårlig rykte bak seg av jentene, men han virker villig til å endre seg, så hvordan skal jeg hjelpe meg, har sagt at jeg ikke blir sammen med han før han har jobbet med seg selv, skal jeg be han gå til terapi da? Eller hvordan løser vi det, han har blant annet vært utro mot sin forrige kjæreste, sagt stygge ting til andre jenter osv, og homofob og en del andre ting, men han virker litt bedre, oppfatter han ikke som en dårlig person for nå ihvertfall, vil ikke gi opp på han, vil ha tips ! Så vi kan fungere sammen. Anonymkode: 30f18...163 Du kan ikke fikse han men han kan "fikse" deg. Dette er ikke et valg jeg vil anbefale. Anonymkode: 7c4b1...e4e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå