Gå til innhold

Dette er noe av det sykeste jeg har sett, hvordan skal jeg reagerere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk tilsendt en live av kjæresten min og vennene hans der hvor de snakker om at de hadde veddemål sammen om å få pult en jente fra Ghana siden de skulle ditt i ferien, og at begge fikk gjort det, så sier den andre personen i loven "er if you go black you never go back sant?" Så sier kjæresten min "nei skal aldri gjøre det der igjen, hun var jo så svart også" vennnen hans ler og sier "hahaha våkna du med kviser på pikken?" 

Anonymkode: 37672...595

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slå opp i alle fall. Æsj, for en ekkel fyr, på mange måter, med venner som heller ikke er å samle på...

• Liker 5
  • Nyttig 6
Skrevet

Dump "kjæresten", dump "vennene".

Start på nytt og skaff deg gode venner, da tror jeg også en god kjæreste dukker opp etterhvert.

Anonymkode: 8f4d4...b58

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Dump "kjæresten", dump "vennene".

Start på nytt og skaff deg gode venner, da tror jeg også en god kjæreste dukker opp etterhvert.

Skal dumpe, men hvorfor sier han sånt på live, det er rart 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Fordi han er mindre intelligent?

Anonymkode: 4fd94...702

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet

Alkohol demper dømmekraften. De var vel fulle, da?

Anonymkode: 80363...273

• Liker 1
Skrevet

Hvordan reagere? Vær evig takknemlig for at du fant ut hvordan han er før dere fikk barn og hus og bil sammen!

Anonymkode: 80363...273

• Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Fikk tilsendt en live av kjæresten min og vennene hans der hvor de snakker om at de hadde veddemål sammen om å få pult en jente fra Ghana siden de skulle ditt i ferien, og at begge fikk gjort det, så sier den andre personen i loven "er if you go black you never go back sant?" Så sier kjæresten min "nei skal aldri gjøre det der igjen, hun var jo så svart også" vennnen hans ler og sier "hahaha våkna du med kviser på pikken?" 

Hadde iallefall ikke ligget med han uten å fått en test på at han er clean fra kjønns sykdimner. Men hadde prioritert å gå

Anonymkode: 691a1...7a0

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hadde iallefall ikke ligget med han uten å fått en test på at han er clean fra kjønns sykdimner. Men hadde prioritert å gå

Anonymkode: 691a1...7a0

Nei har ikke tenk til å ligge med han

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hvorfor han avslører hvem han er? Han vil vel være slik, for dette er hvem han er og hva han står for, hvilke verdier han har, hvordan han ser på andre mennesker.

Vær evig takknemlig for at han har avslørt seg selv tidlig.

Og for å være på den sikre siden - få testet deg for kjønnssykdommer, for du aner ikke hva han har gjort før dere ble sammen og mens dere har vært sammen.

Ikke utsett det, dump ham. Ikke møt ham ansikt til ansikt for å gjøre det, det fortjener han ikke, og du risikerer at han kan bli aggressiv. Dump ham, vær tydelig på at du ikke vil ha noen kontakt med ham (du trenger ikke gi ham en forklaring) og så blokkerer du ham på alle sosiale medier!

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

/Ironi on

Virker som en smart, oppegående, reflektert fyr det der altså.

/Ironi off

Anonymkode: 1c7bf...839

Skrevet

Dump han. Test deg, for all del!

Anonymkode: 4d104...c4d

• Liker 1
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...