AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2023 #1 Skrevet 17. oktober 2023 Hei! Dere som hadde nipplepiercing før dere fant ut at dere ble gravide: hva gjorde dere? Tok dere den ut så fort dere fikk vite det for å se om det klarte å gro litt eller fjernet dere den/de rett før termin? Jeg er 3 mnd på vei og vil egentlig ikke fjerne de i det hele tatt, men jeg føler jo egentlig at det kanskje er lurest å gjøre det? Anonymkode: 69b80...7ca
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2023 #2 Skrevet 17. oktober 2023 Tok den av etter at baby var ute etter keisersnitt med første 😅 glemte den helt til jeg skulle amme. Renset med saltvann før jeg ammet. Amming gikk helt problemfritt. Er nå i uke 35 med nummer to og har ikke tatt den ut enda, men tar den nok ut før fødsel om jeg husker det. Anonymkode: 12858...ea5
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2023 #3 Skrevet 17. oktober 2023 Nipplepiercing* skulle det såklart stå*😂 Anonymkode: 69b80...7ca
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2023 #4 Skrevet 17. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tok den av etter at baby var ute etter keisersnitt med første 😅 glemte den helt til jeg skulle amme. Renset med saltvann før jeg ammet. Amming gikk helt problemfritt. Er nå i uke 35 med nummer to og har ikke tatt den ut enda, men tar den nok ut før fødsel om jeg husker det. Anonymkode: 12858...ea5 Takk! Ja, men da gidder jeg ikke ta dem ut før jeg absolutt må! Måtte du stikke opp igjen etterpå eller klarte det ikke å gro på den tiden du tok ut til du skulle prøve å sette de inn igjen? Har nemlig hørt at det gror fort igjen akkurat der🙈 Anonymkode: 69b80...7ca
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2023 #5 Skrevet 17. oktober 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Takk! Ja, men da gidder jeg ikke ta dem ut før jeg absolutt må! Måtte du stikke opp igjen etterpå eller klarte det ikke å gro på den tiden du tok ut til du skulle prøve å sette de inn igjen? Har nemlig hørt at det gror fort igjen akkurat der🙈 Anonymkode: 69b80...7ca Ammet i nesten to år, og var ikke noe problem å sette inn smykket igjen etterpå. Men jeg hadde hatt min noen år før jeg tok den ut. Den var ikke ny. Anonymkode: 12858...ea5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå