AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2023 #1 Del Skrevet 17. oktober 2023 Noen som vet hva som trender på gifteringfronten for tiden? Finner ikke noe om det via Google søk. Følger veldig lite med i sosiale medier på sånt heller. Anonymkode: 49272...b42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hmmm1 Skrevet 17. oktober 2023 #2 Del Skrevet 17. oktober 2023 Ja dette var da noe å lure på. Jeg tror det er veldig inn med en ring, gjerne i gull 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2023 #3 Del Skrevet 17. oktober 2023 lurer du på om gifteringer trender, eller lurer du på gifteringtrender hvis gifteringer trender? Anonymkode: e23fa...932 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2023 #4 Del Skrevet 17. oktober 2023 Ville gått innom gullsmeder og hørt hvilke de selger mest av nå. Anonymkode: 3218b...a34 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2023 #5 Del Skrevet 17. oktober 2023 4 minutter siden, AnonymBruker said: lurer du på om gifteringer trender, eller lurer du på gifteringtrender hvis gifteringer trender? Anonymkode: e23fa...932 Gifteringtrender, naturligvis. Mobilen splittet ordet, så det ikke før etterpå. Anonymkode: 49272...b42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2023 #6 Del Skrevet 17. oktober 2023 Hmmm1 skrev (8 minutter siden): Ja dette var da noe å lure på. Jeg tror det er veldig inn med en ring, gjerne i gull enig. Runde ringer i gull. Anonymkode: e23fa...932 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2023 #7 Del Skrevet 17. oktober 2023 En giftering er det meningen å bruke resten av livet, jeg ville virkelig ikke valgt utifra hva som er trendy i øyeblikket. Man velger noe man selv liker. Anonymkode: 9758a...d6f 4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2023 #8 Del Skrevet 18. oktober 2023 10 hours ago, AnonymBruker said: En giftering er det meningen å bruke resten av livet, jeg ville virkelig ikke valgt utifra hva som er trendy i øyeblikket. Man velger noe man selv liker. Anonymkode: 9758a...d6f Absolutt, men mitt spørsmål var ikke om hvordan å velge en giftering. Jeg lurer på hva som er in akkurat nå. Smale? Brede? Glatte og blanke? Behandlet overflate? Mønster utenpå? Mer enn ett metall? Diamanter? Selvom gifteringer er noe folk velger ut i fra hva de selv liker så er det jo sånn at ting allikevel gjerne går i bølger. På befolkningsnivå er vi ikke så immune mot trender som vi liker å tro. Jeg regner med mange velger glatte klassiske ringer, naturligvis, men utover det, er det noe man ser mer av akkurat nå? Anonymkode: 49272...b42 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2023 #9 Del Skrevet 18. oktober 2023 Gifteringer må vel være der trender er minst viktig. Det er jo noe man forhåpentligvis skal ha på seg resten av livet. Anonymkode: 9e8f9...399 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet 18. oktober 2023 #10 Del Skrevet 18. oktober 2023 Godt spørsmål. Når jeg giftet meg var det hvite med en sten. Litt senere tynne i gull og så litt tjukkere i gull. Usikker på hva som er nå, da ingen har giftet seg på en stund. Kanskje nitti/tjuetallets mønstrete? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stolsokk Skrevet 20. oktober 2023 #11 Del Skrevet 20. oktober 2023 Jeg har de siste årene sett mye inspirert av Diana sin forlovelsesring, blå sten med små diamanter rundt, litt mindre i størrelse enn Diana sin, selvsagt, sett på feks Linnea Myhre. Også ser det ut som pæreformet diamant er tilbake i bildet og gult gull. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #12 Del Skrevet 23. oktober 2023 On 10/20/2023 at 6:36 PM, stolsokk said: Jeg har de siste årene sett mye inspirert av Diana sin forlovelsesring, blå sten med små diamanter rundt, litt mindre i størrelse enn Diana sin, selvsagt, sett på feks Linnea Myhre. Også ser det ut som pæreformet diamant er tilbake i bildet og gult gull. Men det er vel forlovelsesringer snarere enn gifteringer. Anonymkode: 79a2a...285 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #13 Del Skrevet 1. november 2023 Alle mine venninner har smale med diamanter, sammen med forlovelsesring. Anonymkode: aaa86...834 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #14 Del Skrevet 1. november 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Alle mine venninner har smale med diamanter, sammen med forlovelsesring. Anonymkode: aaa86...834 Personlig synes jeg slike ringer er for prangende og på grensen til tacky. Forbinder det med overfladiske, amerikanske berter som higer etter den største steinen. Diamantring kan være pent om diamantene er innfelt i en bredere ring. Anonymkode: bcf4d...ad7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #15 Del Skrevet 1. november 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Personlig synes jeg slike ringer er for prangende og på grensen til tacky. Forbinder det med overfladiske, amerikanske berter som higer etter den største steinen. Diamantring kan være pent om diamantene er innfelt i en bredere ring. Anonymkode: bcf4d...ad7 Så vil jeg legge til at de er upraktiske (henger seg opp i alt) og uhygieniske. En skikkelig dritt-samler på finger'n. Usj, nei. Anonymkode: bcf4d...ad7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #16 Del Skrevet 3. november 2023 På gifteringfronten er det mange trender for tiden. Noen populære stiler inkluderer minimalistiske og delikate ringer, vintage-inspirerte design, og ringer med fargede steiner eller edelstener. Anonymkode: 3fb7b...4db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 19. november 2023 #17 Del Skrevet 19. november 2023 Vi har vært en runde for å kikke på ringer og det er mye tradisjonelt. Vi lurer litt på å ha gravering på utsiden, da blir det litt mer personlig. Vi er pragmatisk anlagt og går nok for en 4-5 mm buet ring, som er god å ha på seg i lengden. Det er viktig at den ikke er i veien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2023 #18 Del Skrevet 28. november 2023 Vi gikk til en lokal gullsmed med noe gull som vi ikke brukte og fikk henne til å lage gullringer til oss. Var med og designet litt selv. Ser at det er flere som gjør noe av det samme. Anonymkode: 68d4f...bba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2023 #19 Del Skrevet 28. november 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Vi gikk til en lokal gullsmed med noe gull som vi ikke brukte og fikk henne til å lage gullringer til oss. Var med og designet litt selv. Ser at det er flere som gjør noe av det samme. Anonymkode: 68d4f...bba Hvor mye kostet dette dere, når dere hadde med gullet selv? Anonymkode: ff254...765 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2023 #20 Del Skrevet 28. november 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvor mye kostet dette dere, når dere hadde med gullet selv? Anonymkode: ff254...765 Det kostet 2300 per ring og 200kr per diamant for å feste den. Anonymkode: 68d4f...bba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå