Gå til innhold

En mann som vil ta det langsomt fremover, kan jeg vente noe tilslutt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er kanskje bare positivt ment? Menes det at vi holder på da? Han ville ta det langsomt, ikke forhaste oss. Jeg ser han liker meg, han merker hele han stråler opp når vi er sammen. Jeg har også blitt bedt med på et arrangement hos kameraten hans snart. Er hannbare redd for å bli såret tro? 

Anonymkode: 49450...b85

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min mann sa også at vi måtte ta det langsomt. Tok bare 3-4 uker før han spurte om vi skulle bli sammen. Så det kan være at han legger noe annet i det, enn det du tenker.

Anonymkode: 1e481...49b

• Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Oh.. Har selv litt dårlig erfaring med menn som sier alt fra «vi må ta det sakte», eller «vi får se hva som skjer», o.l. 
Det kan jo godt hende det i dette tilfellet ikke betyr noe, men etter egen erfaring er menn som sier det ikke ute etter noe seriøst. De er engstelige for å forplikte seg. 
Men du kan jo spørre daten din hva han legger i det :) 

• Liker 10
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Min mann sa også at vi måtte ta det langsomt. Tok bare 3-4 uker før han spurte om vi skulle bli sammen. Så det kan være at han legger noe annet i det, enn det du tenker.

Anonymkode: 1e481...49b

Hva da for eks?😊 Jeg håper det er kjærlighet denne gangen. Er så redd for å bli såret. Så trenger litt bekreftelse merker jeg. 

Skrevet
Magnifique skrev (5 timer siden):

Oh.. Har selv litt dårlig erfaring med menn som sier alt fra «vi må ta det sakte», eller «vi får se hva som skjer», o.l. 
Det kan jo godt hende det i dette tilfellet ikke betyr noe, men etter egen erfaring er menn som sier det ikke ute etter noe seriøst. De er engstelige for å forplikte seg. 
Men du kan jo spørre daten din hva han legger i det :) 

Men vi er i en noe rar setting da. Litt komplisert 😬 Og vi kjenner hverandre godt fra før. Så dette gar gått fra vennskap til kjærlighet. 

Skrevet

Ta det sakte, hva mener han? Vente med å ha sex? (Nei, tenkte meg vel det).

Anonymkode: 1bb68...ae0

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Det er kanskje bare positivt ment? Menes det at vi holder på da? Han ville ta det langsomt, ikke forhaste oss. Jeg ser han liker meg, han merker hele han stråler opp når vi er sammen. Jeg har også blitt bedt med på et arrangement hos kameraten hans snart. Er hannbare redd for å bli såret tro? 

Ta det sakte er ofte et triks for å få ligget en stund med en jente med lite forpliktelser.

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet

Hva vil han ta langsomt? Offentlig kjærestepar statusen? Viss dere har sex, så kan du nok vente lenge på den sivile statusen. Sex uforpliktende er veldig behagelig for en mann. 

Anonymkode: c0dbd...5de

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Det trenger ikke å ha noe med å være redd for å bli såret. Han ønsker bare å date en god stund og bli kjent på den måten før dere eventuelt kaller hverandre for kjærester. Bare nyt det som dere opplever og ta en dag av gangen. Er i samme situasjon selv nå og det føles trygt og godt. Så lenge han ikke skjuler deg og det utvikler seg med at dere er mer og mer trygge på hverandre og mer og mer offentlig så er dette helt fint. 

Anonymkode: c495d...abe

Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Hva vil han ta langsomt? Offentlig kjærestepar statusen? Viss dere har sex, så kan du nok vente lenge på den sivile statusen. Sex uforpliktende er veldig behagelig for en mann. 

Anonymkode: c0dbd...5de

Tull. Menn er ikke sånn eller sånn. De seriøse mennene som ikke er ute etter bare sex liker ofte å ta ting rolig. De vil bli kjent og ikke gi forpliktende ord før de kjenner at dette er noe ekte og fint. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Tull. Menn er ikke sånn eller sånn. De seriøse mennene som ikke er ute etter bare sex liker ofte å ta ting rolig. De vil bli kjent og ikke gi forpliktende ord før de kjenner at dette er noe ekte og fint. 

Forpliktende ord? Men sex er ikke forpliktende, tenker du?

Anonymkode: ff029...a78

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Forpliktende ord? Men sex er ikke forpliktende, tenker du?

Sex er definitivt ikke forpliktende. Sex er en aktivitet man gjør sammen.  Hvis han sier Jeg vil ha sex med deg fordi jeg elsker deg og vil at vi skal være kjærester så er det en handling han gjør for å bevise til deg at han vil være med deg. Å tro at en mann vil forplikte seg fordi han har sex med deg er dumt. 

• Liker 4
Skrevet

Hvor lenge har dere holdt på da? Har han brent seg tidligere? Barn?

Anonymkode: eec21...7c4

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Sex er definitivt ikke forpliktende. Sex er en aktivitet man gjør sammen.  Hvis han sier Jeg vil ha sex med deg fordi jeg elsker deg og vil at vi skal være kjærester så er det en handling han gjør for å bevise til deg at han vil være med deg. Å tro at en mann vil forplikte seg fordi han har sex med deg er dumt. 

Sex kan føre til både barn og sykdom, jeg vil si det er hakket mer forpliktende enn ord...

• Liker 2
  • Nyttig 2
Gjest WhisperingWind
Skrevet

Tja. Daten min sa han ikke åpner seg lett og at han brukte tid på å slippe guard.

Men jeg har hamret løs med spm og gravd😅 Jeg sa han måtte si ifra om han følte jeg ble for invaderende, men han sa at han ville ha en dypere relasjon og at han ikke ville holde noe tilbake med meg. Og etter 3 uker vet jeg de mest personlige og private tingene om han 🤷🏻‍♀️

Vi har ikke definert noe annet enn at vi er ekslusive. Så vi har slettet dating apper og snakker ikke med andre.

Skrevet

Høres ut domene fornuftig mann, hanhar ikke hastverk og liker deg. Høres ut samen catch

Anonymkode: 23c1b...9ae

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Det føler jeg også. Vi har jo kjent hverandre I 2år, men begge har likt hverandre skjult disse 2årene. Så vi begge ble ganske overrasket når vi begynte å kjenne på kriblingen. Grunnen til at vi må ta det sakte er mye rundt, vi bor et sted alle kjenner alle. Så x'er er nært oss, på begge sider. Men tror nok han mener at vi har god tid, eller det var det han sa. 

Siden vi enda ikke har hatt sex, og faktisk selv ville vente litt, så tror jeg ikke det kun er sex nei. Vi lå å kysset hele kvelden, han kunne nesten ikke holde hender og armer bort fra meg🤭❤️ Kan det høres ut som han begynner å bli små forelsket? 

• Hjerte 2
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hvor lenge har dere holdt på da? Har han brent seg tidligere? Barn?

Anonymkode: eec21...7c4

Han ble forlatt av sin kone for 3år siden, etter det ikke rørt ei dame grunnet hans dårlige initiativ. Han ble nok veldig såret også da... Men at jeg var den første på så lang tid, er ganske spesielt (på ingen måte ikke negativt) ... Men skjønner det kan være rart for han å plutselig ligge med ei dame igjen. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Han ble forlatt av sin kone for 3år siden, etter det ikke rørt ei dame grunnet hans dårlige initiativ. Han ble nok veldig såret også da... Men at jeg var den første på så lang tid, er ganske spesielt (på ingen måte ikke negativt) ... Men skjønner det kan være rart for han å plutselig ligge med ei dame igjen. 

Og barna deres går i samme klasse?

Anonymkode: 69fbc...c0b

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Og barna deres går i samme klasse?

Anonymkode: 69fbc...c0b

Nei? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...