AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2023 #1 Skrevet 17. oktober 2023 Jeg har en venn, som tyderlig har sagt at han liker en annen jente. Problemet er at jeg liker han. Vi har egentlig ikke kjent hverandre så lenge. Han skriver ofte til meg om natten. Det gjør jo vondt for meg. For jeg ønsker ikke falske forventninger. Når han la igjen en lang melding i kveld.... svarte meg med.... .... en lang fakta frase om hvorfor og hvor viktig søvn er for oss. Deretter avsluttet jeg med å skrive.... Tenk ikke på dette og natten må du hvile.. Hva tenker du om svaret? Anonymkode: 48367...c35
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2023 #2 Skrevet 17. oktober 2023 Du tenker for vanskelig, det er ikke så dypt. Anonymkode: 0a941...cb2 2
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2023 #3 Skrevet 18. oktober 2023 Jeg tenker at du burde slutte å svare denne typen. Anonymkode: 27172...b6b 2 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2023 #4 Skrevet 18. oktober 2023 Det hadde jo holdt å si at jeg må sove, jeg. Trenger ingen faktaboks for å skjønne det. Det jeg gjør, og som jeg trodde de fleste gjorde, er å ha mobilen på lydløs. Så folk kan sende så mye meldinger de vil midt på natta, ingen vekkes av det. Det er kanskje det han også antar. Men virker som grei melding, bare kanskje litt overdramatisk. Anonymkode: 71870...f44 2
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2023 #5 Skrevet 18. oktober 2023 Du må innse at han synes du er en god venn. Han hadde ikke sagt til deg at han liker ei jente hvis han egentlig ville ha deg. Ha telefonen på ikke forstyrr om natten. Skriver han en avhandling om søvn, så er det bare å svare "Ok 😀 Nei, er på tide å legge seg. Vi snakkes!" Anonymkode: 014a6...a14 2
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2023 #6 Skrevet 18. oktober 2023 jeg lurer på hva du tenker du oppnår vedå holde på denne relasjonen i det hele tatt? Anonymkode: 3cfa3...c6a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå